Ryhmä runkku

Anonyymi-ap

Siis tuossa tosi tiiviisti aiheeni,eli onko kukaan runkannut ryhmässä ja millaista se oli ? Miten sait ne siihen mukaan? Minkä ikäisiä olitte, sukupuoli?
T:Bi 14

15

734

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mielenkiintoista. Virität rinkirunnauskeskustelua aiheesta rinkirunkkaus. Varsinainen sipuli on nyt käsissäsi.

• Anonyymi00002

Wtf,brooo mitä sä selität

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Wtf,brooo mitä sä selität

Ihan kevyttä huumoria, jonka tajuat vuosikymmenten edetessä. Ei pahantahtoista. Kaikkea rakkautta rinkirunkauksiinne.

• Anonyymi00004

Alko sillain, että olin mun parhaan kaverin mukana niitten mökillä. Se sitten illalla teltassa kerto, että oli runkannu serkkujensa kanssa. Itse en ollut sillon hommaa vielä edes kovin kauaa tehnyt, täytin 12 sillon seuraavana syksynä. Kaveri kuitenkin riisu itsensä ja houkutteli mukaan niin siinä teltassa sitten runkattiin eka kerta yhdessä.
      Jatkettiin sillon tällön ja eka rinki saatiin alkusyksystä sen serkun kanssa. Oli kiva nähdä ekaa kertaa kun mällit lensi, minulla ja kaverilla ei sillon vielä tullut juuri mitään.
      Myöhemmin edelleen yleensä kahdestaa, mutta joskus oli se serkku tai yksi meidän kaveri kolmanetana. Talvella kaveri alko ehdotteleen muutakin, mutta ei ehditty tehdä mitään ennen kun se löysi tyttökaverin. Siihen se runkkailu sitten jäi mutta ollaan parhaat kaverit edelleen ja se tyttökin on edelleen kaveri tyttökaver i(kaveri täytti jo 16, minä sitten syksyllä.). Näin myös ekaa kertaa oman ikäsen tytön alasti kun saunottiin kolmestaan joskus 14-v.

• Anonyymi00005

Minun eka kerta oli, kun kaverin 12v piti teltassa nukkua yötä sen isoveli 14v tuli myös ja illalla 1v kaveri meni sisälle vessaan, niin 14v tuli viereen ja silitteli kalua huosujen päältä ja tietysti minulle alko stondaa ja kaveri hivutti kätensä paljaalle kalulleni ja se tuntui hyvältä, mutta homma jäi kesken johon kaveri siihen, että jatketaan sitten yöllä kun "broidi" on nukahtanut. No jatkoimme ja touhusimme kaikkea, jossain vaiheessa olikin 12v herännyt, kun puskin sen veljeä, tunsin sen kalun pyllyä vasten ja sitten alkoivat oikeat orgiat, kolme kiimaista poikaa kalut pystyssä ja olemme usein kolmen kimppaa ja myös vain parittain, tätä on ollut koko heinä ja elokuun. Tää 14v on homo ja me ei oikein tiedetä vielä, mutta kivalta se silti tuntuu.

• Anonyymi00006

Kannattaa vaan rohkeesti kysyä, koska melkein kaikki on aina halunnneet jos sitä on uskaltanu ehdottaa. Ja oon kysyny ihan suoraan.

Helpointa oli saada kavereita mukaan silloin kun moni vielä opetteli runkkaamaan. Oli hyödyllistä nähdä miten toinen tekee ja oppii sitä kautta kunnon tekniikka. Ja sit kun osas tehdä jo loppuun asti niin oli tärkeetä että oppi viivyttelemään ettei touhu menny liian nopeesti ohi ja että pysty jatkamaan kauemmin.

Eniten noita kokemuksia oli siinä 8-11 vee (pojat). Yökyläilyt, pelireissut, leirit yms. oli hyviä tilaisuuksia ehdottaa kavereille noita juttuja. Ton ikäisinä kaikki oli tosi innokkaita, mut murkkuiässä osa alkoi sit vähän jo ujostelemaan.

Jotka ei oo vielä tehneet niin kokeilkaa ihmeessä. Orkkukin on paljon voimakkaampi kuin mitä saa ihan yksin. Ihan törkeen kivaa. Pitää vaan uskaltaa ehdottaa, kyllä tosi moni kiinnostuu.

• joo eilen mutsis olohuoneessa kokoonnuttiin

• Anonyymi00008

En saanut heitä mukaan vaan he saivat minut, oltiin kolmistaan saunassa 13v pojalla alko kalu seisomaan niin 12v poika otti kalusta kii ja runkkasi, kohta 13v kans runkkasi 12v. Katselin sitä ja varmaan oli kalukin kovana, kunnes 12v runkkasi minua myös, hyvältä se tuntu ja tehtiin illan mittaan se monta kertaa. Poikia ollaan minä 12, 12 ja 13v, tämä tahpahtu eilen, pojat olivat tehneet sitä vuoden verran ja varmaan tehdään sitä tänään myös, kun ollaan kaverin luona yökylässä. Tehtiin jotain muutakin eilen.

