Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on onneksi lähinnä palstalla tapahtunut. Ihan hirvittää kun olet vain töitäsi tehnyt ja minä hüllu aloin stalkkeroimaan. 😅 Ei tässä tiedä itkeäkö vai nauraa. Toivottavasti ei jäänyt traumoja. Kaikkea hyvää. H
Vastaukset 61
- Anonyymi00001UUSI
Tää ei oo multa. En osaa hakkeroida. En ole häiriköinyt häntä. Ja hän joku autokauppias tai mikä lie varaosamyyjä luultavasti en tiedä.
- Anonyymi00018UUSI
Sun tapauksessa varmaan elinsiirrännäisten kauppias. -sivu
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mikä? Miten niin mun tapauksessa. Ei sun pitäis mua edes tuntea. Olen ihan tavallinen ihminen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sekä luulen tai tiedän että hän olisi suoraan minulle puhunut asiaista jos jotain tuollaista mielestään olisin tehnyt tai joku häiritsisi.
- Anonyymi00002UUSI
nauta aivan pihalla
- Anonyymi00003UUSI
Heli
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heli
molemmat heistä 🫠
- Anonyymi00006UUSI
C hepa helikö päiväkirja
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heli
Valmistaudu kun poliisi soittaa sulle lähipäivinä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heli
Vammainen laittaa ihmisten nimiä tänne.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heli
Tälle nimenlaittajalle pärähtää rikosrekisteri. Sitten varmaan mietityttää oliko sen arvoista.
- Anonyymi00019UUSI
Sulla niitä pyhiä riittää? -sivu
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
C hepa helikö päiväkirja
Tilas varmaa just uuden Limon itteään mt-ossstolle viemään. -sivu
- Anonyymi00010UUSI
No, onko ap tuo edellämainittu Heli?
- Anonyymi00011UUSI
Tämäkin lähtee poliisille.
- Anonyymi00012UUSI
Ette varmaan usko, mutta poliisi oikeasti puuttuu näihin palstajuttuihin.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ette varmaan usko, mutta poliisi oikeasti puuttuu näihin palstajuttuihin.
Jep. Hakee sut srvokuljetusautolla samaan holviin missä ne miljoonaski.
- Anonyymi00013UUSI
Aloitus sopisi minuunkin muilta osin kuin se mitä olet töiltäsi tehnyt??
Minua on vainottu jo yli kymmenen vuotta ja kaikki alkoi tältä palstalta. Tiedän vainoajan nimen ja olen tehnyt rikosilmoituksenkin.. Nykyään en jaksa välittää tästä sairaasta ja ajattelen että ehkä h'n saa elämäänsä vähän sisältöä tästä kaikesta?- Anonyymi00015UUSI
Väärä rikosilmoitus on lain mukaan väärä ilmianto, jossa viranomaiselle annetaan valheellista tietoa ja aiheutetaan vaara siitä, että toinen syyttömänä joutuu tutkinnan kohteeksi. Se on vakava rikos, josta voi saada sakkoa tai vankeutta. Kannattaa miettiä ennenkuin ketään mustamaalaa harhoissaan.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Väärä rikosilmoitus on lain mukaan väärä ilmianto, jossa viranomaiselle annetaan valheellista tietoa ja aiheutetaan vaara siitä, että toinen syyttömänä joutuu tutkinnan kohteeksi. Se on vakava rikos, josta voi saada sakkoa tai vankeutta. Kannattaa miettiä ennenkuin ketään mustamaalaa harhoissaan.
No, joutui kuitenkin :D
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Totta puhut väärästä ilmiannosta. Laitan lisäksi vielä muistutuksen:
Törkeä kunnianloukkaus on rikoslakiin perustuva teko, jossa toisesta esitetään valheellinen tieto tai vihjaus, joka aiheuttaa suurta kärsimystä tai erityisen suurta vahinkoa.
Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen on rikos, jossa toisen yksityiselämästä kerrotaan tietoja, vihjauksia tai kuvia siten, että se voi aiheuttaa vahinkoa, kärsimystä tai halveksuntaa. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No, joutui kuitenkin :D
Minne joutui vankilaanko. No mitä sitte täällä edelleen ihmettelet.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minne joutui vankilaanko. No mitä sitte täällä edelleen ihmettelet.
