On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat täyteläiset muodot, kapea vyötärö, isot tissit, iso takapuoli, tiimalasin muoto. Luonteeltaan erittäin naisellinen ja kaikista naisten jutuista kiinnostunut: piparin paistamisesta ja näpertelystä, kukkasista, kauneudesta, juoruamisesta, ihmissuhteista(muiden). Hoitaa terveyttään ja kuntoaan sekä panostaa omaan kauneuteensa. Ja arvostaa itseään, erittäin hyvästä syystä.
Tuollaisella naisella on naisten kaikki huonot puolet kerrottuna kahdella, jokainen päivä sen kanssa tulee olemaan hankala jollain tavoin, siihen voi luottaa että ongelmia tulee aina joka päivä. Mutta se on sen arvoista, koska tuo nainen on niin käsittämättömän upea, siinä on naiseus tiivistettynä yhdeksi keskeltä kiristetyksi paketiksi. Se nainen on kaikkien niiden sen mukana tulevien ongelmien ja jatkuvien harmien arvoinen. Koska se on oikea nainen.
Mies on valmis tekemään mitä tahansa tuollaisen naisen eteen.
Oikea nainen
136
508
Vastaukset 136
- Anonyymi00001UUSI
Minulla on normaalilevyiset hartijat ja kasvot mutta muuten kyllä täytän kaikki nuo kohdat. Olen sinkku ja valmis sitoutumaan. Miten voisit löytää minut?
- Anonyymi00008UUSI
Sori, ei kelpaa. Ei se vaan riitä minulle.
- Anonyymi00002UUSI
et sä ketään tule löytämään
- Anonyymi00003UUSI
Jos toi on aloittajan naiskäsitys,
millainen mahtaa olla aloittajan ihmiskäsitys?- Anonyymi00093UUSI
Joo. Ja millainen mies?
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Joo. Ja millainen mies?
Niin, millaisena aloittaja näkee ihannemiehen?
- Anonyymi00004UUSI
Epätodellinen, aasialainen silikonimassapäällysteinen
robotti.
Saako tässä myös analysoida aloittajan mahdollista henkistä tilaa?- Anonyymi00016UUSI
Oletko ehkä hieman rasistinen? Sinulla on jotain aasialaisia naisia vastaan?
- Anonyymi00111UUSI
Joo hyvin pieni nainen mutta isot lollotissit ja leveä lantio!
Joo ei taida löytyä hyvin lyhyeltä naiselta paitsi jos on ne tekotissit ja läskiä lisätty lantioon. On ne joilain miehillä kyllä kummat haavekuvat. 🙄
- Anonyymi00005UUSI
Oikea mies on 185 cm. Hartian kuin ladon ovet. Leuka kuin terästä. Rakentaa auton ja talon paljain käsin.
- Anonyymi00113UUSI
Joo ja sitten alkaa juomaan, kun akka on saanut tarpeekseen omissa oloissa nakertavasta supermiehestään. On kuule tämäkin nähty.
- Anonyymi00006UUSI
Voi ei, en siis ole oikea nainen kun en ole pienikokoinen enkä edes kapeakasvoinen. Enkö nauti juoruistakaan. Noh, olen ehkä sitten jonkinlainen epänainen 😁
Aletheias- Anonyymi00010UUSI
"jonkinlainen epänainen" tuossa on uusi allekirjoituksesi. Paitsi että se parrakas nainen saattaa varastaa tuon sinulta kunhan huomaa.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
"jonkinlainen epänainen" tuossa on uusi allekirjoituksesi. Paitsi että se parrakas nainen saattaa varastaa tuon sinulta kunhan huomaa.
Niin, eihän sille sitten mitään voi kun en kerran täytä oikean naisen kriteereitä.
Mutta on siitä hyötyäkin, kun on pitkä. Saan tehtyä esim. porrastreenissä ongelmitta joka toisen rapun treenin, kun on pitkät koivet. Ihan mielettömän näppärää.
Asioita pitää katsoa positiivisesta näkökulmasta 😁
Jonkinlainen epänainen
- Anonyymi00007UUSI
Karsisin pois isot tissit, ison takapuolen, paksut huulet ja tiimalasivartalon. Tilalle ihan tavallista mitä näkee katukuvissa.
-mies- Anonyymi00009UUSI
Mikset sitten vaan ota niitä tavallisia kadun naisia?
- Anonyymi00012UUSI
Tiedännuseamman miehen, jotka eivät huoli tuollaista kuvaamaasi naista. Onneksi makuja on niin monia.
- Anonyymi00014UUSI
No sinun täytyy vaan tyytyä semmoiseen mieheen mikä huolii sinut, kun et muutakaan vaan voi.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
No sinun täytyy vaan tyytyä semmoiseen mieheen mikä huolii sinut, kun et muutakaan vaan voi.
Miksi ihmeessä edes haluaisin miehen, joka haluaa nukkenaisen ja vielä hiton hankalaluonteisen sellaisen? En kykenisi kokemaan sellaista miestä ihan täysijärkisenä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miksi ihmeessä edes haluaisin miehen, joka haluaa nukkenaisen ja vielä hiton hankalaluonteisen sellaisen? En kykenisi kokemaan sellaista miestä ihan täysijärkisenä.
On aivan sama mitä mieltä olet sellaisesta miehestä, kun se mies ei todellakaan sinua halua. Ei edes katso sinun suuntaasi kun harmaana vaellat katuja pitkin.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
On aivan sama mitä mieltä olet sellaisesta miehestä, kun se mies ei todellakaan sinua halua. Ei edes katso sinun suuntaasi kun harmaana vaellat katuja pitkin.
Sä siis ymmärsit pointin. Sillä ei todellakaan ole mitään väliä mitä joku ei kiinnostava henkilä miettii. Tästä olemme täysin samaa mieltä. 👍
En tiedä millainen edes kuvittelet minun olevan, mutta ok. Kai sä kuvittelit tuon jotenkin loukkaavan. 😃 - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sä siis ymmärsit pointin. Sillä ei todellakaan ole mitään väliä mitä joku ei kiinnostava henkilä miettii. Tästä olemme täysin samaa mieltä. 👍
En tiedä millainen edes kuvittelet minun olevan, mutta ok. Kai sä kuvittelit tuon jotenkin loukkaavan. 😃Ei vaan totesin itsestäänselvyyden. Miksi sitten niin kiivaasti kommentoit tätä asiaa kun se ei sinua yhtään mitenkään kosketa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ei vaan totesin itsestäänselvyyden. Miksi sitten niin kiivaasti kommentoit tätä asiaa kun se ei sinua yhtään mitenkään kosketa?
