paras/parhaat miehet

yks

Olen menossa ensi kesänä naimisiin. Olemme jo pikkuhiljaa aloittaneet valmisteluja ja jne,jne. Vaimoni, tuleva siis, kysyi minulta bestmanista, kenet haluasin ja nyt kysynkin teidän kokemuksia.

Millä periaattella bestman valitaan? Minulla on ainakin 3 ehdokasta.
-Työkaverin, joka on erittäin hyvä tyyppi ja luotettava.
-Lastemme kummisetä, jonka kanssa olemme erittäin paljon tekemissä ja auttelemme toisimme tarpeen tullessa,
-ja tietysti vaimoni veli, jonka kanssa olen myös tekemissä, koska paljon käy meidän luona ja hoitaa tarvittaessa lapsiamme, jos halutaan.

Kaikki ovat hyviä, mutta onko esimerkiksi jokin "kirjoittamatonta sääntöä" , että pitää olla vain yksi Parasmies vai voinko ottaa nämä kaikki??

Miten muilla jos, otankin kaikki parhaaksi miehikseni, miten ovat jakaneet vastuun vai määräänkö minä?

kuulostaa varsin hölmöltä tekstiltä, mutta ensimmäistä ja viimeistä kertaa menossa naimisiin niin tapahtuman pitää olla ikimuistoinen minulle ja vaimolleni ja käsittääkseni kaasolla ja bestmanilla on siihen suuri osuus?!

Voisinhan varmaan käydä netistä etsimässä myös asisasta, mutta eiköhän täältä joku idea löydy.

4

1727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottelija...

Eihän ole pakko valita vain yhtä. Tosin itse kuulun tähän koulukuntaan, jonka mielestä voi olla vain yksi kaaso ja yksi bestmäni.. muille henkisille tukijoille/juontajille (?)/leikittäjille sitten voi toki keksiä muita nimikkeitä..? En toki tiedä onko teillä tarkoitus nakittaa "työvoimaksi" näitä ystäviä vai miten aiotte toteuttaa asian.. mutta mikäli tarvitsette juhlan juontajaa ja joku luettelemistasi olisi hyvä tähän (puhelias ja esiintymiskammoton) niin hänethän voi pyytää siihen hommaan jne.

Olen ehkä huono ehdottamaan, mutta toivottavasti saat jotain ideaa tästä..

• 3 bestmäniä ja 3 kaasoa

olin viimekesänä häissä joissa oli 3 kaasoa ja 3 bestmäniä ja se oli mielestäni oikein mukavaa oli monta ihmistä jotka todellakin tiesi asioista ja neuvoi hää vieraita tarvittaessa ja tietenkin auttoi hääparia!!! mielestäni siinä ei ollut mitään outoa.. ota ne 3:me bestmäneiksi jos siltä tuntuu.. ja tietenkin voit ottaa vaan vaikka yhden jos et 3:mea halua... sinun pitää kumminkin itse päättää millaisia häitä teillä vietetään ja onneksi olkoon tulevien häiden johdosta!!!!

• pinjami78

Heips!
      Mikä ettei pyydät kaikkia kolmea, jos haluat!
      Mukava ajatus, ja varmasti jokainen heistä on mielissään!

• Vaimo :)

Meidän häissä oli kaksi bestmania ja ei olisi haitannut kolmaskaan. Kaasojen ja bestmanien tehtävänähän on esim. suunnitella ohjelmaa häihinne, unohtamatta polttareita. Minun käsitykseni on että mitä useampi suunnittelija, sen enemmän ja parempia ideoita.

Meillä toinen bestman oli aika kiireinen ja toinen ei oikein saanut aikaiseksi, joten suunnittelu tahtoi jäädä kaasojen käsiin. Siis kolmas ei olisi ollut pahitteeksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      275
      4699
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2877
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      34
      2871
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1816
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1664
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1190
    Aihe