Näin unikeon päivänä ajankohtainen kysymys: mistä löytyisi lemmikiksi
unikeko (Glis glis) tai pähkinähiiri (Muscardius avellanarius). Tällä
sivulla mainitaan niitä pidettävän lemmikkeinä:
http://www.liaani.com/jyrsijat/Unikeot.html , mutta mahtaako löytyä
Suomesta? Vain inhimillisissä olosuhteissa kasvatetut otukset kiinnostavat.
Unikeko?
5
1007
Vastaukset
- moi
Turussa puutorin akvaario liikkeessä myydään unikekoja ja hinta on 45e/kpl
- Glis glis
Kiitos tiedosta. Muistatko vielä mikä on liikkeen nimi, jos vaikka soittelisin sinne päin?
- Glis glis
Tuossahan se liikkeen nimi oli viestissäsi jo!
- jenni
Glis glis kirjoitti:
Tuossahan se liikkeen nimi oli viestissäsi jo!
Ilmoittele jos ostat sieltä unikeon, olen itse myös kiinnostunut niistä!
- Nimetön
...unikekoa. Unikeoista ei ole oikein seuraksi, koska liikkuvat lähinnä vain yöllä. Niitä ei pahemmin voi "rapsutella" kun ovat siihen liian pieniä ja vikkeliä. Vapaana ei tietenkään myöskään voi pitää. Eli myin ne sitten pois. Mutta jos ei välitä siitä onko niistäseuraa, niin mikä ettei. Ekaksi lemmikiksi ne eivät kylläkään sovellu, ei myöskään lapsen käsiteltäviksi.söpöjä ne kyllä on. Itse pidän chinchilloista kyllä enemmän. Ovat seurallisenpia, helponpia käsitellä ja täytyy myöntää, ettei chinsu myöskään haiskahtele uhtä paljon (siis jätökset).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864