Miksi ei saisi kommentoida, vaikkei juuri henkilökohtaisesti koskettaisikaan. Kyllähän kaikesta voi keskustella.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Masokistimies haluaa arvokasta hankaluutta.
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
En tiedä millainen edes kuvittelet minun olevan, mutta ok. Kai sä kuvittelit tuon jotenkin loukkaavan. 😃Niin ja tää ap mies tuskin itse mikään komistus ett sille hauskaa kyllä. 😝
- Anonyymi00013UUSI
Olen siis väärä nainen. Vain yksi täsmäsi:
"Hoitaa terveyttään ja kuntoaan sekä panostaa omaan kauneuteensa. Ja arvostaa itseään, erittäin hyvästä syystä."- Anonyymi00015UUSI
Sinun nimimerkkisi tästä lähtien olkoot "väärä nainen".
Pröööt taas näitä hupiukkoja. Yhtään väheksymättä fantasioitasi, joudun toteamaan että naiskäsityksesi on melkko vajaa. Ja niin myös mieskäsityksesi naisesta minkä vuoksi kukaan olisi valmis tekemään kaikkensa.
Ala maalaa tauluja, oikeilla ihmisillä ei pidä leikkiä.- Anonyymi00022UUSI
Vain jokin siltä väliltä on oikea miesnainen.
- Anonyymi00064UUSI
No jaa ... kun tuolla vähän noita hänen toiveitaan selkiytettiin, niin aika tavallisiltahan nuo lopulta vaikuttavat. Hän etsii noin suurinpiirtein keskipituista, rintavaa ja persevää naista, jolla on kuitenkin selkeästi erottuva vyötärö. Naisen pitäisi lisäksi olla kauniskasvoinen, pitkähiuksinen, tykätä leipomisesta ja jostain näpertelystä, jota ei tarkemmin määritellä. Olisko tuo ehkä jotain askartelua? Lisäksi naisen tulisi ilmeisesti pukeutua mekkoihin ja tykätä kasvattaa ostokukkia parvekkeella tai terassilla (ei oikeassa puutarhassa). Lisäksi kyseisen naisen pitää olla ulkonäkökeskeinen ja ylettömän kiinnostunut muiden ihmisten asioista.
Ei tuo nyt lopulta ihan hirveän vaikeasti löydettävältä naiselta tämän tarkennetun kuvauksen perusteella kuullosta. Anonyymi00064 kirjoitti:
No jaa ... kun tuolla vähän noita hänen toiveitaan selkiytettiin, niin aika tavallisiltahan nuo lopulta vaikuttavat. Hän etsii noin suurinpiirtein keskipituista, rintavaa ja persevää naista, jolla on kuitenkin selkeästi erottuva vyötärö. Naisen pitäisi lisäksi olla kauniskasvoinen, pitkähiuksinen, tykätä leipomisesta ja jostain näpertelystä, jota ei tarkemmin määritellä. Olisko tuo ehkä jotain askartelua? Lisäksi naisen tulisi ilmeisesti pukeutua mekkoihin ja tykätä kasvattaa ostokukkia parvekkeella tai terassilla (ei oikeassa puutarhassa). Lisäksi kyseisen naisen pitää olla ulkonäkökeskeinen ja ylettömän kiinnostunut muiden ihmisten asioista.
Ei tuo nyt lopulta ihan hirveän vaikeasti löydettävältä naiselta tämän tarkennetun kuvauksen perusteella kuullosta.Tuntui olevan joustamaton fantasia, eli höpöukko.
- Anonyymi00070UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuntui olevan joustamaton fantasia, eli höpöukko.
No mutta niinhän ne noilla aina ovat. Siksi ovatkin ikisinkkuja.
Noissa kovin ulkonäkökeskeisissä on se ongelma, etteivät tunnu tajuavan miten omankin ulkonäön pitäisi olla priimaa, jotta kelpaa kaltaiselleen. Anonyymi00022 kirjoitti:
Vain jokin siltä väliltä on oikea miesnainen.
Ei mulla ole mitään muottia mitä kenenkin pitää olla. Mä kyllä nään kun ihmisen kohtaan kuka minua rakastuttaa. Eikä se ole mikään tämmöinen sabluuna mikä kädessä kulkisin. Tähän täytyy mahtuu.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Ei tuo nyt lopulta ihan hirveän vaikeasti löydettävältä naiselta tämän tarkennetun kuvauksen perusteella kuullosta.Jos katsotaan naisia sellaisissa maissa jossa naiset ovat lyhyitä esim. aasiassa (kiina, japani jne.) niin eivät naiset oo kyllä mitään rintavia eikä leveälantioisia.
Ett taitaa jäädä unelmoinniksi ap miehelle sellaisen naisen löytäminen
- Anonyymi00018UUSI
Miten voi pysyä kuvaamallasi tavalla pienenä, jos todella hoitaa kuntoaan? Kuntoillessa väistämättä kasvattaa myös lihaksia. Yleensä tuolla tavalla pienenä pysyy vain olemalla syömättä mitään ja olemalla pitkälti liikkumatta. Tuolla tavalla toimien taas on hyvin vaikeaa saada ainakaan luonnollisia rintoja säilymään ja muutoinkin kurvit kärsivät. Vai kuvaatko sinä tuon vain jotenkin pienuutta ylikorostaen? Minkä kokoinen on sinusta pieni?
- Anonyymi00024UUSI
Pienikokoinen on noin 150cm-168cm, siis ei mikään 180cm "nainen". Pienikokoisuus ei tarkoita laihuutta. Ei tietysti mikään tynnyri voi silti olla kun pitää löytyä ne tiimalasimuodot.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Pienikokoinen on noin 150cm-168cm, siis ei mikään 180cm "nainen". Pienikokoisuus ei tarkoita laihuutta. Ei tietysti mikään tynnyri voi silti olla kun pitää löytyä ne tiimalasimuodot.
Jaa, no sitten minäkin olen "pieni". Tuohan kattaa jo kaikki hieman keskipituutta pidemmätkin suomalaiset naiset.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jaa, no sitten minäkin olen "pieni". Tuohan kattaa jo kaikki hieman keskipituutta pidemmätkin suomalaiset naiset.
Vähän tosiaan ihmettelin myös, että miten keskipituinen muka on yhtäkkiä pieni, jollei pienikokoisuus edes tarkoita laihuutta. Onkohan aloittajalla jotenkin hieman vääristynyt käsitys suomalaisten naisten pituudesta. 180 senttisiä naisia ei ihan hirveästi tästä maasta löydy.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
No tuo 168cm on ehdoton maksimi, tai ehkä 170 menee erikoistapauksessa. Ja voi olla ehkä hieman alle 150cm, joku 148cm erikoistapauksessa, mutta se alkaa olemaan jo kääpiökokoinen.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
No tuo 168cm on ehdoton maksimi, tai ehkä 170 menee erikoistapauksessa. Ja voi olla ehkä hieman alle 150cm, joku 148cm erikoistapauksessa, mutta se alkaa olemaan jo kääpiökokoinen.
Ja suomalaisten naisten keskipituus on alle 168 senttiä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ja suomalaisten naisten keskipituus on alle 168 senttiä.
"Suomalaisen aikuisen naisen keskipituus on noin 163–165 senttimetriä. Viralliset mitat vaihtelevat hieman sen mukaan, mitä ikäryhmää katsotaan.
18–29-vuotiaat: 164,8 cm
18–64-vuotiaat: 164,4 cm
Yli 65-vuotiaat: 159,4 cm
Kaikki yli 18-vuotiaat: 163,2 cm"
168 senttinen on siis jo ihan huomattavasti (vaikkakaan ei silminnähtävästi) keskipituutta pidempi. Miten keskipituutta pidempää naista voi kutsua pienikokoiseksi? - Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
"Suomalaisen aikuisen naisen keskipituus on noin 163–165 senttimetriä. Viralliset mitat vaihtelevat hieman sen mukaan, mitä ikäryhmää katsotaan.
Yli 65-vuotiaat: 159,4 cm
Kaikki yli 18-vuotiaat: 163,2 cm"
168 senttinen on siis jo ihan huomattavasti (vaikkakaan ei silminnähtävästi) keskipituutta pidempi. Miten keskipituutta pidempää naista voi kutsua pienikokoiseksi?Tsiisus! tuossa on selkeä nousu pituudessa! Katastrofi, naisten hypergamia johtaa hirviöiden tuloon!
Yli 65-vuotiaat: 159,4 cm - Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tsiisus! tuossa on selkeä nousu pituudessa! Katastrofi, naisten hypergamia johtaa hirviöiden tuloon!
Yli 65-vuotiaat: 159,4 cmNiin on. Hyvä ravitsemus on eniten selittävä tekivä. Miesten keskipituus on myös noussut. Sotien jälkeen ravitsemus oli mitä oli ja se näkyy tuon vanhan ikäpolven pituuksissa. Sen jälkeen pituuden kasvu onkin ollut selvästi maltillisempaa, kun on päästy ns. geneettisesti normaaleihin pituuksiin, joihien ei ole vaikuttanut kasvuvuosien huono ravinto.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tsiisus! tuossa on selkeä nousu pituudessa! Katastrofi, naisten hypergamia johtaa hirviöiden tuloon!
Yli 65-vuotiaat: 159,4 cmSuomessahan tuo keskipituuden kasvu on jo lähes pysähtynyt. Monissa Aasian maissa taas on juuri nyt meneillään hyvinkin voimakkaana, varsinkin naisten keskipituuden kasvu. Siellä kun naiset ovat vasta nyt saaneet luvan oikesti syödäkin ravitsevaa ruokaa. Esimerkiksi Etelä-Koreassa naisten keskipituus on kasvanut viimeisen sadan vuoden aikana noin 20 senttiä.siihen katsoen tuo on meillä aika maltillista.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Vähän tosiaan ihmettelin myös, että miten keskipituinen muka on yhtäkkiä pieni, jollei pienikokoisuus edes tarkoita laihuutta. Onkohan aloittajalla jotenkin hieman vääristynyt käsitys suomalaisten naisten pituudesta. 180 senttisiä naisia ei ihan hirveästi tästä maasta löydy.
Oon lähes eli 176 cm pitkä ja kapeavyötäröinen, leveälanteinen ja ne isot tissitkin (luomut) on.
Tuo oma pituus kyllä vähän karsii sopivia miehiä kun oma toive miehen pituudelle sellanen yli 185 mut eipä niitä kovin paljoo oo suomessa.
- Anonyymi00019UUSI
Äitini olisi nuoren ollut ulkoisesti juuri toiveidesi mukainen. Kuonne ei kuitenkaan olisi sinulle kelvannut, vaikka hän olikin kuvankaunis. Hän ei leiponut, ei kokannu, ei näperrellyt, ei mitään tuollaista. Kauneudestaan kyllä piti huolta ja terveydestään, mutta ei todellakaan kuntoillut, ei edes kävellyt. Sehän olisi voinut kasvattaa lihaksia ja se on epänaisellista (näin heille lapsena opetttiin). Eikä hän kyllä juoruillutkaan. Ei ole edelleenkään kiinnostunut muiden ihmisten asioista.
Minä ja siskomme olemme pitkälti perineet äidin ulkonäön, mutta emme ole niin älyttömän pieniä kuin hän. Itse sanoisin, että onneksi, sillä olisi vaikeaa elää niin älyttömän pienikokoisena. Itselläni hartiat ovat kroppani levein kohta ja jostain syytä iso osa miehistä todella tykkää olkäpäistäni. Toki rinnänympärys on ympärysmittana suurempi, mutta hartiat ovat levein kohta.- Anonyymi00020UUSI
Lisään ... mutsin olisi pitänyt kai valita joku itsy bitsy teeny weeny mies, jotta lapsetkin olisivat pysyneet yhtä pieninä kuin hän itse. Aasian suunnasta löytyy vähän helpommin tosi pieniä naisia, sillä siellä on enemmän tosi pieniä miehiäkin (vaikka on siellä kyllä hyvin pitkiäkin ihmisiä).
