este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
Vastaukset 86
- Anonyymi00001
Oikea näkeminen minun puoleltani.
- Anonyymi00002
Luovuttaminen. En usko meihin enää. Kirjoittelen palstalla vain siksi, että tapa jäi päälle.
- Anonyymi00003
Minun ahdistuneisuus ja pelot. Herkkänä miehenä minulle on kertynyt näitä aika paljon. Tietysti myös se jos nainen ei tykkää minusta.
- Anonyymi00004
Vesieste on on esteistä kiusallisin. Sukat märkänä.
- Anonyymi00009
Varasukat ✔️
- Anonyymi00019
kumisaappaat!
- Anonyymi00005
Kuinka niin viimeinen este? Ainakaan omassa tapauksessani ei ole kyse mistään tuollaisesta. Erillään ollaan, koska on erottu.
- Anonyymi00006
Sukat kääriä ennen esteelle tuloa
- Anonyymi00007
Elämä tuli välillemme. Ihan samalla tavalla hyväksikäyttäjä on, mitä suurin osa elämässäni kohtaamistani ihmisistä on ollut. Ei siinä sen kummempaa. Olen jäänyt markkinoilta pois, jossa ihmisiin lyödään "markkina-arvo", kuten mihin tahansa hyödykkeeseen, josta ihminen voi ottaa itselleen hyödyn irti.
- Anonyymi00008
Esteratsastuksen este.
- Anonyymi00010
Mun paska terveys joka estää toteuttamasta monia juttuja käytännöstä .
Mulle ei mikään kädestä pitäminen riitä läheisyydeksi ja tekemiseksi .
Ja sille toiselle osapuolelle vielä vähämmin ...- Anonyymi00043
Joo. Toisella vois olla tukea sulle, kysy lisää, Herramme Jeesus Kristus tietää. Aamen
- Anonyymi00011
Ei ole mitään esteitä. Ehkä on enemmän sitä vetovoimaa, joka vetää meitä yhteen.
- Anonyymi00012
Mul on käsissä näppylöitä....
- Anonyymi00013
hän vihaa minua
- Anonyymi00014
Äidin pomo joka luovii välissä aina
- Anonyymi00016
On kyllä ihme tyyppi. Keskittyisi vain alaisiinsa niin kuin pomot tekee tai pitäisi tehdä.
- Anonyymi00015
Pyöröovi. Haastavaa ei millään päästä pois.
- Anonyymi00017
Jaa estehyppyäkö pitäs vie alkaa harjottaan si se menee niin että hän kysyy ja minä määrään korkeuden mihin pitää yltää
- Anonyymi00018
Ei estehyppyä kaivatulleni, täytyyhän edes toisen meistä olla ehjänä 😆
- Anonyymi00020
Mulla ei ole mopoa. Mä haluan mopon!
- Anonyymi00021
Minun vainoaja ainaki vaikuttaa ihan joka asiaan ja isosti 😠😧
- Anonyymi00037
Sama täällä. Puhelintakin tai kodin nettiä kyttäävät ja informoivat asioitani eteenpäin vääristellen.
- Anonyymi00042
Myös mulla tämä sama ongelma kuin teillä. Jouduin poistamaan kiinteän verkon kotoa. Makkarin ikkunan edestä löytyi miehen jalanjäljet just vähän sikaa sitten ja kaikki henkilökohtaiset keskustelut tulee tänne vääristeltyinä.
- Anonyymi00022
Meillä on erilainen käsitys rakkaudesta.
- Anonyymi00023
Hän on ”naimisissa” koiran kanssa enkä tiedä miten voisin suttaa häntä
- Anonyymi00024
Hänelle miehelle sopii semmoinen Petrin tai Minnan kaltainen perhe.
- Anonyymi00025
naturistit?
- Anonyymi00026
Sen mies
- Anonyymi00027
Se ukkeli 😁
- Anonyymi00028
Esteitä suhteelle on vaikka muille jakaa. Mutta iso este sille, että omat tunteet syvenisivät, on se, kuinka hän pitää minua huomattavasti tyhmempänä ja naiivimpana kuin oikeasti olen. Olen valitettavasti edesauttanut asiaa, mutta vaikken olisi, tilanne olisi sama. Pahinta on, että tiedän hänen myös viehättyneen tästä minun naiivista puolestani eikä hän pitäisi todellisesta minästäni. Eikä siksi, että hänen muut naisensa olisivat olleet myös tyhmiä. Päinvastoin, häntä tuntuu erityisesti viehättävän se, etten minä olen hänen mielestään yhtä älykäs ja lahjakas.
