Siis tuossa tosi tiiviisti aiheeni,eli onko kukaan runkannut ryhmässä ja millaista se oli ? Miten sait ne siihen mukaan? Minkä ikäisiä olitte, sukupuoli?
T:Bi 14
Ryhmä runkku
4
51
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Mielenkiintoista. Virität rinkirunnauskeskustelua aiheesta rinkirunkkaus. Varsinainen sipuli on nyt käsissäsi.
- Anonyymi00002UUSI
Wtf,brooo mitä sä selität
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Wtf,brooo mitä sä selität
Ihan kevyttä huumoria, jonka tajuat vuosikymmenten edetessä. Ei pahantahtoista. Kaikkea rakkautta rinkirunkauksiinne.
- Anonyymi00004UUSI
Alko sillain, että olin mun parhaan kaverin mukana niitten mökillä. Se sitten illalla teltassa kerto, että oli runkannu serkkujensa kanssa. Itse en ollut sillon hommaa vielä edes kovin kauaa tehnyt, täytin 12 sillon seuraavana syksynä. Kaveri kuitenkin riisu itsensä ja houkutteli mukaan niin siinä teltassa sitten runkattiin eka kerta yhdessä.
Jatkettiin sillon tällön ja eka rinki saatiin alkusyksystä sen serkun kanssa. Oli kiva nähdä ekaa kertaa kun mällit lensi, minulla ja kaverilla ei sillon vielä tullut juuri mitään.
Myöhemmin edelleen yleensä kahdestaa, mutta joskus oli se serkku tai yksi meidän kaveri kolmanetana. Talvella kaveri alko ehdotteleen muutakin, mutta ei ehditty tehdä mitään ennen kun se löysi tyttökaverin. Siihen se runkkailu sitten jäi mutta ollaan parhaat kaverit edelleen ja se tyttökin on edelleen kaveri tyttökaver i(kaveri täytti jo 16, minä sitten syksyllä.). Näin myös ekaa kertaa oman ikäsen tytön alasti kun saunottiin kolmestaan joskus 14-v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631969Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt281546- 991102
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21632- 29610
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,120500