Askartelin kuntouttavassa työtoiminnassa itselleni haavekartan. Epäilytti koko touhu, mutta jo samana iltana Iloisessa Kulkijassa sain kolmelta naiselta pillua ihan siinä ravintolan pöydässä - ja kaikki tämä ihan vain ja yksinomaan haavekartan ansiosta. Kannatti askarrella vaikka alkuunsa meinasi koko homma naurattaa.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Ohhos, olipas tarina. Niin kuin niitä haavekarttoja on kovin aliarvioitua, niin onneksi löytyy kokemusasiantutija, joka osoittaa kaikkien epäilyt turhiksi.
Kyse on varmaan työttömille järjestetyn kurssin aikana askarrellusta haavekartasta, jota on avustanut muutama ohjaaja? Mistä ihmeestä löysit nuo haaveesi kuvat, eli oliko sinulla omasta takaa kurssilla mukana jotain alan julkaisuja, joista pääsit saksimaan haaveisiisi liittyviä kuvia ja liimaamaan niitä pahvitaululle?- Anonyymi00008
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi.
Tulevalla kaudella nähdään iso uudistus, kun Ernest Lawson saa vierelleen uuden juontajaparin.
- Anonyymi00003
Näkisitte vaan mun haavekartan, muutama päätön ihminen ja linnan kuva.
- Anonyymi00007
😃😃
- Anonyymi00004
Tuollaiset haavekartat ovat täyttä lööperiä.
Tiedättekö muuten miksi peruskoulussa opetettiin nokkahuilun soittoa? Siksi, että sitä taitoa voi käyttää hyödyksi myös myöhäisemmässä elämässä. Näppäräsormisena ja muutenkin nohevana kaverina olen opetellut soittamaan nokkahuilullani James Bondin tunnusmusiikin ja se jos mikä on tehonnut vastakkaiseen sukupuoleen enemmän kuin hyvin. Aina, ihan jokainen kerta kun torilla puhallan huilustani pihalle nuo maagiset sävelet poistun paikalta vähintään yksi, yleensä kaksi tai useampi toinen toistaan ihanaisempi naaras kainaloissani. Muut pojat koulussa nauroivat huiluharjoituksille, mutta eivätpä naura enää.- Anonyymi00005
Suosiosi johtuu AT (Antti Tuisku) tuotemerkin vaatetuksestasi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suosiosi johtuu AT (Antti Tuisku) tuotemerkin vaatetuksestasi.
😂😂😂
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
😂😂😂
Hus!
Jotain taisi mennä pieleen ja sivua jolle yritit kirjautua ei voida näyttää.
- Anonyymi00010
Perustuukohan myös Heinolan kaupungin uusin muutosohjelma haavekarttaan?
Ainakin kaupungin elinvoimatyön ja kasvutavoitteiden voisi ajatella perustuvan haaveisiin. Esimerkkinä Heikkimäen jymymenestykseksi osoittautunut yrityspuisto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401046Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83877- 162862
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105814Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192680Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40643- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12515On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6500- 39485
- 57475
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 73461
- 55457