Yleisimmät huumeet Kreikassa/kreetalla?

huolestunut äiti

Mikä on yleisin huume mitä kreikassa/kreetalla saa ostaa?saako alle 18vuotias sitä ostaa??
Minkä näköistä se on??


t:huolestunut äiti

8

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija

      Kyllä kuule jokapuolella maailmaa, myös Suomessa, on ihan samat huumeet. Erona vain se, että jokapuolella maailmaa (myös suomessa)turisteille ei kukaan myy mitään. Vaikka haluaisikin, ja tietäisi mitä haluaa, niin ovat senverran sisäpiiri-juttuja. Jos kakarasi siis hilluu etelässä, niin kyllä se samaa kaljaa juo kun muutkin. Pelottaako maailma?Rentoudu vähän. Et ole tainnut paljoa kotikylästäsi poistua.

      • huolestunut

        kuules..mun kaveri oli saanu ostettua huumeita kreikasta kreetalta...ja se on 15..eli eikö pikkukakarat saa muka huumeita ostaa..hehe..sä täs et mitää tiä..sore!ja kyl mä tiän et ne samat huumeet on mut kysyinkin yleisimpiä..tää suomessakin on yleensä yleisin huume..joka paikas esim meidän kaupungis on hasis yleisin..
        tiedoksi vaan sullekki..


      • Selvin päin!
        huolestunut kirjoitti:

        kuules..mun kaveri oli saanu ostettua huumeita kreikasta kreetalta...ja se on 15..eli eikö pikkukakarat saa muka huumeita ostaa..hehe..sä täs et mitää tiä..sore!ja kyl mä tiän et ne samat huumeet on mut kysyinkin yleisimpiä..tää suomessakin on yleensä yleisin huume..joka paikas esim meidän kaupungis on hasis yleisin..
        tiedoksi vaan sullekki..

        Nimimerkki oli "huolestunut äiti" alkuperäisessä viestissä...Ja sitten sama huolestunut kertoi ystävänsä 15-v. ostaneen jotain mitä lie "huumetta" Kreetalla!!!
        Tuskin nyt oli äiti asialla?
        Eikö yhtään ole järkeä päässä??? Tuon ikäisten ei pitäisi edes viinalla vielä päätään sekottaa! Saati päästä ilman vanhempia lähtemään minnekään etelän reissuihin!!!
        Pitikö kysellä vinkkejä mistä voisi ostaa???


      • nö jöö
        Selvin päin! kirjoitti:

        Nimimerkki oli "huolestunut äiti" alkuperäisessä viestissä...Ja sitten sama huolestunut kertoi ystävänsä 15-v. ostaneen jotain mitä lie "huumetta" Kreetalla!!!
        Tuskin nyt oli äiti asialla?
        Eikö yhtään ole järkeä päässä??? Tuon ikäisten ei pitäisi edes viinalla vielä päätään sekottaa! Saati päästä ilman vanhempia lähtemään minnekään etelän reissuihin!!!
        Pitikö kysellä vinkkejä mistä voisi ostaa???

        mun kaveri oli kans kreetal luokkaretkel..niitten lv on tosi rento tyyppi ja mukana oli tietysti koulun lällyimmät opet..tietysti matkalla oli ryypätty.. kaverin luokkakaverit erottamaton kolmikko..oli päässyt livahtaan karkuun ja olivat pyytäneet paikallista ostamaan huumeita..sitte kotiin tultua nyt ku oli päättäjäiset..hasista ne vain kaupitteli...mun kaverit tietysti kokeilu intoisia ..kaikki olivat aiva erikoisia..tänään oon niitä hoitanut kaikki tärisseet ja kylmisään...alkoholia ei ottaneet yhtään sen kanttoin ja tiukasti pidin saarnaa siitä..mut hasista se todella oli..eli te aikuiset ette te mitää nuortenne lauantai illoista tiä mitää..yli puolet on kännis kokeilevat aineita..illalla ku hakeen tuutte selvänä ne tietysti o..mut olisitte joskus paikkalla..huumeet ja alkoholi..nuorten perjantai ja lauantai ystävyyden...


      • Nytpä tiedetään!
        nö jöö kirjoitti:

        mun kaveri oli kans kreetal luokkaretkel..niitten lv on tosi rento tyyppi ja mukana oli tietysti koulun lällyimmät opet..tietysti matkalla oli ryypätty.. kaverin luokkakaverit erottamaton kolmikko..oli päässyt livahtaan karkuun ja olivat pyytäneet paikallista ostamaan huumeita..sitte kotiin tultua nyt ku oli päättäjäiset..hasista ne vain kaupitteli...mun kaverit tietysti kokeilu intoisia ..kaikki olivat aiva erikoisia..tänään oon niitä hoitanut kaikki tärisseet ja kylmisään...alkoholia ei ottaneet yhtään sen kanttoin ja tiukasti pidin saarnaa siitä..mut hasista se todella oli..eli te aikuiset ette te mitää nuortenne lauantai illoista tiä mitää..yli puolet on kännis kokeilevat aineita..illalla ku hakeen tuutte selvänä ne tietysti o..mut olisitte joskus paikkalla..huumeet ja alkoholi..nuorten perjantai ja lauantai ystävyyden...

        Ja vielä kehtaat täällä kertoilla "huumekokeiluista" ynnä muista! Remmillä perseeseen, sanon minä!


      • nö jöö
        Nytpä tiedetään! kirjoitti:

        Ja vielä kehtaat täällä kertoilla "huumekokeiluista" ynnä muista! Remmillä perseeseen, sanon minä!

        mä en oo sama henkilö ku toi eka..sori...


    • Janijannu

      Joo varokaa niitä huumeita aikuisetkin. Kreikassa myydään hassista pikkulapsillekkin ja antavat piikin myös ilmasiks. Kaveri veti sitä kerran suoneen ja kuoli veri tulppaan.. Toine kaveri sano et heroiini on turvallisempaa mää varmaan kokeilem vetää sitä ens vkl

    • Xharma

      Veri tulppa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe