Minä en ole vuosikausiin käynyt uimahallissa. Luultavasti en enää koskaan siellä käy. Nykyiset suunnitelmat sallia saunominen uimapuku päällä eivät ihastuta. Kuka vahtii, että porukka ylipäätään peseytyy alasti? Entä miten puhtaita ne uima-asut ovat kun sukelletaan yleiseen uima-altaaseen?
Mitä varten tällainen uudistus tehdään? Meneekö tämä siihen, että kohta voi mennä kaikissa mahdollisissa vaatteissa uima-altaaseen? Hyvästi hygienia!
Käytkö uimahallissa uimassa?
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001UUSI
En ole kuullutkaan tuosta. Ilmeisesti sitten tulee meidänkin uimahalliin. No ei se tuo mitään muutosta. Jotkut ovat tähänkin asti tulleet suoraan pukuhuoneesta uimapuku päällä ja suoraan uimaan. Ei niille mitään saa. Jos käy sanomassa, juuri se yksi voidaan saada kiinni mutta seuruaavia tulee koko ajan.
Me jotka olemme tottuneet peseytymään, jatkamme sitä ja muutenkin ohjeiden noudattamista. Aion olla myös alasti täst edeskin päin saunassa oman puhtaan laudeliinan päällä istuen. - Anonyymi00002UUSI
On se kumma että maassa maan tavalla ei toimi kotoutettaville.
- Anonyymi00004UUSI
Olet mennyt antamaan valtakirjan yhdenvertaisuutta ajaville mikä tarkoittaakin kaikenkarvaisten vähemmistöjen oikeutta kyykyttää suomalaisia ja elätyttää itsensä suomalaisten laskuun
- Anonyymi00003UUSI
Venäjänhuorat käyvät vaikkeivät maksa veroa
- Anonyymi00005UUSI
Not.
Päällimmäinen syy kaiketi huono uimataito. Toisekseen, liikaa ihmisiä, alkais helpolla ahistaan.
Sinällään olen kyllä pitänyt pulikoimisesta, pystyisin jotenkin sukeltamaankin, paitsi tupakoinut keuhkot pilalle. Nuorempana kun oli enenpi läskiä, kelluin myös oivallisesti.
Noh, saunassa mun mielestä pitää olla ilman vaatteita. Käsittääkseni sitä ei kielletä näissä uimahallien uusissa säännöissä. Jotenkin vaan simmarit kuulostaa epähygieenisiltä. Toisaalta parempi, jos rumemmilla mimmeillä ois läskit pois näkyvistä.
Noh, mun hipiä ei kestä kuumuutta, en ole käynyt saunassa vuosikausiin. Oletettavasti vois nykyisellään onnistuakkin, ei ole tullut kokeiltua.
Hassu juttu, mulla on yhteensä kolme saunaa. Savusauna tosin ollut viiskyt vuotta jo mätänemässä. Mutta tsadin saunan remontointin viime kesänä.
Mutta juu, käsittääkseni uimahalleihin ei ole tullut uimapukupakkoa. Eikä toi uus käytäntö koske kaikkia uimahalleja, kyseessä ei laki. Joissain kaupungeissa uikkarien käyttöön suhtaudutaan vaan nykyisin sallivammin.
Päätä uikkariaiheisen jorinani tähän
=DW= - Anonyymi00006UUSI
Monet ujostelevat kilkuttimiaan ja tissejään.
Teineillä puolestaan kehityseroja ala- ja yläkropassa saattaa ujostuttaa, lauteille menossa.- Anonyymi00007UUSI
Jaettakoon jokaiselle uimahallin ovella viikunanlehti - sillä ainakin ne kilkuttimet saa piiloon.
- Anonyymi00008UUSI
Kyllähän saunassa pitää kaikkien olla alasti. Jos jollakin on vaatetta päällä, niin ei voi tietää vaikka siellä naistensaunassa olisikin mies tiiraamassa! 👽
- Anonyymi00009UUSI
En käy. Ei sovi minulle. En tykkää lillua muiden pas.koissa , en altaassa enkä paljussa enkä myöskään halua kävellä märillä lattioilla, joissa käyskentelee kaiken maailma känsävarpaat.
Ei mitään, ne jotka tykkää, käykööt mutta minä kartan kaukaa. - Anonyymi00010UUSI
En ole tällä vuosituhannella käynyt uimassa hallissa.
- Anonyymi00011UUSI
En. Käyn pissalla siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492