- Anonyymi00025UUSI
Olen kyllä huomannut että entiseen aikaan naiset olivat paljon paremman näköisiä kuin nykyään, sen huomaa vanhoista elokuvista tai valokuvista. Niillä oli muotoja, oli kapeat hartiat, hoikka vyötärö. Enkä tosiaan usko että ne mitään kuntoilua harrastivat, tietysti töitä tekivät toki. Ne vaan oli parempia ennen. Luonne tietysti oli se mikä sattui olemaan.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lisään ... mutsin olisi pitänyt kai valita joku itsy bitsy teeny weeny mies, jotta lapsetkin olisivat pysyneet yhtä pieninä kuin hän itse. Aasian suunnasta löytyy vähän helpommin tosi pieniä naisia, sillä siellä on enemmän tosi pieniä miehiäkin (vaikka on siellä kyllä hyvin pitkiäkin ihmisiä).
Sivusta ... tuohan se "ongelma" vähän on. Jos vähänkään pidempi mies (jonka mielestä naisen pitää olla tosi pieni, tai hän ei edes ole nainen) valitsee pienen naisen ja tekee tämän kanssa lapsia, niin hän on pilannut ja tuhonnut sen naisen geenit. Sen naisen tyttäret eivät ole enää naisia ollenkaan.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Olen kyllä huomannut että entiseen aikaan naiset olivat paljon paremman näköisiä kuin nykyään, sen huomaa vanhoista elokuvista tai valokuvista. Niillä oli muotoja, oli kapeat hartiat, hoikka vyötärö. Enkä tosiaan usko että ne mitään kuntoilua harrastivat, tietysti töitä tekivät toki. Ne vaan oli parempia ennen. Luonne tietysti oli se mikä sattui olemaan.
Mun äidilläni vain on sellaiset geenit, että hän on ollut suomalaiseksi selvästi lyhyt ja muutoinkin pieni. Ei Suomesta hänen kokoisiaan ole silloinkaan juuri löytynyt. hän ole reilusti silloistakin keskipituutta pienempi.
Äitini on tehnyt vain kevyttä konttorityötä. - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sivusta ... tuohan se "ongelma" vähän on. Jos vähänkään pidempi mies (jonka mielestä naisen pitää olla tosi pieni, tai hän ei edes ole nainen) valitsee pienen naisen ja tekee tämän kanssa lapsia, niin hän on pilannut ja tuhonnut sen naisen geenit. Sen naisen tyttäret eivät ole enää naisia ollenkaan.
Mutta kun ne naiset itse nimeomaan vaativat yli 190cm pitkän miehen! Minkäs siinä teet. Siis lopulta kaikista naisista tulee jotain 180cm pitkiä "naisia"? Se on lopputulos tuosta pelistä. Aika kauhea tulevaisuudenkuva.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mun äidilläni vain on sellaiset geenit, että hän on ollut suomalaiseksi selvästi lyhyt ja muutoinkin pieni. Ei Suomesta hänen kokoisiaan ole silloinkaan juuri löytynyt. hän ole reilusti silloistakin keskipituutta pienempi.
Äitini on tehnyt vain kevyttä konttorityötä.Jos kysyt mistä tiedän ... äitini on aina joutunut ompelemaan vaatteensa itse. Kaikki on ollut liian pitkää tai muutoin liian isoa. En ole koskaan nähnyt hänen päällään inoatakaan ns. valmisvaatetta, jota ei ole jouduttu rankasti modifioimaan. Nykyään ehkä jostain kiinakaupoista löytyisi hänellekin suoraan sopivia.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Mutta kun ne naiset itse nimeomaan vaativat yli 190cm pitkän miehen! Minkäs siinä teet. Siis lopulta kaikista naisista tulee jotain 180cm pitkiä "naisia"? Se on lopputulos tuosta pelistä. Aika kauhea tulevaisuudenkuva.
Ei minun isäni ollut yli 190 senttinen. Eihän tästä maasta edes löytyisi miestä, joka ei olisi "pidentänyt" mutsin geenejä. Tai ainakin tosi vaikea olisi ollut löytää.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos kysyt mistä tiedän ... äitini on aina joutunut ompelemaan vaatteensa itse. Kaikki on ollut liian pitkää tai muutoin liian isoa. En ole koskaan nähnyt hänen päällään inoatakaan ns. valmisvaatetta, jota ei ole jouduttu rankasti modifioimaan. Nykyään ehkä jostain kiinakaupoista löytyisi hänellekin suoraan sopivia.
No sehän on sitten kääpiökokoinen, onhan niitä aina ollut ja on vieläkin.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Jos nyt käännän hetkeksi vähän vakavamman vaihteen päälle, niin huomauttaisin, että jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä, mutta sinulla ei ole valtuuksia määrittää, mikä ja millainen on oikea nainen.
Ei yksikään nainen ole "pilalla", jollei hän satu olemaan pieni. Jokainen on hyvä juuri niiden geenien kanssa, jotka on sattunut saamaan.
Aletheias - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Jos nyt käännän hetkeksi vähän vakavamman vaihteen päälle, niin huomauttaisin, että jokaisella on oikeus mieltymyksiinsä, mutta sinulla ei ole valtuuksia määrittää, mikä ja millainen on oikea nainen.
Ei yksikään nainen ole "pilalla", jollei hän satu olemaan pieni. Jokainen on hyvä juuri niiden geenien kanssa, jotka on sattunut saamaan.
AletheiasJokainen on täydellinen juuri sellaisena kuin on.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei äitini ole kääpiökokoinen. Ei hän sellaisia kriteereitä täytä. Hän on hyvin pieni, hoikka ja siro.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ihan samalla tavalla Suomeen tulevat thainaisetkin moni joutuivat vielä muutama vuosi sitten etsimään kaikki vaatteensa lastenosastoilta. Suomessa vain ole myyty, niin pieniä aikuisten vaatteita, kun ei niin pieniä aikuisia ole suuressa määrin ollut. Nykyään nettikauppa on ratkaissut tuon ongelman.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
AletheiasEn tiedä miksi koet tarvetta edes tulla sanomaan tuota. Sä tietänet ihan hyvin mikä aloittajan vastine tuohon tulee olemaan.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jokainen on täydellinen juuri sellaisena kuin on.
No näinpä juuri. Kukaan meistä ei voi geeneilleen mitään. Itsestään voi tietysti pitää huolta ja täten vaikuttaa ulkoiseen olemukseensa, mutta esim pituudelle on kyllä hankala tehdä yhtään mitään.
Nykyään en enää ota pituuskommenteista itseeni, mutta joskus nuorempana ne kyllä tuntuivat joskus pahalta. Tämän kokemuksen myötä en todellakaan halua yhdenkään nuoren kuulevan mistään, että hän on vääränlainen omana itsenään onpa sitten lyhyt, pitkä tai mitä vaan.
