Nyt juttu panopaikoista . Ketä kiinnostaa? Lopetan tilauksen tähän
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
ketä kiinnostaa sun kiukuttelu? ootko töihin aatellu?
- Anonyymi00002
Tilaus peruttu. Kiinnostaisiko käsityölehti?
-Toimitus- - Anonyymi00003
Lopetin tilauksen jo edellisen aiheeseen liittyvän artikkelin vuoksi. Ai nytkö oli saman aiheinen artikkeli? Onko toimituksessa jokin seksiaddikti mahdollisesti töissä?
- Anonyymi00004
Ei. Ne on eri tyypit jotka p#nee ja ne jotka r#unkkaa. Jos et ole p#anomies/nainen, olet r#nkkari.
Laitetaanko käsityölehti tulemaan?
-toimitus-
- Anonyymi00005
Mikä on muuten Lappeenrannan paras kebu? Ja tarkoitan sitä ruokaa, en kebu-ukkoa.
- Anonyymi00006
Kyllä oli tämäkin mummo ihmeissään mokomasta artikkelista Etelä
Saimaassa.En olisi uskonut päivän lehden alentuvan seiska lehden
tasolle.Maailmassa on tärkeämpiäkin uutisia kirjoitettavana.
Toivottavasti päättäjät ottavat opikseen tai alkaa tilaukset peruuntua.- Anonyymi00007
Mummo voisi muistella nuoruuttaan. Kerro siitä kun niin sanottu vapaan seksin aika alkoi 60-luvun puolivälissä. Oliko meno hurjaa, hurjempaa kuin nyt joku yksittäinen seksiartikkeli maakuntalehdessä?
- Anonyymi00008
Lehden taso on laskenut viime vuosina merkittävästi. Väkisin yritetään vääntää juttuja ihan mistä vaan ja monesti hyvän maun rajat alitetaan harkintakyvyn pettäessä. Tilaus jo peruttu ajat sitten
- Anonyymi00009
Kaikki jutut ei kiinnosta kaikkia. Jos sinua kiinnostaisi esim keramiikka, taide, hevosenhoito, perunanviljely, curling, hampunkasvatus, geologia, sm seksi.. Minua ne ei kiinnosta yhtään, mutta en minä siitä muille ala kiukuttelemaan.
- Anonyymi00010
Suunnan muutos ajoittuu päätoimittajan vaihdon kohdalle. Silloin on selkeästi muutettu suuntaa seiskan ja alibin suuntaan.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Suunnan muutos ajoittuu päätoimittajan vaihdon kohdalle. Silloin on selkeästi muutettu suuntaa seiskan ja alibin suuntaan.
Miksi kaiken pitää aina muuttua, voi luoja ota minut jo pois täältä!
- Anonyymi00012
No eiköhän se päätoimittajan pallikin ala huojua kun tilaukset loppuu.
- Anonyymi00013
Sota ei yhtä "miestä" kaipaa, olkoon hän millainen aina inkeri ankeinen tahansa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29981- 164977
Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182736Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191567- 85558
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500