Nainen- Anonyymi00031
Miehenä en ajattelisi jotain älyä, osaan itsekin olla tarvittaessa vaikka kuinka älykäs ja lahjakas. Minusta tärkeintä on suoruus, aitous, olla oma itsensä, rehellisyys, luotettavuus - henkilökohtaisuus. Juuri siinä olen naiseen pettynyt tähän mennessä, hän ei halua olla oma itsensä, hyvässä ja pahassa, oikeassa elämässä ja luottaa itseänsä kaikkineen hyvine ja huonoine puolineen minulle.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Miehenä en ajattelisi jotain älyä, osaan itsekin olla tarvittaessa vaikka kuinka älykäs ja lahjakas. Minusta tärkeintä on suoruus, aitous, olla oma itsensä, rehellisyys, luotettavuus - henkilökohtaisuus. Juuri siinä olen naiseen pettynyt tähän mennessä, hän ei halua olla oma itsensä, hyvässä ja pahassa, oikeassa elämässä ja luottaa itseänsä kaikkineen hyvine ja huonoine puolineen minulle.
Tämä ei nyt oikein osu. Joten ohi, uskoisin.
- Anonyymi00065
Minun tuntema nainen on sellainen, meillä molemmilla on puutteita mutta löytyy kuitenkin älykkyyttä ja lahjakkuutta, välitän siitä ihmisestä vieläkin. M -N.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Ei kaikki pysty. Millainen itse olit? Annoitko hänelle mahdollisuuden?
- Anonyymi00029
Vaimo
- Anonyymi00030
en näe mitään estettä, kaksi vapaata sydäntä voi löytää toisensa jos tahtoa löytyy.
- Anonyymi00036
Näin on 🤍🩷
- Anonyymi00033
Hänen mukaitsenäisyytensä, jonka pitäisi olla aitoa itsenäisyyttä, että voisi jotain tulla.
- Anonyymi00085UUSI
Oletko varma, että hän haluaa kanssasi suhteeseen?
- Anonyymi00034
Se, että oikeasti kohdataan!
- Anonyymi00035
Kokisiko hän sen stalkkaamiseksi jos ilmestyisit hänen työpaikalleensa? Entä toisinpäin?
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kokisiko hän sen stalkkaamiseksi jos ilmestyisit hänen työpaikalleensa? Entä toisinpäin?
En ole varma, misaä hän on töissä.
- Anonyymi00061
Anonyymi00035 kirjoitti:
En kokisi.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Stay focused 🫵🏻😘
- Anonyymi00038
Hänen pelkonsa.
- Anonyymi00039
Hänen pelkonsa.
- Anonyymi00041
Oma pidättyväisyyteni. Pelkoni.
- Anonyymi00044
Mitä se pelko on?
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä se pelko on?
Riittämättömyyden tunne. Arvostan itseäni mutta tarjontani jäisi suppeaksi.
- Anonyymi00060
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä se pelko on?
Naisen ylipaino +70kg liikaa...
- Anonyymi00062
Anonyymi00060 kirjoitti:
Naisen ylipaino 70kg liikaa...
Nöf nöf
- Anonyymi00046
Hän on tarkoituksella muuttanut omia periaatteitaan, ja hetken luulin jo rakastavani häntä todella. Mutta ajattelen niin hitaasti ja pursuan omia sisäisiä sääntöjä, jotka jarruttavat halujani, ja tietysti ihan ensin olisi käytävä käsiksi oman elämäni konkreettiseen puoleen.
- Anonyymi00047
Jarrusukat koska parketti on liukas
- Anonyymi00048
Tekisin aloitteen jos tietäisin hänen iän ja että hänellä on edelleen tunteita minua kohtaan.
- Anonyymi00050
Tunteesi ovat riippuvaisia hänen iästään? Olisi eka kerta
- Anonyymi00058
Anonyymi00050 kirjoitti:
Tunteesi ovat riippuvaisia hänen iästään? Olisi eka kerta
Ei ole, vaan uskaltaisinko tehdä aloitteen jos hänelle mahdollinen ikäeromme onkin este.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Ei ole, vaan uskaltaisinko tehdä aloitteen jos hänelle mahdollinen ikäeromme onkin este.
Minulle suuri ikäero on ehdottomasti sellainen este, etten halua olla tekemisissä minua paljon nuoremman kanssa koskaan! Mikään ei voi minun tapaani ajatella muuttaa!
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Minulle suuri ikäero on ehdottomasti sellainen este, etten halua olla tekemisissä minua paljon nuoremman kanssa koskaan! Mikään ei voi minun tapaani ajatella muuttaa!
Älä keuhkoo. Miehelle oli minulta naiselta.