Aletheias - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ei äitini ole kääpiökokoinen. Ei hän sellaisia kriteereitä täytä. Hän on hyvin pieni, hoikka ja siro.
No ei hän sitten täytä minunkaan kriteereitäni. Oikea nainen on muodokas, isot tissit ja iso perä, kapea vyötärö.
AP - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
No näinpä juuri. Kukaan meistä ei voi geeneilleen mitään. Itsestään voi tietysti pitää huolta ja täten vaikuttaa ulkoiseen olemukseensa, mutta esim pituudelle on kyllä hankala tehdä yhtään mitään.
Nykyään en enää ota pituuskommenteista itseeni, mutta joskus nuorempana ne kyllä tuntuivat joskus pahalta. Tämän kokemuksen myötä en todellakaan halua yhdenkään nuoren kuulevan mistään, että hän on vääränlainen omana itsenään onpa sitten lyhyt, pitkä tai mitä vaan.
AletheiasJokainen on kaunis juuri sellaisena kuin hän on.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
No ei hän sitten täytä minunkaan kriteereitäni. Oikea nainen on muodokas, isot tissit ja iso perä, kapea vyötärö.
APEli etsit siis lopulta ihan tavallista naista, kunhan vain on ulkonökökeskeinen ja hieman luonteeltaan hankala. Ei luulisi olevan hirveän vaikea löytää.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Eli etsit siis lopulta ihan tavallista naista, kunhan vain on ulkonökökeskeinen ja hieman luonteeltaan hankala. Ei luulisi olevan hirveän vaikea löytää.
Kekimittainen, rintava ja persevä, kunhan vain löytyy vyötärö. No nyt kriteerisi ovatkin ihan tavalliset.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
En tiedä miksi koet tarvetta edes tulla sanomaan tuota. Sä tietänet ihan hyvin mikä aloittajan vastine tuohon tulee olemaan.
Minä taas en tiedä miksi sinä koet tarvetta kommentoida sitä, miksi minä kommentoin. Ei kai se sinulta pois ole?
Aletheias - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Minä taas en tiedä miksi sinä koet tarvetta kommentoida sitä, miksi minä kommentoin. Ei kai se sinulta pois ole?
AletheiasKoska kommentoit minulle. Enkö saisi vasta, kun pidin kommentiasi täysin turhana itsestäänselvyyksien latelemisena, jonka jokainen normaali ihminen tietää. Aloittaja ei tähän joukkoon kuulu, joten voi kommentoida noita hänelle.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
AletheiasKyllä nainen voi olla pilalla ja huono nainen jos on korkeastikoulutettu jännäjenna tai tinderityttö tai yhoo no tinderityttö ja yhoo onko niillä eroa samat miehet polkee tai käy kummankin luona kyläilemässä
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Koska kommentoit minulle. Enkö saisi vasta, kun pidin kommentiasi täysin turhana itsestäänselvyyksien latelemisena, jonka jokainen normaali ihminen tietää. Aloittaja ei tähän joukkoon kuulu, joten voi kommentoida noita hänelle.
Eli sinäkö olit tuo joka kommentoi naisen olevan pilalla, jos hän on saanut "huonot" geenit? Siihenhän minä vastasin ja mielestäni ihan aiheellinen kommentti, kun puhuu ihmisistä, että he ovat pilalla.
Aletheias - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Eli sinäkö olit tuo joka kommentoi naisen olevan pilalla, jos hän on saanut "huonot" geenit? Siihenhän minä vastasin ja mielestäni ihan aiheellinen kommentti, kun puhuu ihmisistä, että he ovat pilalla.
AletheiasNaistappelu! Eturivin paikat varattu, takarivistä löytyy vielä pari vapaata paikkaa katsojille!
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kekimittainen, rintava ja persevä, kunhan vain löytyy vyötärö. No nyt kriteerisi ovatkin ihan tavalliset.
Sehän on ihan tavallinen suomalaine naine, paksu possu mikä keskeltä kiristetään vyöllä tiukille niin että siihe muodostuu "vyötärö".
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
AletheiasKyllä ja kommenttisi oli idioottimaista pätemisentarvetta itsestäänselvyyksillä.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Sehän on ihan tavallinen suomalaine naine, paksu possu mikä keskeltä kiristetään vyöllä tiukille niin että siihe muodostuu "vyötärö".
Tuolla alempana taas sitten oli kuvia treenatuista salimimmeistä, joilla on timmi ja lihaksikas yläkroppa, eikä kapeita hartioita nähtykään. Alan epäillä, ettei aloittaja itsekään tiedä mitä hän etsii.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kyllä ja kommenttisi oli idioottimaista pätemisentarvetta itsestäänselvyyksillä.
Ok, kiitos palautteesta 😊
Aletheias - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Ok, kiitos palautteesta 😊
AletheiasOle hyvä.
- Anonyymi00030UUSI
Eikö oikea nainen saa olla itsenäinen ja hoitaa puutatarhaansa ja asentaa kastelujärjestelmää itse?
- Anonyymi00035UUSI
Riippuu ihan siitä että mitä sillä "puutarhanhoitamisella" tarkoitetaan.
Ei mitään asenteluja eikä autonrassaamisia, ei moottoripyöriä, ei ralliautoiluja, eikä urheilun seuraamista. - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Riippuu ihan siitä että mitä sillä "puutarhanhoitamisella" tarkoitetaan.
Ei mitään asenteluja eikä autonrassaamisia, ei moottoripyöriä, ei ralliautoiluja, eikä urheilun seuraamista.No sitten en taida olla oikea nainen. Teen nimittäin parhaallaan kaikkea tuota, ja kirjaimellisesti vielä.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
No sitten en taida olla oikea nainen. Teen nimittäin parhaallaan kaikkea tuota, ja kirjaimellisesti vielä.
AIka selvästi olet "jokin muu".
Puutarhanhoito menee vähän yli, kun se on lähinnä teollista toimintaa. Sehän on niinkuin joku perunanviljelijä, lähinnä maataloustoimija.
OIkea nainen kastelee kukkasia ruukuissa, tai muuta pienissä ruukuissa menevää kasvillisuutta, mekko päällä, punainen pieni sievä kastelukannu kädessä ( ei siis mikään 20l maatalouskannu). - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Puutarhanhoito menee vähän yli, kun se on lähinnä teollista toimintaa. Sehän on niinkuin joku perunanviljelijä, lähinnä maataloustoimija.