En ole tietääkseni kyllä joutunut tutkinnan kohteeksi koskaan. 🙄 Ärsyttää kun nämä harhaiset tulee sotkemaan. aloittaja
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
En ole tietääkseni kyllä joutunut tutkinnan kohteeksi koskaan. 🙄 Ärsyttää kun nämä harhaiset tulee sotkemaan. aloittaja
Kaisan isojaossa jos oot kerrankin käyny, ni siltä et voi välttyä. -sivu
- Anonyymi00014UUSI
Nukkumaan vajakit
- Anonyymi00029UUSI
Mene itse vammanen.
- Anonyymi00016UUSI
minua on (amelie) vainottu jo skidistä asti :)
- Anonyymi00026UUSI
Kukaan ei vainoo tuusulalaisia puutarhatonttuja, jotka pössispäissään lymyy jossain ellien hyllyjen ja traktorin välissä. -sivu
- Anonyymi00017UUSI
Ihan vapaasti saat stalkata. Must on ihanaa, ku oot samaan aikaan täl mun vehkeel. Nään sen asian, ku lukitus on auki...👍
- Anonyymi00030UUSI
Olisipa mulla joku joka osaisi neuvoa mua näkemään noitakin. Sekä muutenkin joku tukena tässä kaikessa. -sivulta
- Anonyymi00021UUSI
Ei ole mitään anteeksi pyydettävää. Tykkään kyllä sinusta ja vieläpä paljon. ...🌞🤍
- Anonyymi00031UUSI
Ei ole jäänyt traumoja. En ehkä ymmärrä tuontapaista huumoria.
H.- Anonyymi00032UUSI
Ei ollut H:lle vaan H: lta. Eli ei ollut sinulle tämä. Aloittaja
- Anonyymi00034UUSI
Sinulta H minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää, jos olet eräs. Sinä toimit siinä tapauksessa ammattietiikan vastaisesti, vaikka tiesit hyvin herkän mielentilan jne. Tämä ei siis todellakaan sulle ollut. Hän ei ole tehnyt mitään väärää jolle tämä meni. Aloittaja
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei ollut H:lle vaan H: lta. Eli ei ollut sinulle tämä. Aloittaja
Mutta esiinnyt ikäänkuin minuna, eikö niin? Olet kohtalaisen uskottavakin, mutta et aivan. Oletko edes H?
H. - Anonyymi00036UUSI
Alkoi ihan ärsyttää miten kehtasit omia tämän? Aivan kuin minä olisin tehnyt jotain sulle? Sinähän se isketit ja flirttailit ihan täysillä ja sitten kun jäit kiinni niin huumoriahan se vain, enhän minä, enhän minä. Kyllä sinun pitäisi siinä ammatissa tietää paremmin miten käyttäydytään. Pilasit minun elämää joksikin ajaksi sen kaiken jälkeen. Että kehtaatkin. Aloittaja
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Sinulta H minulla ei ole mitään anteeksipyydettävää, jos olet eräs. Sinä toimit siinä tapauksessa ammattietiikan vastaisesti, vaikka tiesit hyvin herkän mielentilan jne. Tämä ei siis todellakaan sulle ollut. Hän ei ole tehnyt mitään väärää jolle tämä meni. Aloittaja
Kummalle kirjoitat Juhalle vai Petrille?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Alkoi ihan ärsyttää miten kehtasit omia tämän? Aivan kuin minä olisin tehnyt jotain sulle? Sinähän se isketit ja flirttailit ihan täysillä ja sitten kun jäit kiinni niin huumoriahan se vain, enhän minä, enhän minä. Kyllä sinun pitäisi siinä ammatissa tietää paremmin miten käyttäydytään. Pilasit minun elämää joksikin ajaksi sen kaiken jälkeen. Että kehtaatkin. Aloittaja
Ok. Vai olen pilannut elämäsi. Kerro miten, jos niin on. Selvitetäänpä asia saman tein.
Minä kyllä näen tämmöisten aloitusten lävitse.
H. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ok. Vai olen pilannut elämäsi. Kerro miten, jos niin on. Selvitetäänpä asia saman tein.
H.Täällä on monta H naista ja kaikilla oma tarina ei kannata hermostua jos tulee väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
H.Sinun kanssa on turha selvitellä yhtään mitään, todettu on. Kun aina nostat vaan kädet pystyyn, etkä ota omasta käytöksestä mitään vastuuta. Sairaita oli kaikki muutkin työntekijät siellä kun tukivat tuota sinun toimintaa. Narsisti ja narsisitin hovi. Hieno paikka oli joo… onneksi on lopetettu kuulemma. Sairastui vain entisestään siellä.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mutta esiinnyt ikäänkuin minuna, eikö niin? Olet kohtalaisen uskottavakin, mutta et aivan. Oletko edes H?
