Se on tämä tämän matkailupalstan pääpärrä todellinen kaikkien alojen itseoppinut kapteeni.
Veneilyasiantuntijaksi hän muodostui pelkästään ostamalla vanhan veneen.
Ei kiinnostanut aiheesta edes opiskella työväenopistossa muutamaa tuntia hankkien itselleen ranikkolaivurin paperit, koska veneilyn oppii vain veneilemällä.
Sama moottoripyöräilyssä, ei vastaanottanut kokeneempien neuvoja koska moottoripyöräilyn oppii vain ajamalla moottoripyörää vahingossa hoksaten erinäisiä asioita.
Rakennusteknikoksi joka ei koskaan ollut rakennusmestari hän tosin opiskeli haaveilluusiokirjeenvaihto-opistossa.
Herpamaaren ja tuppervaaren kursseilla hän tosin sai ravintoterapeutin koulutuksen.
Nyt hän on edennyt opiskeluissaan oppien thaikielen yhtä kattavasti kuin thait, joten hän on yhtä pätevä alakoulun opettaja kuin kaikki muutkin kielitaitoiset thait.
Rakennusalan ryllit hän osaa ulkoa, onhan hän ollut laatimassa rt-kortistoa.
Hän on myös pihvien paistamisen asiantuntija, onhan hän elämänsä aikana ostanut kaksi kertaa naudan sisäfilettä ja huudellut ravintoloissa stop.
Maratonista hän tietää kaiken koskaan maratonia juoksematta.
Hän on kokenut myös paniikkihäiriön puhuen mikki-hiiri äänellä.
Hän on saanut 400 aivotärähdystä jonka johdosta hänen aivonsa toimii tietokoneen tarkkuudella muistin ollen täydellinen, sekä hänen tietoisuutensa kaikesta, aivan kaikesta on samaa tasoa kuin G & W.
Yhden veneen ja kahden kesän webbikamerakippari.
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Täydellinen yksilö ja vielä huippu-urheilijan näköinen sekä kommuunissaan arvostettu henkilö jakaen ilmaisia roskapönttöjä naapureilleen.
- Anonyymi00002
Aloituksista päätellen possolassa juhlitaan taas sairaseläkkeen saapumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560