OIkea nainen kastelee kukkasia ruukuissa, tai muuta pienissä ruukuissa menevää kasvillisuutta, mekko päällä, punainen pieni sievä kastelukannu kädessä ( ei siis mikään 20l maatalouskannu).Mekko päällä puutarhahommissa ... ah sitä punkkien määrää.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mekko päällä puutarhahommissa ... ah sitä punkkien määrää.
Meillä on ihan eri käsitys siitä puutarhasta, naiskäsityksen lisäksi.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
OIkea nainen kastelee kukkasia ruukuissa, tai muuta pienissä ruukuissa menevää kasvillisuutta, mekko päällä, punainen pieni sievä kastelukannu kädessä ( ei siis mikään 20l maatalouskannu).Kyllä itsenäisen naisen täytyy olla kekseliäs, koska ei voi olla joka paikassa koko aikaa.
Sitä paitsi hameet ovat turvallisuusriski. Esim puutarhahommissa oikea punkkimagneetti tai haavi. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Meillä on ihan eri käsitys siitä puutarhasta, naiskäsityksen lisäksi.
Yleisimmin suomalaisten puutarhakäsitykseen kuuluu mm. nurmikko ja nurmikolla punkit usein viihtyvät. Sinun käsityksesi puutarhasta on ilmeisesti sisätiloissa.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Yleisimmin suomalaisten puutarhakäsitykseen kuuluu mm. nurmikko ja nurmikolla punkit usein viihtyvät. Sinun käsityksesi puutarhasta on ilmeisesti sisätiloissa.
Ei ei ei. Kyllä puutarhanhoito laajenee kesällä ulkotiloihin säiden salliessa. Tiedät hyvin sen itsekin. 😉
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ei ei ei. Kyllä puutarhanhoito laajenee kesällä ulkotiloihin säiden salliessa. Tiedät hyvin sen itsekin. 😉
Ei aloittajan mielestä ... tai ehkä korkeintaan parvekkeelle.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä itsenäisen naisen täytyy olla kekseliäs, koska ei voi olla joka paikassa koko aikaa.
Sitä paitsi hameet ovat turvallisuusriski. Esim puutarhahommissa oikea punkkimagneetti tai haavi."Sitä paitsi hameet ovat turvallisuusriski. Esim puutarhahommissa oikea punkkimagneetti tai haavi."
Siinäpä syy, miksi itse teen lämpimällä säällä puutarhahommia lyhyessä hameessa. Voisi tietysti pitää myös pitkät housut ja kumpparit, mutta kun niissä tukehtuu.
- Anonyymi00061UUSI
Näinkö on?
Onko näin? - Anonyymi00063UUSI
Nyt se vihdoinkin selvisi mullekin mitä "vikoja" mussa oli etten kelvannut, tai ollut tarpeeksi.
💔 - Anonyymi00067UUSI
Tuossa on pari aikalailla siihen kategoriaan menevää naista, mitä nyt äkkiseltään netistä löysin:
https://st3.depositphotos.com/1000746/18636/i/450/depositphotos_186360942-stock-photo-young-sexy-woman.jpg
https://st3.depositphotos.com/1000746/18636/i/450/depositphotos_186360892-stock-photo-young-sexy-brunette-woman.jpg
https://media1.tenor.com/m/PfD6EiZuTEwAAAAC/yubiii-self-my-hot-big-butt.gif
https://media1.tenor.com/m/m2SSnrqpj98AAAAC/yubiii-alone.gif- Anonyymi00068UUSI
Huomaa hartioiden leveys verrattuna muuhun kehoon. Erittäin tärkeä kriteeri.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Hyvin tavallista sellaisilla, joiden kuntoilu on korkeintaan ikuista juoksemista.
- Anonyymi00073UUSI
Heillähän on jokaisella nimenomaan leveät hartiat ja pyöreät treenatut olkapäät. Jokaisella noista hartiat ovat saman levyiset tai leveämmätkin kuin lantio.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Heillähän on jokaisella nimenomaan leveät hartiat ja pyöreät treenatut olkapäät. Jokaisella noista hartiat ovat saman levyiset tai leveämmätkin kuin lantio.
Samaa tossa ihmettelin, että mitä hän horisee kapeista hartioista. Jokaisella noista on salikroppa, josta näkee, että yläkroppaa on treenattu paljon (paitsi nyt ehkä tuo hupparityttö, josta ei näe vaatteiden alta juuri mitään). Itselläkin on juuri tolleen, että hartiat on se kropan levein kohta ja tosiaan olkapääni ovat se, mistä moni mies nimenomaan pitää.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Hyvin tavallista sellaisilla, joiden kuntoilu on korkeintaan ikuista juoksemista.
Niinpä, suomessa kun naiset vetää penkkiä 50kg sarjoja, ja ne muutenkin jo valmiiksi näyttää ihan miehiltä monet. Ulkomailla monet naiset eivät halua näyttää miehekkäiltä ja välttävät käsien liiallista treenaamista.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Niinpä, suomessa kun naiset vetää penkkiä 50kg sarjoja, ja ne muutenkin jo valmiiksi näyttää ihan miehiltä monet. Ulkomailla monet naiset eivät halua näyttää miehekkäiltä ja välttävät käsien liiallista treenaamista.
Ja kuitenkin laitoin kuvia juuri yläkroppaa selvästi hyvin paljon treenanneista naisista.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Esimerkiksi tuolla peppumimmillä on ihan hitonmoinen hauis, jos se tuon jännittäisi.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Harteikas nainen esimerkkinä tässä kuvassa:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0554/0013/6839/files/broad-shoulders-are-back-COVER.jpg?v=1737994163 - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Esimerkiksi tuolla peppumimmillä on ihan hitonmoinen hauis, jos se tuon jännittäisi.
