Äänestys käyntiin

Anonyymi-ap

Kumpi on mielestänne järkevämpi ostos ottaen huomioon, että molemmat ostokset ovat henkilöille itselleen kiinnostuksen kohteita.

1.Marimekko merkkinen vessan matto, kiinnostuksena sisustus
2. Vähän parempi älykello, kiinnostuksena elektroniikka ja älylaitteet

39

164

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Itse koen molemmat turhakkeiksi, mutta Marimekon maton hieman enemmän turhakkeeksi. Näin ollen valitsen siis älykellon.

• Anonyymi00003
        UUSI

Minusta on aivan järjetöntä ostaa paskahuussiin joku kallis matto. Älykello on monessa asiassa tarpeellinen. Ap

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Minusta on aivan järjetöntä ostaa paskahuussiin joku kallis matto. Älykello on monessa asiassa tarpeellinen. Ap

Itse sinä nuo vaihtoehdot keksit. Turhaa siitä minulle on kiukutella.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Itse sinä nuo vaihtoehdot keksit. Turhaa siitä minulle on kiukutella.

En kiukutellut kylläkään? Mitä hittoa. Ap

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En kiukutellut kylläkään? Mitä hittoa. Ap

No minähän nimesin sen maton enemmän turhakkeeksi.

Vaan siis jos jo tiedät mitä toinen ei halua ja mitä hän taas haluaa, niin miksi et osta mitä hän tahtoo? Tai vaihtoehtoisesti keksit jotakin muuta mitä hän tahtoo.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Vaan siis jos jo tiedät mitä toinen ei halua ja mitä hän taas haluaa, niin miksi et osta mitä hän tahtoo? Tai vaihtoehtoisesti keksit jotakin muuta mitä hän tahtoo.

Ei kun tämä henkilö alkoi paasata minulle älykellon hankinnasta. Ja itte ostaa jotain Marimekon design mattoja hyysikkään ja muutenkin on kävelevä Marimekko koko ihminen, vaikka ei luulisi olevan varaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ihme, että mulle on tullut joku fobia narsisteista. Ap

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei kun tämä henkilö alkoi paasata minulle älykellon hankinnasta. Ja itte ostaa jotain Marimekon design mattoja hyysikkään ja muutenkin on kävelevä Marimekko koko ihminen, vaikka ei luulisi olevan varaa.

Kaikkein turhimmin käytettyä rahaa on ostaa lahja, jota toinen ei edes halua. Ole ennemmin vaikka ostamatta mitään.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Aaaa kyse ei ollutkaan ostoksen tekemisestä toiselle. No siinä tapauksessa molemmat ovat kyllä täysiä turhakkeita.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kaikkein turhimmin käytettyä rahaa on ostaa lahja, jota toinen ei edes halua. Ole ennemmin vaikka ostamatta mitään.

Ei ole kyse siis lahjasta. Vaan minä ostin itselleni älykellon niin hän alkoi paasaamaan tuhlaamisesta höpöhöpötavaroihin. No hän itse osti vastikään Marimekon vessanmaton joka on ehkä turhakkein esine mitä äkkiseltään voin keksiä.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Eikä ole parisuhderiita. Ihan vaan sisarusriita. Ap

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei ole kyse siis lahjasta. Vaan minä ostin itselleni älykellon niin hän alkoi paasaamaan tuhlaamisesta höpöhöpötavaroihin. No hän itse osti vastikään Marimekon vessanmaton joka on ehkä turhakkein esine mitä äkkiseltään voin keksiä.

Höpöhöpöhän se on, mutta niin on tuo mattokin. Sovitte hyvin yhteen 😀

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikä ole parisuhderiita. Ihan vaan sisarusriita. Ap

No se selittää miksi olette niin samanlaisia. 😀

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Höpöhöpöhän se on, mutta niin on tuo mattokin. Sovitte hyvin yhteen 😀

Älykelloista monet sanoo ensin noin ennen kuin tietävät niiden toiminnoista. Sillä voi tosi kätevästi esim. hälyttää apua jos sattuu jotain eikä pysty puhelimella soittamaan. Se myös ilmoittaa mm. korkeasta verenpaineesta, rytmihäiriöistä ja vaikkapa uniapneasta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kolarin tunnistus autossa matkustaessa ja veden syvyyden mittaus jne askeleet, syke, unen määrä ja laatu jne

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Älykelloista monet sanoo ensin noin ennen kuin tietävät niiden toiminnoista. Sillä voi tosi kätevästi esim. hälyttää apua jos sattuu jotain eikä pysty puhelimella soittamaan. Se myös ilmoittaa mm. korkeasta verenpaineesta, rytmihäiriöistä ja vaikkapa uniapneasta.

