Suomen MM- rallin voitto meni väärälle miehelle asiantuntijoiden mukaan. Oikea voittaja olisi pitänyt olla Sebi tai Oliver.
Öliko se sitten " tallimääräys", että heidän pitää ajaa ulos?
Minun mielestäni nämä kaksi ajoivat sellaisella vauhdilla etteivät hallinneet autoa. Tekivät siis virheen, miksi Pajarin olisi pitänyt luovuttaa voitto heille.
Rallissa palkinnot jaetaan maaliin tulleille siinä järjestykyksessä pienimmästä ajasta ylöspäin.
Asiantuntijat: bäärä mies voitti
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Asiantuntijoiden mukaan.....???🤣🤣🤣
- Anonyymi00002UUSI
Täytyy muistaa että Osier ei ajanut Pajaria nopeammin. Jos seurasin kilpailun perjantai-iltana sade auttoi Ranskalaisen rallin johtoon. Kovinta vauhtia rallissa piti Sami Pajari keskituntinopeus koko rallissa yli 127 kmh.
Pajari piti rallissa kaikkien aikojen toiseksi nopeinta vauhtia.
Kaikkien aikojen nopeinta vauhtia Jyväskylän MM-rallissa on pitänyt Kalle Rovanperä. Tässä vähän faktaa, ei tarvitse suoltaa sontaa sinun enempää.- Anonyymi00003UUSI
Kyllä se Pajarinen vaan on legenda 🤣🤣🤣
- Anonyymi00007UUSI
Aviisin sivuilta vain tuollaista. Kuten kirjoitin, palkinnot jaetaan maaliintulleiden kesken.
- Anonyymi00010UUSI
miksi kalu ei sit oo kaikkien aikojen nuorin jyskän voittaja jos kerta on ollu nopein
- Anonyymi00004UUSI
Kaikki osaavat ajaa kovaa mutta vain harva pysyy ojien välissä.
- Anonyymi00008UUSI
Kuningas Pajari osaa.
- Anonyymi00006UUSI
ASIANTUNTEVA NÖRTTI POISTELEE VIESTEJÄ MIELENSÄ MUKAAN KUN EI YMMÄRRÄ MITÄÄN
- Anonyymi00009UUSI
Pastyori eli Pajari kai coitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560