Itseasiassa molemmilla noilla, joiden käsivarret näkyvät, on iso hauis. Tolla aasialaisen näkösellä itseasiassa todella iso muuhun kroppaan nähden. Huomaa, että on nostettu punttia. Enkä todellakaan sano pahalla. Upea kroppahan toi on.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0554/0013/6839/files/broad-shoulders-are-back-COVER.jpg?v=1737994163Asennolla ei tokikaan ole vaikutusta. Jokainen aiempien kuviesi naisista näyttää juuri tuolta, jos poseeraisi tuossa asennossa.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
https://cdn.shopify.com/s/files/1/0554/0013/6839/files/broad-shoulders-are-back-COVER.jpg?v=1737994163Tuo taas on selvästi vähemmän yläkorppaa punteilla treenannut nainen, kuin nuo aiemmat linkittämäsi. Häntä voisi ehkä jopa kutsua pienikokoiseksi, mutta en osaa sanoa pituudesta mitään. Hyvä kroppa hänelläkin silti. Sä et ilmeisesti osaa oikein tunnistaa poseerausasennon vaikutusta.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
No en kyllä mieti tuommoisia asioita ollenkaan.
Nuo nyt oli mitä netistä tähän hätään löysin, pitäisi mennä jonnekin kielletyille sivuille että löytyisi parempia, ei niitä tänne pysty linkittämään kuitenkaan. Netistä on aikalailla sensuroitu ne parhaat naiset pois, nuo kaikki linkitetyt olivat melkoisen hoikkia kun niitä on soveliasta näyttää netissä niin ettei naiskatsojat loukkaannu. - Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Nuo nyt oli mitä netistä tähän hätään löysin, pitäisi mennä jonnekin kielletyille sivuille että löytyisi parempia, ei niitä tänne pysty linkittämään kuitenkaan. Netistä on aikalailla sensuroitu ne parhaat naiset pois, nuo kaikki linkitetyt olivat melkoisen hoikkia kun niitä on soveliasta näyttää netissä niin ettei naiskatsojat loukkaannu.Sinun haaveitasihan nämä olivat, eli oletettavasti kyllä haaveitasi joskus mietitkin.
- Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Sinun haaveitasihan nämä olivat, eli oletettavasti kyllä haaveitasi joskus mietitkin.
Ja kun oikein erikseen tuon hartiajutun mainitsit, niin kaippa sitten sellaisia kivoja suht leveitä ja treenattuja hartioita ja käsivarsia valitsit.
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Nuo nyt oli mitä netistä tähän hätään löysin, pitäisi mennä jonnekin kielletyille sivuille että löytyisi parempia, ei niitä tänne pysty linkittämään kuitenkaan. Netistä on aikalailla sensuroitu ne parhaat naiset pois, nuo kaikki linkitetyt olivat melkoisen hoikkia kun niitä on soveliasta näyttää netissä niin ettei naiskatsojat loukkaannu.Jopas paksun valheen päästit. Ei sellaista vartaloa olekaan, etteikö sitä voisi löytää ja linkittää. Netistähän ei todellakaan sensuroida tuollaisia, eikä oikein yhtään mitään, varsinkaan naiskatsojien takia. 🤣
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00105 kirjoitti:
Jopas paksun valheen päästit. Ei sellaista vartaloa olekaan, etteikö sitä voisi löytää ja linkittää. Netistähän ei todellakaan sensuroida tuollaisia, eikä oikein yhtään mitään, varsinkaan naiskatsojien takia. 🤣
No, täytyy vielä koettaa katsoa jos löytyisi. En tiedä mistä etsisi, jos laittaa googleen hot woman niin tulee vaan jotain salikuvia naisista.
Mutta mietin tuota käsiasiaa, ja hauiksen paksuus on kyllä merkityksellinen asia, aikaisemmin en vaan ollut kiinnittänyt siihen mitään huomiota, kun käsivarret on rintojen korkeudella ja huomioni oli muualla. Tietenkin hauis pitää olla ohut eikä saa olla salilla treenattu kuin jollain miehellä. Ja kaula pitää olla pitkä ja niska kapea. Olkapäiden pyöreydestä en ole aiemmin ollut tietoinen, mutta se ilmeisesti paljastaa salilla käymisen, joten olkapäät pitää olla kantikkaat, ei pyöreät. Nämä tärkeät pienet yksityiskohdat on jääneet kokonaan huomioimatta kun olen keskittynyt isompiin asioihin.
Vaikeaa tuollaisia on arvioida jos naisella on joku villapaita päällä, mutta voihan sitä hauista kokeilla pihtiotteella ja puristaa, nainen vetäytyy kauemmas ja hauislihas jännittyy, jos siellä tuntuu joku patti, niin ei muuta kun vaan lähtee paikalta nopeaan pois. Turha olisi alkaa selittelemään mitään, koska nainen ei kuitenkaan ymmärtäisi asiaa, ja toisekseen mitä väliä kun en mitään kippari-kallea kuitenkaan kelpuuttaisi naisystäväkseni.
Muuten, joidenkin naisten oudot treffikokemukset saattavat selittyä jollain tälläisellä pienellä yksityiskohdalla joka ei vaan ole miehelle sopinut.
En selvästikään ole ollut tarpeeksi huolellinen ja tarkka näissä naismäärityksissäni, olen melko ylimalkaisesti suhtautunut asiaan, ja nyt jatkossa pitää olla paljon yksityiskohtaisempi.
ap - Anonyymi00118UUSI
Kaikki nuo naiset on pitkiä!! Ei ne mitään alle 160 cm ole! Onko sulla nyt vähän väärä käsitys kehoista. Leveä lantio on yleensä pitkän naisen ominaisuus ei lyhyen.
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Niin ja 3. naisella oli lantio tuupattu täyteen jotain fylliä ei ollu luomusti oma.
- Anonyymi00133UUSI
Anonyymi00119 kirjoitti:
Niin ja 3. naisella oli lantio tuupattu täyteen jotain fylliä ei ollu luomusti oma.
En tajua sitä, niin se ei haittaa.
- Anonyymi00075UUSI
Aloittaja tykkää selvästi paksuhuulisista afroamerikkalaisista. Ihan hyvää makua sekin, mutta ei ole "oikea" nainen.
- Anonyymi00089UUSI
Ai, afroamerikkalainen ei voi olla oikea nainen? Ethän vaan ole yhtään rasistinen?
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Ai, afroamerikkalainen ei voi olla oikea nainen? Ethän vaan ole yhtään rasistinen?
Sanoin ihan hyvää makua aloittajan osoittavan, joten lausuntoani ei voi lukea rasismin laseilla. Oletko kenties woke?
- Anonyymi00090UUSI
Kauniisti jauhat p askaa
- Anonyymi00092UUSI
Missä tää nukke elää, jos sen pitää olla aliravittu ja vähäajatuksinen?
