paras/parhaat miehet

yks

Olen menossa ensi kesänä naimisiin. Olemme jo pikkuhiljaa aloittaneet valmisteluja ja jne,jne. Vaimoni, tuleva siis, kysyi minulta bestmanista, kenet haluasin ja nyt kysynkin teidän kokemuksia.

Millä periaattella bestman valitaan? Minulla on ainakin 3 ehdokasta.
-Työkaverin, joka on erittäin hyvä tyyppi ja luotettava.
-Lastemme kummisetä, jonka kanssa olemme erittäin paljon tekemissä ja auttelemme toisimme tarpeen tullessa,
-ja tietysti vaimoni veli, jonka kanssa olen myös tekemissä, koska paljon käy meidän luona ja hoitaa tarvittaessa lapsiamme, jos halutaan.

Kaikki ovat hyviä, mutta onko esimerkiksi jokin "kirjoittamatonta sääntöä" , että pitää olla vain yksi Parasmies vai voinko ottaa nämä kaikki??

Miten muilla jos, otankin kaikki parhaaksi miehikseni, miten ovat jakaneet vastuun vai määräänkö minä?

kuulostaa varsin hölmöltä tekstiltä, mutta ensimmäistä ja viimeistä kertaa menossa naimisiin niin tapahtuman pitää olla ikimuistoinen minulle ja vaimolleni ja käsittääkseni kaasolla ja bestmanilla on siihen suuri osuus?!

Voisinhan varmaan käydä netistä etsimässä myös asisasta, mutta eiköhän täältä joku idea löydy.

4

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottelija...

Eihän ole pakko valita vain yhtä. Tosin itse kuulun tähän koulukuntaan, jonka mielestä voi olla vain yksi kaaso ja yksi bestmäni.. muille henkisille tukijoille/juontajille (?)/leikittäjille sitten voi toki keksiä muita nimikkeitä..? En toki tiedä onko teillä tarkoitus nakittaa "työvoimaksi" näitä ystäviä vai miten aiotte toteuttaa asian.. mutta mikäli tarvitsette juhlan juontajaa ja joku luettelemistasi olisi hyvä tähän (puhelias ja esiintymiskammoton) niin hänethän voi pyytää siihen hommaan jne.

Olen ehkä huono ehdottamaan, mutta toivottavasti saat jotain ideaa tästä..

• 3 bestmäniä ja 3 kaasoa

olin viimekesänä häissä joissa oli 3 kaasoa ja 3 bestmäniä ja se oli mielestäni oikein mukavaa oli monta ihmistä jotka todellakin tiesi asioista ja neuvoi hää vieraita tarvittaessa ja tietenkin auttoi hääparia!!! mielestäni siinä ei ollut mitään outoa.. ota ne 3:me bestmäneiksi jos siltä tuntuu.. ja tietenkin voit ottaa vaan vaikka yhden jos et 3:mea halua... sinun pitää kumminkin itse päättää millaisia häitä teillä vietetään ja onneksi olkoon tulevien häiden johdosta!!!!

• pinjami78

Heips!
      Mikä ettei pyydät kaikkia kolmea, jos haluat!
      Mukava ajatus, ja varmasti jokainen heistä on mielissään!

• Vaimo :)

Meidän häissä oli kaksi bestmania ja ei olisi haitannut kolmaskaan. Kaasojen ja bestmanien tehtävänähän on esim. suunnitella ohjelmaa häihinne, unohtamatta polttareita. Minun käsitykseni on että mitä useampi suunnittelija, sen enemmän ja parempia ideoita.

Meillä toinen bestman oli aika kiireinen ja toinen ei oikein saanut aikaiseksi, joten suunnittelu tahtoi jäädä kaasojen käsiin. Siis kolmas ei olisi ollut pahitteeksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      273
      9450
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      5
      2821
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      252
      2063
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      109
      1976
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      78
      1478
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1457
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1408
    8. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1016
    9. Uusi mahdollisuus

Mitä tekisit toisin, jos saisit siihen mahdollisuuden?
      Ikävä
      71
      941
    10. Odotanko ihan

Turhaan jotain välillemme?
      Ikävä
      40
      848
    Aihe