- Anonyymi00049
Kun rakkaani miehen sairaus päättyy kohta niin jatketaan. Noin vuoden tauko tuli. Ollaa yli 60v
Ymmärrätte varmaan - Anonyymi00051
Täysin erilaiset päämäärät käsittääkseni.
- Anonyymi00052
Järjen ääni :)
- Anonyymi00053
Kuuletko ääniä? Joo, sama 👀
- Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kuuletko ääniä? Joo, sama 👀
se on hyvä jos kuullaan järjen ääntä :) muutenhan tästä hoitoon joutaiskin
- Anonyymi00056
Oletettavasti oon menny pahasti harhaan joissain asioissa, eikä oltu ikinä menossakaan kii toisiimme
- Anonyymi00059
Olen ikääntynyt. 😊 tämä on asia, johon ei voi vaikuttaa. En kiinnosta tämän ikäisenä.
- Anonyymi00071UUSI
Kaikki vanhenevat. Ja nyt vanhemmiten kannattaa kiinnostua itsestään, vaikka ei muut niin tekisikään. Pitää itsestään niin hyvää huolta, että voi katsoa rehellisesti peilikuvaansa ja hymyillä. Tässä maailmassa on opittava pitämään itsestään huolta. Se ei ole kenenkään muun tehtävä.
- Anonyymi00077UUSI
Minusta on hyvä vaan se, jos kukaan ei enää kiinnostu minusta! Tykkään yksin olemisesta ja omasta rauhasta ja koska minulla on jo noin 30v kestänyt parisuhde takana, en todellakaan halua enää suhdetta kenenkään kanssa koskaan! Noin päätin jo silloin, kun panin eropaperit menemään!
- Anonyymi00063
Mikään ei estäisi minua, mutta hänen on haluttava minut. Niin se vain on.
- Anonyymi00078UUSI
Kerron rehellisesti etten halua ketään enää elämääni!
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kerron rehellisesti etten halua ketään enää elämääni!
Ei kukaan palstalainenkaan halua sua joten O H I
- Anonyymi00064
Esteet tai hidasteet on tehty ylitettäväksi. toki joskus ne voi muodostua ongelmaksi mutta se on sen ajan murhe.
https://www.youtube.com/watch?v=kRlRqm_UPPA&list=RDkRlRqm_UPPA&start_radio=1 - Anonyymi00066
silloin aikoinaan ainakin Hän naisen kohdalla kyse oli ajoittain hankalasta avioliitosta, josta oli vaikea lähteä ja sen ymmärrän kyllä🙃
- Anonyymi00068UUSI
Pitäisi sopia tapaaminen. Molemmat haluavat samaa mutta ei uskalleta sanoa sitä toiselle eikä ole tullut tilaisuutta nähdä irl.
- Anonyymi00069UUSI
Kaverit voi auttaa. Molempien kaverit kutsuu molemmat paikalle.
- Anonyymi00072UUSI
Edelleen se ukkeli, kun ei se nyt oikein ymmärrä, että vaikka olen syntynyt vähän aiemmin ja vaikka hupparissa lukisi mitä, niin ainoa millä on merkitystä on hän 😉
- Anonyymi00073UUSI
Ei minulla ole kaivattua, joten toivon että toinen osapuoli lopettaa minun stalkaammisen! Hän ei tule koskaan kuulemaan yhtään hyvää sanaa minulta!
- Anonyymi00076UUSI
ensimmäinwn on aina viimeinen v aquvoisssaKIN.
mutta mitähän näen unessa jotain tuttujan aisia hassustikin. - Anonyymi00079UUSI
Varmaan joku viilipurkki pellikatolla.
?
https://m.youtube.com/watch?v=o4m5jQy5A2U - Anonyymi00080UUSI
jännä juttukin sinänsä kun jos nåäkee unessa jotain joyain naisia.... johtuu kun nuo eallijututkin mitä piti valvoa ja kafrtsoa....
- Anonyymi00082UUSI
Kerrompa erään näyn; joka paljasti. Oli iso olohuone. Ikkunaa vasten oli sohva, jossa istui Dirty Harry Sen vasemmalla puolella piano, jota soitti tummatukkainen nainen pitkkne hiuksineen. Siinä ympärillä piehtaroi pieni tyttö noin 5v.
- Anonyymi00081UUSI
Vankilan muurit.
- Anonyymi00086UUSI
Hän elää omilla ehdoillaan, ja minun olisi seurattava epäröimättä.
- Anonyymi00090UUSI
Ikävää, kun feminismiaivopesu on saanut sinut kuvittelemaan, että tuo olisi huono tilanne, vaikka realistisesti pohdittuasi ymmärrätkin, ettet ole elämällesi mitenkään erityisen hyvä ohjastaja.
- Anonyymi00089UUSI
Tapaaminen ja puhuminen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651