Mc Afee kusettaa asiakkaita. Firma pistää omin luvin automaattisen uudistuksen päälle ja laskuttaa automaattisesti vaikka automaattisen uusimisen on laittanut pois päältä. Kun haluaa lopettaa asiakkuuden se tehdään mahdottomaksi. Deletoin juri kaikki tietoni ja sieltä tuli vastaus ettei se onnistunut koska minulla on muka edelleen aktiivinen kuluttajatilaus olemassa. Sain ohjeet mennä omille sivuilleni poistamaan aktiivisen tilauksen, vaan sinulla EI OLE KOHTAA JOSTA SEN VOI TEHDÄ. Omilla sivuilla voi ainostaan uudistaa tilauksen mutta ei poistaa sitä.
Jumalauta mitä paskaa.
MC AFEE ON KUSETTAJAFIRMA!
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
- 891430
- 83992
- 66887
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361851Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92743
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta124454- 43445
- 51429