saat täytettyä palstan sillä, mikä uteliaan mielessä kulloinkin liikkuu!
Mahtaako olla tajuakaan asioista kun on pakko muilta kysellö, kun ei kykenen omaa mielipidettä kertomaan, vaan on pakko kysyä, Kysyy kaiken m itä uutisia on yön aikana netistä ja juoruista uutisina lukenut,
Miksi se Hennan mökkiyö muuttui Hesaan menoksi?
Älä vastaa , kun olet vihainen. En minä sitä halua tietää, tiedän jo,
Kysyjä ei kulemma eksy!
Tee aloitus ? merkki perässä
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Kato, huomasin, heti alkoi mainitsemasi liikkua.
- Anonyymi00002
Otsikon pitää olla kiinnostava. Kysymys yleensä on.
Jos otsikko olisi: Suuntasin matkani Roomaan. Kuka, ehkä vain yksi tai kaksi, rupeaisi siihen kovin innolla vastaamaan.
Mutta Otsikko: Oletko käynyt Roomassa? saa sormet näppäimille oitis. - Anonyymi00003
Se riippuu kysymyksestä ja avauksen perustamisesta.
Jotkut kysymys-aloitukset sellaisia, että vastaaja luettelee vastaukset. Niissä ei mahdollisuuksia vasta- tai jatkokysymyksiin, joten keskustelua ei synny. Eli vastauksen pitäisi kiinnostaa muita herättääkseen keskustelun.
Mulla on Nokian kumpparit, mustat, onko sulla mitään Nokia-valmistetta? - Anonyymi00004
Liittyy viimepäivien uutisaaiheisiin: Ovatko nämä yllättävästi kohta ne tärkeimmät uutiset, mitkä koskevat meitä kaikkia: Kaksi asiaa: Ilmastonmuutoksesta johtuva kuivuus keskisessä Euroopassa. Jos se kuivuu, niin se kuivuu, eikä vettä jokiin tule mistään. Ei tule jäähdytysvesiä atomivoimaloihin, eikä kanaviin, eikä liiku kujetuslaivat pitkin kanavia ja jokia. Ja miten käy juomavesien?
Toinen asia: Nyt on parilla tekoälyjen kehittäjällä päässyt tekoäly murtautumaan suljetusta ympäristöstään, jolla ei pitänyt olla reittiä ulos. Ovat sitten tehneet tietomurtoja omin nokkineen, vaikkei niitä tietomurtoihin oltu ohjelmoitukaan. Mitä, jos joku oikeasti ohjelmoikin ne tuhoamaan puoli maapalloa?- Anonyymi00006UUSI
Minkäs nämä 80+ voi sille, jos menevät ajatuksetkin liian kauas todelliosuudesta, tulee yhä enemmän kyselyjä.
Tämän ryhmän tiedoilla ei hallita aina omaakaan älyä, saati puhua tekoälyn toiminnasta,
- Anonyymi00005UUSI
Jälleen taas aivan älyvapaa aloitus. Otsikkoa myöten.
- Anonyymi00007UUSI
Mut ei huonompi kuin poliittinen propaganda, se vasta surkeaa pelleilyä on, joka päivä hallitus, hallitus, persu, persu.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mut ei huonompi kuin poliittinen propaganda, se vasta surkeaa pelleilyä on, joka päivä hallitus, hallitus, persu, persu.
Persut ON pellejä. Minkä sille voi ?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Persut ON pellejä. Minkä sille voi ?
Kalikka osui, siksi älähdit...heh.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921566
- 831052
- 67967
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su374966Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177914- 94841
- 64623
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta165594- 37588