ja mun Perhonen, niin siitä tulisi Ritari-Perhonen. 🦋
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
https://www.youtube.com/watch?v=sukrhOEeSiA&list=RDsukrhOEeSiA&start_radio=1
entä suruvaippa? - Anonyymi00002
Jos sä oisit Apollo, ja minä Sukkula, ni yhessä me oltais Jokisen Eväät. Kuulemma.
- Anonyymi00003
Jos mä olisin Ritari ja sä ässä, niin siitä tulis Hasselhoff
- Anonyymi00005
En ole koskaan mitään muuta kuin vain oma sukunimeni!
- Anonyymi00006
😂😂😂 ❤️ tää oli hyvä… mutta voin olla sun Pamela ja sä voit olla mun Von Hasselhoff… kunhan et ole sorsa niin kaikki on hyvin
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
😂😂😂 ❤️ tää oli hyvä… mutta voin olla sun Pamela ja sä voit olla mun Von Hasselhoff… kunhan et ole sorsa niin kaikki on hyvin
Tommppa on käärmeissään.
Se yks rumpali.. Tiekkö sä sen? Oli se jossain leffassakin. - Anonyymi00011
On se Tomppa vaan niin tomppeli.
- Anonyymi00008
🦋🤺
- Anonyymi00009
aika arvattavaa oli wrrä autoissa toy.ota, lelu ota voittaa kovan rallin, helihärvelit.. kopterit ajavaty matalalla joskus nuo.. noniin se on ohjhi se
- Anonyymi00012
taas joku stalkkeri esiintyy toisena täällä VTUN UUSAVUTON PERCEPÄÄ ÄLÄ KOSKAAN LÄHESTY
- Anonyymi00013
Muistahan ottaa lääkkeesi harhaluuloihisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.491258Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt13995- 93967
- 77663
- 37658
- 26441
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53430- 23417
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30413Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15409