Jockas Rita kuningatarkilpailussa myös toisen osamatkan ykkönen, Pro kuninkuuskilpailun paras myös maililla!
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ja sairasta hevos rääkkäystä
- Anonyymi00002
Onko hevonen rääkännyt sinua, molo?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko hevonen rääkännyt sinua, molo?
Hanki lobotomia
- Anonyymi00003
On hienoa katsoa kun hevonen urheilee. Siinä ei tarvitse kuskin muuta kuin istua kyydissä. Komeita eläimiä.
- Anonyymi00005
On hienoa kun pistetään ohjasta hevosen tilalla ja pistetään ravaamaan rinkiä kieli poskella
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
On hienoa kun pistetään ohjasta hevosen tilalla ja pistetään ravaamaan rinkiä kieli poskella
Opettele kirjoittamaan oikein, täysavuton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518