Siis hälyttää itsestään apua jos sattuu kolari

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Eli turhake siis. Kannattaa ymmärtää, että jokainen vastaa omasta näkökulmastaan ja vaikka jokin olisi itselle maailman tarpeellisin esine, niin monille muille se on vilpittömästi turhake. Eikä kannata olettaa, etteivät he tietäisi niistä mitään.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tällä voi ottaa sydänkäyränkin tosiaan. Ei minusta kovin höpöhöpö, jos on sairauksiakin.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Eli turhake siis. Kannattaa ymmärtää, että jokainen vastaa omasta näkökulmastaan ja vaikka jokin olisi itselle maailman tarpeellisin esine, niin monille muille se on vilpittömästi turhake. Eikä kannata olettaa, etteivät he tietäisi niistä mitään.

Ookoo jos sulle tuollainen monitoimivekotin on turhake niin en kyllä ihan ymmärrä. Et varmaan käytä älypuhelintakaan. Silloin ymmärtäisin.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tällä voi ottaa sydänkäyränkin tosiaan. Ei minusta kovin höpöhöpö, jos on sairauksiakin.

Saa se olla sinulle tärkeä ja sille toiselle se matto. Aika söpö pikku kinahan tuo nyt on.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kolarin tunnistus autossa matkustaessa ja veden syvyyden mittaus jne askeleet, syke, unen määrä ja laatu jne

Täysin turhaa kaikki tuo

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ookoo jos sulle tuollainen monitoimivekotin on turhake niin en kyllä ihan ymmärrä. Et varmaan käytä älypuhelintakaan. Silloin ymmärtäisin.

Käytän kyllä ja siitä on minulle paljon enemmän hyötyä.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Saa se olla sinulle tärkeä ja sille toiselle se matto. Aika söpö pikku kinahan tuo nyt on.

Olen tosi näreissäni sille sisarukselle kun aina nalkuttaa jostain mulle ja hänelle ei saa sanoa mistään. Nooh, me kyllä jo sovittiin riita mutta vielä vähän ehkä kaihertaa. 🥲

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olen tosi näreissäni sille sisarukselle kun aina nalkuttaa jostain mulle ja hänelle ei saa sanoa mistään. Nooh, me kyllä jo sovittiin riita mutta vielä vähän ehkä kaihertaa. 🥲

Tietysti saa. Sen kun sanot. Kerran se vain kirpaisee.

• Anonyymi00002
      UUSI

2. Kello jos et aio asua siellä vessassa.

• Anonyymi00004
        UUSI

Mutta kun tämän toisen henkilön mielestä Marimekon paskahuussimatto on järkevämpi ostos kuin joku höpöhöpö älykello. Ap

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mutta kun tämän toisen henkilön mielestä Marimekon paskahuussimatto on järkevämpi ostos kuin joku höpöhöpö älykello. Ap

Kuulostaa parisuhde riidalta. 😅 Eikait nyt maton hinnalla saa älykelloa vaikka ois marimekkoa onko se joku villamatto. Mut jokainen ostaa toki mitä tahtoo.

• Anonyymi00005
      UUSI

Hevostalliin ainaki suontaustainen uus Älypääkelllo.

• Anonyymi00008
      UUSI

Vessan matto on parempi vaihtoehto, jos vanha matto on loppuun kulutettu.

Älykellon omistajalla on jo älykello, ei mitään järkeä ostaa "vähän parempi" tilalle, jos vanha vielä kerran toimii.

• Anonyymi00011
        UUSI

Marimekon vessapaperia ja design menkkasuojia seuraavaksi. Ap

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Marimekon vessapaperia ja design menkkasuojia seuraavaksi. Ap

Saat toki ostaa itsellesi mitä haluat. Itse inhoan kaikkea Marimekkoa.

• Anonyymi00016
      UUSI

Marimekon tamppooneja. Laadukkaita ovat.

• Anonyymi00024
        UUSI

Jokapoika-kuosilla farssiki. Kuulemma.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ei kukaan pidä vessassa mitään mattoja

• Anonyymi00040
        UUSI

En ole koskaan elämän aikana käynyt kenenkään kotona vessassa, jossa ei ole mattoa.

• Anonyymi00025
      UUSI

Älykello tietenkin. Onhan se huussin matto kiva, mutta epähygieeninen. Ei taida pystyä pesukoneessa pestä tai jossain 30:ssä. Lisäksi ihan tuhottomsn kallis kukan kuva.

• Anonyymi00035
      UUSI

Ei kuulu ikävä-palstalle.

• Anonyymi00038
        UUSI

Mikä tänne kuuluu sitten? Ei tänne kuulu tuo perinteinen suoraan henkilölle viestien osoittaminenkaan. Aiheena on keskustella ikävän tunteesta.

• Anonyymi00039
      UUSI

Kumpikin täysin älyttömiä rahareikiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      54
      1466
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      20
      1112
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      78
      697
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      688
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      21
      519
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      510
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      460
    9. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe