Fantasia/halu

Anonyymi-ap

Yli 60ukm, kotona seksi jo vähäistä, yhä useammin runkkailut seksisivuilla miesseksille ja chatissa toisten miesten kanssa lennätetty mällejä. Nyt kuitenkin olisi halu kokeilla se myös livenä jonkun samanlaisen kanssa joka on myös täysin kokematon. Olen yrittänyt iskuripalstaa selailla mutta en ole löytänyt luotettavan näköistä ilmoitusta, runkkupaikkojen levarithan olisi ehkä kokemisen arvoinen mutta jotenkin ei ehkä natsaa että hätäisen suihinoton sais ja siinä kaikki,vaikka olisihan se kokemus sinänsä. Ulospäin ei huomaa kuka ajattelee samaanlaisiin joten vastaantulijoista ei sitten tiedä kuka mitäkin haluaa,tiedän että on samanlaisia mutta mistä hänet löytää. Siis vielä sekin että täytyisi löytää 110 prosenttinen vaitiolon omaava kun haluan kuitenkin tehdä sen eka kerran täysin salassa.Miten/mistä löytyy samanlainen iäkkäämpi kaveri, jos jollain on ollu samoin ja on sitten onnistunut niin miten siihen päädyit.

60

1318

Vastaukset 60

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mistä olet?

• Anonyymi00002

Pohjoisesta,Lapista

• Anonyymi00056

Inceleiden laaksosta

• Anonyymi00003

Harmi

• Anonyymi00004

Kiinnostavaa...jollain tapaa, mutta vaikuttaa olet jo liian 'ryvettynyt" ja seikkailu-sikailuun otollinen tyyppi! Etkä ole ainoa, joten siinä on voimasi jatkaa!

Kyllä tuolla ikää olisi oltava jopa yritystä kestävämpään ihmismäiseen suhdekuvioon!?
      Näitä tyyppejä nyt vaikuttaa olevan "itsensä ikääntyessä löytäneissä", ja uslomattomasti juuri puskissa teiden varsilla ym. kyylääviä runkkareita!
      Menestystä valinnoissa...

• Anonyymi00006

Onko tämä jonkun katkeran vanhanpiian valitus?

Mikäänhän ei estä rakentaa kestävämpää ihmissuhdetta vanhana saman sukupuolen kanssa. Itse ainakaan en voisi puskissa satunnaisen miehen kanssa harrastaa seksiä. Miehen kanssa kyllä, mutta ongelma onkin löytää salainen miesystävä.

• Anonyymi00005

Voi kuule, ihan kuin kirjoittaisit minun tarinaani. Välttämättä ei tiedä seisoisiko edes toisen miehen kanssa, mutta olisi se ainakin koettu. On vaan pahuksen vaikea löytää sopiva kaveri, sopivalta etäisyydeltä ja kun minulla aika pieni, olisi kiva jos kaverillakin pienehkö. Taitaa olla liikaa vaatimuksia. Siksi Parhaillaan yksin autossa, pikkuveikka oman käden syleilyssä😀

• Anonyymi00007

Minulla on sen verran kokemusta, että tiedän sen seisovan miehen kanssakin. Eka kerta kenen kanssa tahansa jännittää, ja on jäänyt laukeamatta, vaikka muuten onkin tuntunut hyvältä. Ehkä se oikea tai sopiva löytyy joskus meillekin.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Minulla on sen verran kokemusta, että tiedän sen seisovan miehen kanssakin. Eka kerta kenen kanssa tahansa jännittää, ja on jäänyt laukeamatta, vaikka muuten onkin tuntunut hyvältä. Ehkä se oikea tai sopiva löytyy joskus meillekin.

Enemmän jännitän toisen kosketusta kuin sitä, että voisin tehdä kädelläni toiselle hyvää. Jotenkin vaan tuntuu lähes 70 v, että tuokin pitäisi vielä kokea.

• Anonyymi00008

Etelä-suomesta, Keski-Uudenmaan alueella samanlailla +60ukm olisi haluja kokeilla miltä tuntuisi m+m seksi mutta uskallus on puuttunut, toiveissa olisi löytää vähän nuorempi terve ja puhdas kaveri jonka kanssa voisi toteuttaa näitä unelmia ja fantasiota vaikka autossa ensin salaa, ajeltaisiin johonkin kivaan paikkaan missä saisimme tutustua ja touhuta jos kaikki jutut natsaa kohdallamme.

