Kuka on maksanut talonpoikien lypsykoneet

Anonyymi-ap

Ei tarvii tehdä tilalla mitään kun maatalosutuella on saatu kaikki koneet ilmaiseksi

Kansa maksa ja talonpoijaatnlaksuttaa kaikenlaista

12

85

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kuka on ostanut vuokra- asuntoon jääkaapin ja sähköhellan.

• Anonyymi00002

Nyt on aloittajalla kyllä virheellinen käsitys koneista. Nimenomaa niillä niitä töitä tehdään, ilman niitä harva työ enää onnistuu nykymittakaavassa. Alalla kuin alalla. Mikä lienee aloittajan esiteollinen ammatti, jossa koneitta selviää? Ja muuten, kyllä ne jokainen kone maksetaan ostettaessa, ihan rahalla, osamaksulla tai pankkilainalla. Ilmaiseksi koneen voi saada kirpputorilta, mutta niillä ei sitten ole toimintatakuuta.

• Anonyymi00003

No persujonnehan kuvittelee, että KELA maksaa kaikki maatalouskoneetkin samalla tavalla kuin hänelle vuokrankin.

• Anonyymi00010

• Anonyymi00004

Kone saamkussa kelasta noin 4oo e

Maataloustukiloinen saa noin 4 000 e ok
      Tai 400 000 e joka vuosi ja kansa maksaa niitä muka että,saadaan halpaa ruokaa todellisuudessa raha mene tukkoisen uuteen autoon ja lastensa pelto autoihin joilla ajelaa Someron keskustassa kaikki illat

• Anonyymi00006

Kaupan johto ulosmittaa ihmisten rahat. Ymmärrys on heikkoa jos tätä ei huomata. Johtajille s- ryhmässä ylimääräinen wläke, eläkkeelle pääsee jo 62 vuotiaana. Kannattaa aloittaa leipomisharrastus sekä ruuan laittoharrastus ja noukkia metsistä marjoja, niin säästää pirkän pennin. Kaikki turhake saa jäädä kaupan hyllylle. Esim.olut, tupakka, limsat, karkit, pullat, sipsit, ja kulkea tarjoushaukkana etuuksien perässä. Minun K - ryhmä kaupoissa on ruokalasku ainakin 10 prosenttia kalliimpi kuin muissa kaupoissa. Viutsikää nähdä vaivaa. Jopa pikkulapsiperheissä vanhemmat pystyvät ostamaan alle sadan euron viikko budjetulla ruuat.

• Anonyymi00007

Talonpoikain hienot autot on kaikkien tiedossa ja lasten mönkijä traktorit Someron keskustassa yötä myöten huudattaa stereoo

• Anonyymi00008

No kaikkiko maajussit siellä Somerolla asuu? Ja vain maajussien lapsiako siellä kylillä pyörii? Mene kotiin, jos noin paljon häiritsee.

• Anonyymi00011

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No kaikkiko maajussit siellä Somerolla asuu? Ja vain maajussien lapsiako siellä kylillä pyörii? Mene kotiin, jos noin paljon häiritsee.

Minä maksan sinus sossutayat ja aurotnja lastesi lelut

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minä maksan sinus sossutayat ja aurotnja lastesi lelut

Et maksa. Minulla ei ole sossutukia, autoni olen ostanut yli 10v sitten käytettyinä ja lapseni ovat aikuisia, mutta heillä ei ole koskaan ollut leluiksi luokiteltavia ajopelejä käytössään. Yksi mopo on uutena ostettu, sillä on ajanut 5 eri lasta aikansa ja 6. kunnostaa sitä nyt ajoon itselleen. Mönkkäriä ei ole koskaan ollut eikä riittävästikään traktoreita, saati ylimääräisiä. Omilla rahoillaan ovat sitten ostaneet moottoripyörän tai moottorikelkan myöhemmin. Teet itsestäsi typerän laukomalla tuommoisia stereotypioita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2205
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      580
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe