Miten on mahdollista, että osa ulkomaalaistaustaisista ajaa ilman ajokorttia eikä tunne liikennesääntöjä, mutta siihen ei aina puututa? Samaan aikaan, jos oman kylän ihminen ajaa ilman korttia, poliisit soitetaan paikalle heti. Miksi tilanteita kohdellaan eri tavalla?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Ja milloin vihdoin viimein saadaan ainakin yhteys onnibussi in humpille ja myös pois päin iso ongelma ihmiset elää sumpussa(Harva tarjoaa kyytiä... jos itse olet menossa samaan suuntaan.. ei ehdotuksia ota taksi tai kävele.
- Anonyymi00002UUSI
OK.
- Anonyymi00003UUSI
Humpin risteyksessä saattaa joskus olla yli kymmenen autoa odottamassa bussista tulioita.
- Anonyymi00004UUSI
Vihapuhetta
- Anonyymi00005UUSI
Miten on mahdollista, että aloittaja ei itse soita poliisia, jos tietää jonkun ajavan ilman korttia?
- Anonyymi00006UUSI
Lienee hankalaa? Vai onko saldo lopussa ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491268Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15419- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413