• Anonyymi00010

Autossa olisi kiihottava runkata toisiamme.m53

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Autossa olisi kiihottava runkata toisiamme.m53

Mun kulli jo seisoo sinulle m53. Olisi ihana tuntea sun kätesi kosketus 17/4.5 kullillani kun vetäisit tiukkaa esinahkaani ison terskani päällä näkisit kuinka kiimalimaa alkaisi tulla liukasteeksi. Samaan aikaan runkkasin kulliasi saisin tuntea kuinka se sykkisi kovana minun kosketuksistani, ensin runkkaisin hiljalleen ja sitten tahtini kovenisi kun olisin niin kiimassa sun kulliisi, haluisin nähdä kuinka spermasi lentäisi ja saisit myös nähdä kuinka minulta lentää. Mennääkö joku päivä ajeleen.... +60ukm

• Anonyymi00023

Moi, tuo ajatus minullakin ollut. Itse jo 70, mutta halut samat😉

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mun kulli jo seisoo sinulle m53. Olisi ihana tuntea sun kätesi kosketus 17/4.5 kullillani kun vetäisit tiukkaa esinahkaani ison terskani päällä näkisit kuinka kiimalimaa alkaisi tulla liukasteeksi. Samaan aikaan runkkasin kulliasi saisin tuntea kuinka se sykkisi kovana minun kosketuksistani, ensin runkkaisin hiljalleen ja sitten tahtini kovenisi kun olisin niin kiimassa sun kulliisi, haluisin nähdä kuinka spermasi lentäisi ja saisit myös nähdä kuinka minulta lentää. Mennääkö joku päivä ajeleen.... 60ukm

Sulla hyvän kokoinen kulli.tahtoisin maistaa kiimalimaasi.nuolisin terskaa ja imisin sitä.m53

• Anonyymi00009

08 alue 75+ olisi ukm pieni kaluinen14 haluaisi m+m, olen kokematon.

• Anonyymi00011

M58 ukm kiinnostas runkata ja hieroo kaluja vastakkain 08a

• Anonyymi00012

08 aluehan ei kaukana ole pohjoisesta. 🤔

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

08 aluehan ei kaukana ole pohjoisesta. 🤔

08a oulun seutu m58ukm

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

08a oulun seutu m58ukm

Kaukanakin Oulusta ?

• Anonyymi00017

👍👍👍

• Anonyymi00044
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaukanakin Oulusta ?

Noin 25km m58ukm

• Anonyymi00051

Samanikäinen olen, halukas ukkomies, vähällä kokemuksella. Haluaisin imeä toisen kullia, olisit juuri sopiva kaveriksi.
        miten pidettäisiin yhteyttä

• Anonyymi00053
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Samanikäinen olen, halukas ukkomies, vähällä kokemuksella. Haluaisin imeä toisen kullia, olisit juuri sopiva kaveriksi.
        miten pidettäisiin yhteyttä

En tiedä,ei ole kik m58ukm

• Anonyymi00055

08 alue olisi 60+ kokematon, mutta halukas kokeileen kaikenlaista.

• Anonyymi00013

Samat halut täällä Kouvolan seudullakin kokeilla mukavan kaverin kanssa,vaikka nuoremmankin.
      m63.

• Anonyymi00018

Oulu, ukm haluisin kokeilla kullia, tehtäisiin toisillemme.

• Anonyymi00019

Tee oma ilmoitus jollekkin trefi palstalle. Kerro vaatimuksesi rehellisesti. Itse löysin ekat m+m seuralaiset live chatin kautta, sitä en suosittele, siellä suuri määrä feikkejä. Sillä tietenkin myös merkitystä etsitkö puuhakaveria vai kerta kokemusta.