Naisilta odotetaan ihan liikaa, niiden pitää
tehdä kaikki, ratkaista kaikki maailman asiat, raivata
ryteikkö, opiskella, siivota kämppä, laittaa ruokaa,
rauhoitella hullua äijää hikoilematta.
Missä toi robotti on parkissa?- Anonyymi00098UUSI
Sitä voi säilyttää komerossa? Pistää vaan lataukseen ja sinne pois.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Sitä voi säilyttää komerossa? Pistää vaan lataukseen ja sinne pois.
Latausasemalla.
Päivitys USB johto myös.
Onkohan se langaton? - Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Latausasemalla.
Päivitys USB johto myös.
Onkohan se langaton?Se voisi istua tuolilla langattoman latausaseman päällä. Olisi aina valmis toimintaan kun käsky kävisi sänkyä kohti...
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00106 kirjoitti:
Se voisi istua tuolilla langattoman latausaseman päällä. Olisi aina valmis toimintaan kun käsky kävisi sänkyä kohti...
Ja mies yhtyy robottiin.
Arvasin. - Anonyymi00131UUSI
Anonyymi00107 kirjoitti:
Ja mies yhtyy robottiin.
Arvasin.Mikä sinua siinä niin kovin harmittaa?
- Anonyymi00096UUSI
Lauantaiproosaa?
Mies ilmeisesti kulkee mittanauhan kanssa.
Vähän muistuttaisi satua Tuhkimosta.
Vilma
Onneksi enimmällä osalla miehiä ei ole tuollaisia määritelmiä tsi vaatimuksia.- Anonyymi00100UUSI
Niin, avaus on fantasiaa. Luultavasti joku mies rakentaisi noilla ominaisuuksilla jonkin seksirobotin. Mutta makuja on monia.
Miksi kapeat hartiat? Tiimalasi ei ole tiimalasi ilman sopusuhtaisuutta, jos ei ole niin etsit päärynää 😄
- Anonyymi00109UUSI
Ylöspäin kapeneva tiimalasi pysyy pystyssä paremmin eikä kaadu..
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Ylöspäin kapeneva tiimalasi pysyy pystyssä paremmin eikä kaadu..
Leveät jalkaterät, niin pysyy pystyssä.
- Anonyymi00120UUSI
Päärynä saattaa olla miestä ja naista yhdistävä tekijä.
Saman mallisia. - Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00117 kirjoitti:
Leveät jalkaterät, niin pysyy pystyssä.
Tuolla oli se aloitus, jossa ”nainen läpsytteli paikalle”.
- Anonyymi00123UUSI
Niitä on top hourglass ja bottom hourglass kehon malleja.
- Anonyymi00124UUSI
Anonyymi00123 kirjoitti:
Niitä on top hourglass ja bottom hourglass kehon malleja.
Oikeasti?... luulin että niitä on vain hourglass, ja pear. Pear olisi kyllä oikein hyvänmallinen nainen.
- Anonyymi00126UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Oikeasti?... luulin että niitä on vain hourglass, ja pear. Pear olisi kyllä oikein hyvänmallinen nainen.
Niissä on pieninä eroina hartioiden ja lantion leveys, mutta niissä mitat kuitenkin pysyvät vyötäröä 25% enemmän. Päärynässä jää ylämitat alle 25% ja y kehossa taas jää lantio mitat alle 25% vyötäröstä.
- Anonyymi00127UUSI
Anonyymi00126 kirjoitti:
Niissä on pieninä eroina hartioiden ja lantion leveys, mutta niissä mitat kuitenkin pysyvät vyötäröä 25% enemmän. Päärynässä jää ylämitat alle 25% ja y kehossa taas jää lantio mitat alle 25% vyötäröstä.
No onpa tarkkaa. Taas menee sen naisen valkkaaminen vaan vaikeammaksi, prosenttilaskukin astuu kuvioihin mukaan.
- Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00124 kirjoitti:
Pullohartiat on rumat. Siis lähestulkoon olemattomat.
- Anonyymi00110UUSI
Tässä on pari aika hyvän mallista ja näköistä. Ei pahemmin vikoja, hieman laihoja ehkä mutta se on helposti korjattavissa. Taas malleja ja fitness-naisia, en löytänyt muita.
https://www.magnific.com/free-photo/beautiful-brazilian-model-posing-bench-by-beach_4949311.htm
https://www.magnific.com/free-photo/portrait-fitness-woman-pink-sports-clothing-young-beautiful-model-with-perfect-bodyfemale-posing-grey-background-studiocheerful-happy-stretching-out-before-training_24515785.htm - Anonyymi00122UUSI
Tuossa on ihan nättejä tyttösiä, kaikki ihan hyviä, turhan hoikkia vaan.
https://media.gettyimages.com/id/151311307/photo/new-york-ny-lim-yubin-sun-yenny-and-sohee-of-wonder-girls-pose-for-a-portrait-at-iheartradio.jpg?s=612x612&w=0&k=20&c=LFJ9HPF6b34bUuI7VS2SlPDyhm6GcL3VxLxVHzmwquQ= - Anonyymi00125UUSI
Upean kaunis nainen ja pienikokoinen
https://images.pexels.com/photos/33475909/pexels-photo-33475909.jpeg - Anonyymi00128UUSI
Okei. Lauantai yön hourailua naisten kuvien parissa? Meneehän se niinkin. Miten pitkälle tuo käytännössä kantaa?
- Anonyymi00129UUSI
Odotan vaan niitä vihaisten femininistien kommentteja noihin kuviin että mikä niissä nyt tällä kertaa on vikana. Niin opin taas uutta, selvisi jo että en osannut arvostella naisia kovin hyvin, täytyy parantaa tarkkuutta yksityiskohtien suhteen.
- Anonyymi00130UUSI
Selvä juttu, en ole oikea nainen. Ilmankos tällainen tavan tallaaja saa olla rauhassa
🙄 - Anonyymi00132UUSI
Rehevämpi ja kookkaampi naismuoto miellyttää toki sekin monia. Erityisesti tänne tuolta Afrikan suunnasta tulevat haluaa että naisessa on mittavuutta, myös pituuden suhteen. Sen katsotaan ilmentävän terveyttä. Ja kuka nyt haluaa pojastaan itseään lyhyemmän. Sehän on lopputulema jos pitkä mies valitsee kovin lyhyenlännän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43575
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505