Käytkö uimahallissa uimassa?

Anonyymi-ap

Minä en ole vuosikausiin käynyt uimahallissa. Luultavasti en enää koskaan siellä käy. Nykyiset suunnitelmat sallia saunominen uimapuku päällä eivät ihastuta. Kuka vahtii, että porukka ylipäätään peseytyy alasti? Entä miten puhtaita ne uima-asut ovat kun sukelletaan yleiseen uima-altaaseen?

Mitä varten tällainen uudistus tehdään? Meneekö tämä siihen, että kohta voi mennä kaikissa mahdollisissa vaatteissa uima-altaaseen? Hyvästi hygienia!

11

<50

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En ole kuullutkaan tuosta. Ilmeisesti sitten tulee meidänkin uimahalliin. No ei se tuo mitään muutosta. Jotkut ovat tähänkin asti tulleet suoraan pukuhuoneesta uimapuku päällä ja suoraan uimaan. Ei niille mitään saa. Jos käy sanomassa, juuri se yksi voidaan saada kiinni mutta seuruaavia tulee koko ajan.
      Me jotka olemme tottuneet peseytymään, jatkamme sitä ja muutenkin ohjeiden noudattamista. Aion olla myös alasti täst edeskin päin saunassa oman puhtaan laudeliinan päällä istuen.

• Anonyymi00002
      UUSI

On se kumma että maassa maan tavalla ei toimi kotoutettaville.

• Anonyymi00004
        UUSI

Olet mennyt antamaan valtakirjan yhdenvertaisuutta ajaville mikä tarkoittaakin kaikenkarvaisten vähemmistöjen oikeutta kyykyttää suomalaisia ja elätyttää itsensä suomalaisten laskuun

• Anonyymi00003
      UUSI

Venäjänhuorat käyvät vaikkeivät maksa veroa

• Anonyymi00005
      UUSI

Not.

Päällimmäinen syy kaiketi huono uimataito. Toisekseen, liikaa ihmisiä, alkais helpolla ahistaan.

Sinällään olen kyllä pitänyt pulikoimisesta, pystyisin jotenkin sukeltamaankin, paitsi tupakoinut keuhkot pilalle. Nuorempana kun oli enenpi läskiä, kelluin myös oivallisesti.

Noh, saunassa mun mielestä pitää olla ilman vaatteita. Käsittääkseni sitä ei kielletä näissä uimahallien uusissa säännöissä. Jotenkin vaan simmarit kuulostaa epähygieenisiltä. Toisaalta parempi, jos rumemmilla mimmeillä ois läskit pois näkyvistä.

Noh, mun hipiä ei kestä kuumuutta, en ole käynyt saunassa vuosikausiin. Oletettavasti vois nykyisellään onnistuakkin, ei ole tullut kokeiltua.

Hassu juttu, mulla on yhteensä kolme saunaa. Savusauna tosin ollut viiskyt vuotta jo mätänemässä. Mutta tsadin saunan remontointin viime kesänä.

Mutta juu, käsittääkseni uimahalleihin ei ole tullut uimapukupakkoa. Eikä toi uus käytäntö koske kaikkia uimahalleja, kyseessä ei laki. Joissain kaupungeissa uikkarien käyttöön suhtaudutaan vaan nykyisin sallivammin.

Päätä uikkariaiheisen jorinani tähän

=DW=

• Anonyymi00006
      UUSI

Monet ujostelevat kilkuttimiaan ja tissejään.
      Teineillä puolestaan kehityseroja ala- ja yläkropassa saattaa ujostuttaa, lauteille menossa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Jaettakoon jokaiselle uimahallin ovella viikunanlehti - sillä ainakin ne kilkuttimet saa piiloon.

• Anonyymi00008
      UUSI

Kyllähän saunassa pitää kaikkien olla alasti. Jos jollakin on vaatetta päällä, niin ei voi tietää vaikka siellä naistensaunassa olisikin mies tiiraamassa! 👽

• Anonyymi00009
      UUSI

En käy. Ei sovi minulle. En tykkää lillua muiden pas.koissa , en altaassa enkä paljussa enkä myöskään halua kävellä märillä lattioilla, joissa käyskentelee kaiken maailma känsävarpaat.

Ei mitään, ne jotka tykkää, käykööt mutta minä kartan kaukaa.

• Anonyymi00010
      UUSI

En ole tällä vuosituhannella käynyt uimassa hallissa.

• Anonyymi00011
      UUSI

En. Käyn pissalla siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      81
      2506
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      42
      2116
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      965
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      32
      867
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      788
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      650
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      538
    8. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      505
    9. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      492
    Aihe