• Anonyymi00020

03 alue 70 v ukm

• Anonyymi00022

03 myös 40v ja kiinnostaa vanhemmat

• Anonyymi00025

Kanta Hämeessa myös ukm 59v haluisi miesten välistä. Luotto pitää olla 100%

• Anonyymi00026

Hellät koskettelut, toisen käsi hyväilee kullin varta, palleja, sormet terskaa, vähän rasvaa. Tehtäisiin toisillemme, kieli vaeltaisi pitkin vartaloa, sormi saattaisi hipaista pyllyn reikää, ei haittaisi, oltaisiin alasti, 08 Ou

• Anonyymi00028

Olisiko tuo sinun fantasiasi myös eka kerran haave miten haluaisit sen tapahtuvan ( 08 Ou )

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Olisiko tuo sinun fantasiasi myös eka kerran haave miten haluaisit sen tapahtuvan ( 08 Ou )

Olisi ekakerran, ei tarvi kaikkien toteutua, haaveilin noita. Käsi koskettelu juttu aluksi olis mukava, seniori olen, kahdesti on tehty kädellä,tykkäsin kovin 14cm.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olisi ekakerran, ei tarvi kaikkien toteutua, haaveilin noita. Käsi koskettelu juttu aluksi olis mukava, seniori olen, kahdesti on tehty kädellä,tykkäsin kovin 14cm.

Hyvä haave, tuosta tykkäsin, vaikka vain kädellä se eka kerta minulle. Ukm olen.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Hyvä haave, tuosta tykkäsin, vaikka vain kädellä se eka kerta minulle. Ukm olen.

Oletko mistä,olisi mukava, en ole koskenut toisen kaluun, minun on kaksi kertaa, ukm olen,

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Oletko mistä,olisi mukava, en ole koskenut toisen kaluun, minun on kaksi kertaa, ukm olen,

016 alueelta.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

016 alueelta.

Kaukana olet, oletko tämän ketjun alottaja?Mielelläni olisit saanut koskea ja olisin koskenut, ajatuskin saa kaluni kovettuun.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Kaukana olet, oletko tämän ketjun alottaja?Mielelläni olisit saanut koskea ja olisin koskenut, ajatuskin saa kaluni kovettuun.

Kyllä näin on. Samoin pelkkä ajatuskin siitä kiihottaa

• Anonyymi00027

02 alueelta 70v on kiinnostunut

• Anonyymi00034

Käviskö 58 ukm Turun seudulta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Käviskö 58 ukm Turun seudulta

Kyllä käy

• Anonyymi00043

Kiinnostunut on myös 64v 02 alueelta

• Anonyymi00031

Tääl ois 59 uk lapist

• Anonyymi00032

Onko 59 uk lapist ollut miesten kanssa milloinkaan.

• Anonyymi00039

Samanlaisia haaveita on minullakin.

• Anonyymi00040

Olen 63v ukkomies jolla sama halu mutta ei kokemusta. Vaimo antaa mutta en kiihotu pillusta, haaveilen miehen seurasta. Hyvinkää 110% luottamus

• Anonyymi00041

Haave eka kerrasta kiihottaa, katselen miesten välistä netitistä,löytyisi kaveri kokeilemaan. Näitä lukiessa kovenee kalu,paljon halukkaita on ei kohtaa toisiaan.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Haave eka kerrasta kiihottaa, katselen miesten välistä netitistä,löytyisi kaveri kokeilemaan. Näitä lukiessa kovenee kalu,paljon halukkaita on ei kohtaa toisiaan.

Sama haave,olla alasti,katsella toista alastonta,halata vartalot vastakkain,kalut koskee toisia..ja jäykistyvät,koskea toisen kovaa kalua.....

• Anonyymi00045

Tavataanko olen 15 km päässä. T. Ukm

• Anonyymi00046
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Sama haave,olla alasti,katsella toista alastonta,halata vartalot vastakkain,kalut koskee toisia..ja jäykistyvät,koskea toisen kovaa kalua.....

Sama täällä. Olisi kiihottavaa tuntea toisen kovettuva kyrpä omassa kädessä ja nähdä sekä auttaa sykkivään purkauksen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Tavataanko olen 15 km päässä. T. Ukm

Mistä 15km päässä?ukm58

• Anonyymi00050

Samanlaisia ajatuksia naapurikunnassa, mutta ei mitään halauksia eikä p..se-juttuja. 70 12

• Anonyymi00048

Espoossa olisi 62v ukm joka myös haluaisi kokea miehen kosketuksen.

