Yleisimmät huumeet Kreikassa/kreetalla?

huolestunut äiti

Mikä on yleisin huume mitä kreikassa/kreetalla saa ostaa?saako alle 18vuotias sitä ostaa??
Minkä näköistä se on??

t:huolestunut äiti

8

4869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maija

Kyllä kuule jokapuolella maailmaa, myös Suomessa, on ihan samat huumeet. Erona vain se, että jokapuolella maailmaa (myös suomessa)turisteille ei kukaan myy mitään. Vaikka haluaisikin, ja tietäisi mitä haluaa, niin ovat senverran sisäpiiri-juttuja. Jos kakarasi siis hilluu etelässä, niin kyllä se samaa kaljaa juo kun muutkin. Pelottaako maailma?Rentoudu vähän. Et ole tainnut paljoa kotikylästäsi poistua.

• huolestunut

kuules..mun kaveri oli saanu ostettua huumeita kreikasta kreetalta...ja se on 15..eli eikö pikkukakarat saa muka huumeita ostaa..hehe..sä täs et mitää tiä..sore!ja kyl mä tiän et ne samat huumeet on mut kysyinkin yleisimpiä..tää suomessakin on yleensä yleisin huume..joka paikas esim meidän kaupungis on hasis yleisin..
        tiedoksi vaan sullekki..

• Selvin päin!
        huolestunut kirjoitti:

kuules..mun kaveri oli saanu ostettua huumeita kreikasta kreetalta...ja se on 15..eli eikö pikkukakarat saa muka huumeita ostaa..hehe..sä täs et mitää tiä..sore!ja kyl mä tiän et ne samat huumeet on mut kysyinkin yleisimpiä..tää suomessakin on yleensä yleisin huume..joka paikas esim meidän kaupungis on hasis yleisin..
        tiedoksi vaan sullekki..

Nimimerkki oli "huolestunut äiti" alkuperäisessä viestissä...Ja sitten sama huolestunut kertoi ystävänsä 15-v. ostaneen jotain mitä lie "huumetta" Kreetalla!!!
        Tuskin nyt oli äiti asialla?
        Eikö yhtään ole järkeä päässä??? Tuon ikäisten ei pitäisi edes viinalla vielä päätään sekottaa! Saati päästä ilman vanhempia lähtemään minnekään etelän reissuihin!!!
        Pitikö kysellä vinkkejä mistä voisi ostaa???

• nö jöö
        Selvin päin! kirjoitti:

Nimimerkki oli "huolestunut äiti" alkuperäisessä viestissä...Ja sitten sama huolestunut kertoi ystävänsä 15-v. ostaneen jotain mitä lie "huumetta" Kreetalla!!!
        Tuskin nyt oli äiti asialla?
        Eikö yhtään ole järkeä päässä??? Tuon ikäisten ei pitäisi edes viinalla vielä päätään sekottaa! Saati päästä ilman vanhempia lähtemään minnekään etelän reissuihin!!!
        Pitikö kysellä vinkkejä mistä voisi ostaa???

mun kaveri oli kans kreetal luokkaretkel..niitten lv on tosi rento tyyppi ja mukana oli tietysti koulun lällyimmät opet..tietysti matkalla oli ryypätty.. kaverin luokkakaverit erottamaton kolmikko..oli päässyt livahtaan karkuun ja olivat pyytäneet paikallista ostamaan huumeita..sitte kotiin tultua nyt ku oli päättäjäiset..hasista ne vain kaupitteli...mun kaverit tietysti kokeilu intoisia ..kaikki olivat aiva erikoisia..tänään oon niitä hoitanut kaikki tärisseet ja kylmisään...alkoholia ei ottaneet yhtään sen kanttoin ja tiukasti pidin saarnaa siitä..mut hasista se todella oli..eli te aikuiset ette te mitää nuortenne lauantai illoista tiä mitää..yli puolet on kännis kokeilevat aineita..illalla ku hakeen tuutte selvänä ne tietysti o..mut olisitte joskus paikkalla..huumeet ja alkoholi..nuorten perjantai ja lauantai ystävyyden...

• Nytpä tiedetään!
        nö jöö kirjoitti:

mun kaveri oli kans kreetal luokkaretkel..niitten lv on tosi rento tyyppi ja mukana oli tietysti koulun lällyimmät opet..tietysti matkalla oli ryypätty.. kaverin luokkakaverit erottamaton kolmikko..oli päässyt livahtaan karkuun ja olivat pyytäneet paikallista ostamaan huumeita..sitte kotiin tultua nyt ku oli päättäjäiset..hasista ne vain kaupitteli...mun kaverit tietysti kokeilu intoisia ..kaikki olivat aiva erikoisia..tänään oon niitä hoitanut kaikki tärisseet ja kylmisään...alkoholia ei ottaneet yhtään sen kanttoin ja tiukasti pidin saarnaa siitä..mut hasista se todella oli..eli te aikuiset ette te mitää nuortenne lauantai illoista tiä mitää..yli puolet on kännis kokeilevat aineita..illalla ku hakeen tuutte selvänä ne tietysti o..mut olisitte joskus paikkalla..huumeet ja alkoholi..nuorten perjantai ja lauantai ystävyyden...

Ja vielä kehtaat täällä kertoilla "huumekokeiluista" ynnä muista! Remmillä perseeseen, sanon minä!

• nö jöö
        Nytpä tiedetään! kirjoitti:

Ja vielä kehtaat täällä kertoilla "huumekokeiluista" ynnä muista! Remmillä perseeseen, sanon minä!

mä en oo sama henkilö ku toi eka..sori...

• Janijannu

Joo varokaa niitä huumeita aikuisetkin. Kreikassa myydään hassista pikkulapsillekkin ja antavat piikin myös ilmasiks. Kaveri veti sitä kerran suoneen ja kuoli veri tulppaan.. Toine kaveri sano et heroiini on turvallisempaa mää varmaan kokeilem vetää sitä ens vkl

• Xharma

Veri tulppa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      329
      3902
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3590
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      5
      2302
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1704
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1618
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1339
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      963
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      101
      939
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      865
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      781
    Aihe