https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012142508.html
Käsittämätöntä Kelan toimintaa. Rankaisee aktiivisia työnhakijoita, eikö ole hyvä että työnhakija pitää itsensä virkeänä ja toimintakuntoisena.
Työttömän täytyisi maata sohvan pohjalla, ei edes lenkillä tai kuntosalilla saisi käydä. Jos käy lenkkeilemässä ja kuntosalilla niin että vuorokaudessa kuluu vaikkapa kolme tuntia niin sehän tarkoittaa Kelan kriteerien mukaan ettei henkilö voi ottaa vastaan kokopäivätyötä joten otetaan tuet pois.
Kelan rankaisu
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kokemusta on tullut riittämiin Jyväskylän kelan toiminnasta. Miksi asua Jyvääskylässä? mikään ei mene niinkuin kuuluisi mennä
- Anonyymi00005
No mikään ei mene missään niin kuin kuuluisi missä sinä töpeksit
- Anonyymi00002
Kelan virkahuorat laitettava oikeaan vastuuseen tekosistaan.
- Anonyymi00006
Vedä päähäs ja pakene vuorille
- Anonyymi00003
Joku oli vasta tienannut musiikinteolla 14 snt. Kela kuuli tästä, ko. työttömältä kaikki tuet pois. Häpeä Kela!!!
- Anonyymi00004
Euroopan ihmisoikeustuomioistuimella voisi olla sanomista Orpolle ja Purralle.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Euroopan ihmisoikeustuomioistuimella voisi olla sanomista Orpolle ja Purralle.
Kaikki tuet pois sossu pummeilta ja rankametsään risuja keräämään
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kaikki tuet pois sossu pummeilta ja rankametsään risuja keräämään
Raskisiko vihervassarirkp laittaa matuja risusavottaan....
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Raskisiko vihervassarirkp laittaa matuja risusavottaan....
Minä poltan kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518