Rengasyhtiö Nokian Renkaiden toimitusjohtaja vastasi Kauppalehden suorassa Talousaamussa autoilijoiden klassikkokysymykseen siitä, onko talvella autossa alla nasta- vai kitkarenkaat.
Minulla ei ole Suomessa autoa, mutta jos vuokraan auton, pyrin tietenkin varmistamaan, että siinä on nastarenkaat Nokian Renkaiden toimitusjohtaja sanoi.
Nyt loppui kitkat vs. nastat -väittely
12
85
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Täyttä paskaa ja laitonta suoramainontaa. Kansalaisten aivopesua. Tietysti rengasfirmat toivovat, että jokaista ajoneuvoa varten olisi kymmenen rengasparia, eri malleja, kitka- ja nastarenkaita autotalli puolillaan. Jokainen autoilija ostakoon vähintään yhden rengassarjan vuodessa. Rengasfirmat vähät välittävät siitä, että Suomen tiet ja kadut ovat ruvella, kuluvat puhki parissa vuodessa nastarenkaitten "ansiosta".
Älkää hyvät ihmiset menkö halpaan. Olen ajanut pari vuosikymmentä kaksilla kitkarengaspareilla. Kuluneemmat alle kesäksi, ja paremmat talveksi. Vaihto rengasliikkeessä tarkastuksineen ilman kiroilua ja välilevyn pullistumia, sekä turhaa "motkotusta". MOT- Anonyymi00002
Bravo, Ressu är klok.
- Anonyymi00003
Kuuluu se joillakin olevan vieläkin nastarenkaat alla.
Tai sitten ovat jo vaihtaneet talvea varten.- Anonyymi00006
Pehmeät kitkakumit alla kesäaikaan on silkkaa tyhmyyttä.
- Anonyymi00004
Viime talvi oli ensimmäinen talvi kitkoilla, ei mitään moittimista. Kesällä en ajaisi missään tapauksella kitkoilla, ne ovat kuumalla kelillä hengenvaaralliset.
- Anonyymi00005
Näinhän ne on vaaralliset kesällä mutta laiskat ihmiset ajavat kesäisinkin kitkoilla.
Itsellä pari kertaa auton vaihtaessa ollut kitkat mutta kyllä vaihdan nastoihin kun kitkat kuluvat. - Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näinhän ne on vaaralliset kesällä mutta laiskat ihmiset ajavat kesäisinkin kitkoilla.
Itsellä pari kertaa auton vaihtaessa ollut kitkat mutta kyllä vaihdan nastoihin kun kitkat kuluvat.Mitä hell....., vai hengenvaaralliset. Oletteko olleet "hengenvaarassa" ajaessanne kitkoilla. Kesälläkin ne on ihanteelliset, äänettömät, pitävät kaikissa olosuhteissa, kuin untuvatyynyillä ajelisi. Siinä taas pari aivopestyä aivotonta paskanjauhajaa. MOT
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä hell....., vai hengenvaaralliset. Oletteko olleet "hengenvaarassa" ajaessanne kitkoilla. Kesälläkin ne on ihanteelliset, äänettömät, pitävät kaikissa olosuhteissa, kuin untuvatyynyillä ajelisi. Siinä taas pari aivopestyä aivotonta paskanjauhajaa. MOT
Nyt ei kyllä kokemuksen ääni puhu. Talvikumiseoksen ja oikeiden kesärenkaiden ero on huomattavan selkeä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Nyt ei kyllä kokemuksen ääni puhu. Talvikumiseoksen ja oikeiden kesärenkaiden ero on huomattavan selkeä.
Merkillisen tyhmä tapaus 3,5 miljoonaa ajaneeksi tosiaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä hell....., vai hengenvaaralliset. Oletteko olleet "hengenvaarassa" ajaessanne kitkoilla. Kesälläkin ne on ihanteelliset, äänettömät, pitävät kaikissa olosuhteissa, kuin untuvatyynyillä ajelisi. Siinä taas pari aivopestyä aivotonta paskanjauhajaa. MOT
Laiskan ihmisen puhetta.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Merkillisen tyhmä tapaus 3,5 miljoonaa ajaneeksi tosiaan.
Reijohan kehui aikanaan opettaneensa jopa varusmiehiä auton rattiin! Ei ihme että uutisissa on vähän väliä kuinka ne töppäilyt liikenteessä jos tuolla tasolla on opetus!
- Anonyymi00011
ajan vanteilla ei tarvi vaihdella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470