• Anonyymi00009

Olisi kiva päästä johonki runkkurinkiin, olen 13v puberteetti vasta ihan alussa. mutta haluja on ja paljon. Keski Suomen pääkaupungista 50km etelään

• Anonyymi00012

olisi kyllä kivaa

• Anonyymi00010

Ollessani nuori monien kavereiden kanssa ja oli meitä joskus 3-4 kaverii yhdessä,varsinkin kesäisin teltta tai uinti reissuilla,opeteltiin myös ottamaan suihin toisiltamme ja se mahtavaa.edelleen joskus toisen kanssa vaikka ikää kertynyt hienoa kattoa kun kalut alkaa nousta ja paisua terskat kiiltelee,jonkun nuoren kans ois kiva kokeilla myös

• Anonyymi00013

mun eka kerta oli 9 vuotiaana

• Anonyymi00014

En ole ikinä jätkäporukassa runkannut, mutta parin tytön nähden joskus olen runkannut ja nykyisen tyttiksen nähden myöskin.
      Nuo mökkinaapurien tytöt halusivat nähdä, miten se tapahtuu, joten yhteisillä uimareissuilla muutaman kerran tuli runkattua heidän nähden. Toki riisuivat itsensä myöskin ja antoivat mun katsella itseään samalla, kun runkkasin.
      Ja tyttiksen kanssa yhteisillä saunareissuilla usein tulee tosiaan myös runkattua häntä katsellen. Hänkin joskus sormettaa itseään samalla.

• Anonyymi00016

”Poikani, kuuntele minun viisauttani, kallista korvasi ymmärrykselleni. Säilytä harkintakyky, huulillasi säilyköön tieto. Hunajaa valuvat vieraan naisen huulet, hänen suunsa on öljyä liukkaampi. Lopulta hän on karvas kuin koiruoho, terävä kuin kaksiteräinen miekka. Hänen jalkansa kulkevat alas kuolemaan, tuonelaan vetävät hänen askeleensa. Ei hän käy tasaista elämän polkua, hänen tiensä horjuvat hänen huomaamattaan. Ja nyt, lapset, kuulkaa minua, älkää poiketko sanoistani. Pysy kaukana tuollaisesta, älä lähesty hänen talonsa ovea, ettet antaisi voimaasi muille, vuosiasi armottomalle, ettei sinun voimasi hedelmä ravitsisi vieraita, eikä vaivannäkösi tulos joutuisi toisen taloon ja ettet joutuisi lopulta voihkimaan ruumiisi ja lihasi riutuessa ja sanomaan: ”Miksi minä vihasin kuritusta ja sydämeni halveksi nuhdetta? Miksi en kuullut neuvojieni ääntä, kallistanut korvaani opettajieni puoleen? Olin joutua peräti turmioon seurakunnan ja kansan keskellä.” Juo vettä omasta kaivostasi, sitä, mikä omasta lähteestäsi juoksee. Virtaisivatko lähteesi kadulle, vesipurosi toreille? Olkoot ne yksin sinun omasi, älkööt vieraiden sinun kanssasi. Olkoon sinun lähteesi siunattu, iloitse nuoruutesi vaimosta. Armas peura, suloinen vuorikauris! Hänen rintansa sinua aina juovuttakoot, hurmaannu alati hänen rakkauteensa. Miksi, poikani, eksyisit toisen vaimoon ja syleilisit vieraan naisen povea? Sillä Herran silmien edessä ovat miehen tiet, hän tarkkaa kaikkia tämän polkuja. Jumalattoman vangitsevat hänen rikoksensa, hän takertuu oman syntinsä pauloihin. Kurittomuuteensa hän kuolee ja joutuu harhaan suuressa hulluudessaan.”

‭‭Sananlaskut‬ ‭5‬:‭1‬-‭23‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/pro.5.1-23.FINRK

• Anonyymi00017

”Kuinka voi nuorukainen pitää tiensä puhtaana? Siten, että noudattaa sinun sanaasi. Minä etsin sinua koko sydämestäni. Älä salli minun eksyä sinun käskyistäsi. Olen kätkenyt sanasi sydämeeni, etten tekisi syntiä sinua vastaan. Siunattu olet sinä, Herra! Opeta minulle lakisi. Huulillani minä kerron kaikki sinun suusi tuomiot. Minä iloitsen sinun todistustesi tiellä, niin kuin iloitaan kaikesta rikkaudesta. Minä mietiskelen sinun asetuksiasi ja tarkkailen sinun teitäsi. Minä saan iloni sinun laeistasi. Sinun sanaasi minä en unohda. Tee palvelijallesi hyvää, että eläisin ja noudattaisin sinun sanaasi. Poista peite silmiltäni, jotta voin katsella opetuksesi ihmeitä. Minä olen muukalainen maan päällä, älä salaa minulta käskyjäsi. Minun sieluni murtuu, kun se ikävöi kaiken aikaa sinun tuomioitasi. Sinä nuhtelet julkeita, noita kirottuja, jotka poikkeavat sinun käskyistäsi. Poista minun päältäni häväistys ja halveksunta, olenhan pitänyt sinun todistuksesi.”

‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭9‬-‭22‬ ‭FINRK‬‬
      https://bible.com/bible/1745/psa.119.9-22.FINRK

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1201
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      86
      817
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      761
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      677
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      606
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      531
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10