paras äppi puhelimeen ikinä.latasin sovelluksen halkoliiteri.com,laitoin sovelluksen päälle ja heitin luurin pusikkoon.aamulla oli liiteri täynnä polttopuita.muuten män hyvin mutta ne oli tehty naapurin metsästä kun paikannus unohtu laittamatta päälle.kalliiks tulee köyhän elämä.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hienoa jos näin👍
- Anonyymi00002
Onneksi ei käynyt kuten vähemmistölle , hellapuut tulivat metrisinä eikä pätkittyinä ja pilkottuina . Elämään sisältyy riskejä .
- Anonyymi00003
olen kyllä huomannut sen.kun minulle tarkoitettu luoti menee n.20 cm päästä ohi niin piti jännää surinaa pikkuhetken
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
olen kyllä huomannut sen.kun minulle tarkoitettu luoti menee n.20 cm päästä ohi niin piti jännää surinaa pikkuhetken
Itekkö ammuit ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Harmillista .
- Anonyymi00006
Juu, peukalolla kun painaa liipaisinta, niin se tahtoo tärähtää liikaa. Sitä kun haluaa katsoa rehdisti aseen piippuun ennen loppua, mutta ranne ei taivu normaaliin ampuma-asentoon.
- Anonyymi00007
Kannattaa harjoitella ranneliikettä ja toivoa että kyllä se onnistuu , sitä toivotaan yhdessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590