Eläimet kärsivät häkeissänsä.
Myöskin ne eivät tuo verotuloja Kokkolaan,kun lasketaan plussat ja miinukset.
Kokkola on tulevaa suurkaupunkialuetta,jossa maatilat laajenevat kuten etelässäkin.
Turkistalous on niin jälkeenjäänyttä,että sen lakkauttamiseksi pitäisi tehdä lakialoite.
Turkistarhaus on epäeettistä.
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
siitä oli lakialoite joka ilmeisesti ei ole edennyt eduskuntaan.
Suomessa on sellainen mielenkiintoinen mentaliteetti, että luonto, eläimet ja ihmiset saa rauhassa kärsiä kunhan joku tekee siinä sivussa rahaa.
aamulla saa herättää ihmistet auraamalla, koska se on työtä, vaikka mikään ei estä tekemästä sitä myöhemmin tai aikaisemmin ennen hiljaisuutta.
puita ja metsää saa tuhota, kunhan rahaa tulee.
eläimiä saa kiusata ja teurastaa turkkien takia, mutta kyytä ei saa nirhata, vaikka se purisi lasta.
turkistarhaus ja lemmikkien pito on mielestäni eläinrääkkäystä ja epäeettistä.
ja sellainen toiminta pitäisi lakkauttaa heti.
ainostaan tuotanto eläimien pito on hyväksyttävää, mutta siinäkin pitää mennä eläinten hyvinvointi edellä. - Anonyymi00002
Lemmikit kuuluvat elämään,mutta turkistarhaus on eläinrääkkäystä.
- Anonyymi00003
mitä jos alienit ottaisi ihmisiä lemmikiksi? yhtäkkiä se todennäköisesti muuttaisi mielipiteesi ja alieneita ei ole olemassa ainakaan todistetusti.
mutta jokatapauksessa se eläin otetaan vastoin tahtoaan omaan kotiin josta se ei vapaasti pääse ulos ja elää lajityypillistä elämää se että kissa tai koira on opetettu tietyllä tavalla ei poista sitä, että se on eläin ja taipumus lajityypilliseen elämään pysyy.
haluasitko itse elää lemmikkinä betoni kuutiossa tai jossain sisällä ja joku muu päättää mitä syöt ja milloin. varsinkin kun lemmikkien ruoka on ala arvoista mössöä ellei sitten näe vaivaa ja tee itse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470