H.Mene pois. 🙄 Aloittaja
- Anonyymi00044UUSI
Enkä minä muuten ymmärrä sinun seksististä huumoria. Tai olisin ehkä ymmärtänyt vähän erilaisessa tilanteessa. Aloittaja
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
H.Kirjoitan tosiaan eri miehelle kuin sulle. Luuletko, ettei minun elämä ole jatkunut ollenkaan?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jorma69: lle
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jorma69: lle
Montako postilootapuhelinta siltäkin löytyy? -sivu
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Leeville👍❤️
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sinun kanssa on turha selvitellä yhtään mitään, todettu on. Kun aina nostat vaan kädet pystyyn, etkä ota omasta käytöksestä mitään vastuuta. Sairaita oli kaikki muutkin työntekijät siellä kun tukivat tuota sinun toimintaa. Narsisti ja narsisitin hovi. Hieno paikka oli joo… onneksi on lopetettu kuulemma. Sairastui vain entisestään siellä.
Älä viitsi. Niinkuin tuntisit minut. Kerro missä olen töissä? Kirjoitat lopeta, lopeta kuule ihsn itse.
H. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Älä viitsi. Niinkuin tuntisit minut. Kerro missä olen töissä? Kirjoitat lopeta, lopeta kuule ihsn itse.
H.Tai kirjoitit mene pois eikä lopeta siis..kirjaus...mutta en ole menossa minnekään
H - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
H.No miksi sitten vastaat aloitukseen aivan kuin sinä tuntisit minut? 🙄 Huoh. Aloittaja
- Anonyymi00053UUSI
Oletko edes mies? Miksi tulet sotkemaan? Etkö osaa lukea?????? Aloittaja
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Tai kirjoitit mene pois eikä lopeta siis..kirjaus...mutta en ole menossa minnekään
HOletko mies???? Kirjoitin MIEHELLE. No tuntee ittensä ainakin vähän terveemmäksi kun vertaa joihinkin täällä. Aloittaja
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
No miksi sitten vastaat aloitukseen aivan kuin sinä tuntisit minut? 🙄 Huoh. Aloittaja
Et vastannut. Mitkä työntekijät tukivat toimintaani? Anna tulla nyt. Eli et tunne minya mutta heität lonkalta tietäväsi missä olen ollut töissä ja että siihen liittynyt jotain mistä kritisoit. Eli paskanjauhantaa koko ketju.
H. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
H.Miksi tulet sekoilemaan toisten juttuihin kun et edes lue aloitusta kunnolla???? Aloittaja
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Et vastannut. Mitkä työntekijät tukivat toimintaani? Anna tulla nyt. Eli et tunne minya mutta heität lonkalta tietäväsi missä olen ollut töissä ja että siihen liittynyt jotain mistä kritisoit. Eli paskanjauhantaa koko ketju.
H.Ei vttu saan raivarin teidän tosihullujen kanssa. Et ole edes mies ja silti tulet tähän sekoilemaan. Et vttu liity tähän mitenkään. Aloittaja
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
H.Sekotit koko ketjun. Tästä tuli ihan hullunmylly. Kiitos ihan hvetisti. No sain ainakin avautua ja jos se mies H tätä lukisi niin näkee terveiset. Aloittaja
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Sekotit koko ketjun. Tästä tuli ihan hullunmylly. Kiitos ihan hvetisti. No sain ainakin avautua ja jos se mies H tätä lukisi niin näkee terveiset. Aloittaja
Et vastannut väitteisiisi.
T. H. - Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Et vastannut väitteisiisi.
T. H.En vastaa sulle mihinkään kun olet nainen joka tulee sekoilemaan miehelle osoitettuun ketjuun. Aloittaja
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
En vastaa sulle mihinkään kun olet nainen joka tulee sekoilemaan miehelle osoitettuun ketjuun. Aloittaja
Vain yksi ainoa mies tietää H:n tänne kirjoittaneen, muut elävät valhetta.
H. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Vain yksi ainoa mies tietää H:n tänne kirjoittaneen, muut elävät valhetta.
H.Seko.
- Anonyymi00041UUSI
Jaa-a. Olet sitten H tai H tai H tai H, niin itke tai naura, miten vain tykkäät. En kommentoi.
- Anonyymi00045UUSI
Järkevä kommentti….
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565