Pessy hampaat viimeks kesäkuulla
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Minä vuonna?
- Anonyymi00002UUSI
Tänä
Mut se haju on semmone niiku ulostee, mätä liha sekotus - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tänä
Mut se haju on semmone niiku ulostee, mätä liha sekotusOk. En ois osannu kuvitella. Kiitti että kerroit. Oliko pesun jälkeen liian freesi olo sit?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ok. En ois osannu kuvitella. Kiitti että kerroit. Oliko pesun jälkeen liian freesi olo sit?
Joo ol7 joo. Ja lapuariin verta tuli ku sylki ientulehus parodontiitti ki valloillaan pitää pest useemmin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo ol7 joo. Ja lapuariin verta tuli ku sylki ientulehus parodontiitti ki valloillaan pitää pest useemmin
Ääh eekä tarvii. Annat vaan olla. Kyllä se siitä. Tsemppiä hei kaveri.
- Anonyymi00003UUSI
voisin kertoa lukemattomia tareinoita kun olin talkkarina kaupungin keskustassa... mcdonalds-nainen sähköjuttu ja kaikenlaista ja rosvoja kellarissa...
- Anonyymi00007UUSI
minä ihmettelin että mistä tuollainen paha haju, kuin joku koiran kakka haju... niin omasta suusta truli Paha Henki, haju, kävinkin monta kertaa Hampio-rääätälillä, korjauttamassa hampeja...
Itsestä tulee se paha Tuoksu, suusta...
mutta nin tuollaisesta voisi saada jonkin laulunkin, Heavy Rock -Talkkari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555