Kertokaahan naiset minkä laisesta esilekistä te tykkäätte.. Itse tykkään asettaa naisen selälleen sänkyyn tai nojatuoliin istumaan haarat auki. Olen hulluna pillun nuolemiseen
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Hullu olet muutenkin joten mee niuvanniemeen speden kanssa samaan koppiin buaahaa
- Anonyymi00002
No en voi, kun sinä olet jo siellä buahaaaaaa. En halua häiritä sinun ja speden touhuja.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
No en voi, kun sinä olet jo siellä buahaaaaaa. En halua häiritä sinun ja speden touhuja.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00003
Esileikkejä on monenlaisia ja pituisia.
Eilenkin olin lähdössä mieheni kanssa muutamaan alueen kesätapahtumaan. Olin vaihtamassa vaatteita ja katselin vaatekaapista mekkoa kun mieheni tuli taakseni, avasi rintsikoiden hakaset ja sanoi, että saat lähteä ilman rintsikoita tisut vapaina heilumassa.
Samantien hän veti pöksyni alas. Et tarvitse näitäkään. Vedin kaapista pitkähelmaisen kesämekon, mutta eihän se kelvannut. Piti pukea ylle ohuempi lyhyt, liehuvahelmainen kesämekko. Aioin laittaa alle alushameen suojaksi, mutta eihän se käynyt.
Myönnän oli kiihottavaa kuljeskella näissä tapahtumissa kun tiesi, että liivittömyys näkyi ainakin selvästi. Auringon kilossa vartaloni paljastui myös aivan varmasti sopivasta suunnasta katseltuna ohuen kankaan läpi ja varmasti silloin myös saattoi havaita pöksyttömyytenikin. Tuttuja tavatessa miehelläni ei ollut mitään kiirettä, jutteli pitkään ja minä olin siinä kuin vapaata riistaa katseltavana.
Olin aika kiihottunut kotiin tullessa. Kotimatkalla mieheni vielä totesi, että saan valita missä kotona naidaan: Pihakeinussa, puutarhassa, patiolla, vai puutarhapöydällä parvekkeen alla. Hän tiesi, että tällaisen pitkäkestoisen esileikin jälkeen suostun melkein mihin vain. Jouduin sisällä heittämään mekon pois ja kipittämään alasti rakennuksen toiseen päätyyn parvekkeen alle pöydälle. Mieheni vielä kiusasi, että varmaan jostain naapurista on kipittelyni nähty.- Anonyymi00004
Porealtaassa on kanssa mukava rakastella.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Porealtaassa on kanssa mukava rakastella.
Ja spede se piereskelee pikku vannassa buaahaa
- Anonyymi00007
Tollanen pitkäkestoinen esileikki onkin ihan mahtavaa. Varmasti naisellakin kiima nousee kunnolla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tollanen pitkäkestoinen esileikki onkin ihan mahtavaa. Varmasti naisellakin kiima nousee kunnolla.
Ja pieru on perseestä
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ja pieru on perseestä
Idiootti, vaihda vaippasi, haiset.
- Anonyymi00008
Nainen selälleen keittiön pöydälle silmät sidottuna ensin alottaa kaulaa suutelemaan pikkihiljaa alas päin kun pääsee pillulle niin pitkä lipaisu pillusta pepulle. Yleinsä jos lapset ei ole kotona niin vibra suriseen ja dildo käyttöön. Nainen voihkii kiimasta kun surruttaa ja dildottaa samaan aikaan välillä nuolien pillua ja peppua. Yleinsä paikat kastuu tommosen leikin jälkeen.
- Anonyymi00010
Porsas röh röh
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Porsas röh röh
Mitäs olet. Painu takas pahnoilles.
- Anonyymi00014
Mies on aina tykännyt härnätä ja kiusotella esileikkinä joskus pitkäänkin.
Esimerkkinä Kreetalla lomalla vuokrasimme moottoripyörän, kuten aina, yleensä kaksi. Kotonakin on molemmilla pyörät. Miehellä HD, minulla Honda.
Mieheni oli telonut kotimaassa hieman kättään ja siksi liikuimme samalla pyörällä ja minä ajoin. Harrikka tietenkin. Painopiste matalalla, ohjaustanko leveällä ja korkealla. Mutta siihen kiusotteluun.
Ajellessamme mieheni kutitteli ja puristeli ensin vyötäröstä ja sitten alkoi hipelöidä rintojani. Vähitellen availi myös mekon nappeja yhden toisensa jälkeen ja paljasti rintani. Rintsikoita en lomalla pidä.
Sain välillä vedettyä mekon etumuksen yhteen, mutta välillä oli ohjattava molemmilla käsillä ja taas olin rinnat esillä välittämättä siitä oliko tiellä muita liikkujia, tai juuri sen vuoksi.
Mieheni paljasteli rintojani mielestäni juuri silloin kun oli vastaantulijoita tai jonkun tienvarsitavernan kohdalla. Vähitellen toinen käsi kävi välillä myös pöksyissäni.
Tätä kun oli jatkunut parikin tuntia, niin oli valmis vaikka mihin rietasteluun.- Anonyymi00015
pikkuisella kiinalaisella mopolla ajelitte ja kuvittelitte pärinää pörpör
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
pikkuisella kiinalaisella mopolla ajelitte ja kuvittelitte pärinää pörpör
Unelmoi vanhalla ruosteisella jopolla päristelijä. Sullahan on vielä pahvinpala pyykkipojalla kiinni takahaarukassa pärisemässä pinnoihin, pörpör.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a419883- 56549
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157540- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä163511Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63401