• Anonyymi00049

Kerronpa mitä tapahtui. Vaimon vaihdevuodet lopetti seksielämämme ja melkein koko avioliittomme. Aloin viettää enemmän aikaa yksin mökillä.
      Eräänä iltana alkoi kova vesisade ja noin puolituntia myöhemmin verannalta kuului kolinaa ja ovesta astui sisään nuori mies. Hän kertoi veneestään loppuneen bensan ja matkaa mökilleen olisi 6 kilometriä. Sanoin että sun kannattaa jäädä tänne yöksi koska sade jatkuu koko yön. Hän laittoi märät vaatteet kuivumaan ja minä lämmitin saunan.
      Istuimme saunassa niitä näitä jutellen ja kuuntelimme sateen kohinaa. Kaikki meni normaalisti. Otimme iltapalaa ja kävimme nukkumaan.
      Kohta hän tuli peittoni alle ja pian jo painautui kiinni. Yhtäkkiä läheisyys tuntui hyvälle. Alapäähäni alkoi tulla eloa. Hän kokeili sitä kädellään ja riisui housuni. Hänellä ei ollut housuja koska ne olivat kuivumassa. Hän hyväili kulliani ja kokeili kiveksiäni. Alkoi nuolla ja imeä nännejäni. Veti hiljaa esinahkaani edestakaisin. Tuntui hyvältä. En voinut kuin nauttia.
      Jonkin ajan päästä hän pujahti peiton alta ja otti repustaan rasvatuubin. Katsoin kun hän kyykistyi ja rasvasi peräaukkonsa. Sitten hän laittoin rasvaa kivikovana seisovan kyrpäni päähän tuli viereeni selälleen . Nousin päälle ja hän avasi itsensä minulle kuin nainen. Asetin kyrvänpääni rasvatulle aukolle ja aloin painaa sisään. Peräaukko alkoi antaa periksi ja työnnyin syvälle, samalla laskeutuen hänen päälle ja suumme kohtasivat.
      Se oli uskomaton kokemus. Siemensin tuon nuoren miehen peräsuolen sinä yönä kahteen kertaan ja kahteen kertaan otin myös häneltä suihin niellen joka tipan. Aamulla hän lähti ja emme ole nyt kuukauteen tavanneet. Ensi viikonloppuna tulen taas mökille ja ehkä sateinen ilta taas tuo hänet tullessaan.

• Anonyymi00052

Miten täällä saa yhteyden toiseen mikäli hän kiinnostaa? pitäisikö tehdä jokin sposti ja jakaa tänne vai onko jokin muu tapa?

• varmaankin tuo , tai onhan niitä muitakin sovelluksia kuten esim "kik"

• Anonyymi00054

Kalu jöpöttää, kun lukee, ajattelee kiimasia juttuja, sais kokea m÷m 08

• no ei muuta kuin seuraa etsimään , lähimmät voi löytyä runkkupaikat sivustolta

• kullityttö kirjoitti:

no ei muuta kuin seuraa etsimään , lähimmät voi löytyä runkkupaikat sivustolta

Niinpä. Aika yllättävä yhteydenotto tuli sieltä kerran. Laitoin sinne meiliosoitteen ja päädyttiin tapaamaan. Kuten aloittaja sanoikin, harvemmin halukkuus näkyy päälle päin... 😊

• Jokseenkin samassa tilanteessa minäkin. Olen kyllä miehiä tavannut, ja päässyt kokeilemaan toisen kulliakin. En enää muista miltä sivustolta löysin ensimmäisen - iäkkään sinkkumiehen. Meillä ei aivan natsannut. Tykkäsin kyllä miehestä, mutta jostain syystä toppina olo ei ole minun juttuni. Ainakaan silloin ei ollut, vaikka kuvittelin siihen pystyväni.

Ehkä pitäisi löytää vähän nuorempi. Tapaamani miehet ovat olleet +-80. Itse vähän yli 60.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa

Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham
      Maailman menoa
      79
      1398
    2. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      122
      1158
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      117
      1119
    4. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      86
      1095
    5. 60
      970
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      63
      935
    7. Mitä mieltä miehet ovat 40-50v naisista?

Rehellisesti. Mitä ajattelet kun naiselle tulee ikäää
      Ikävä
      136
      861
    8. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      289
      760
    9. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      18
      618
    10. Ihmettelen vieläkin miten pitkäksi aikaa

Loukkaannuit mies. Taidat olla pitkävihainen.🫤
      Ikävä
      69