Tiedän että minulla on oikeus vaihtaa lääkäriä kun "yhteistyö" nykyisen lääkärin kanssa on sanelua pelkästään lääkärin puolelta.
Miten prosessi sairaanhoitopiirissä etenee. Ilmoitanko lääkärille että haluan hänen tilalleen jonkun toisen vai otanko yhteyttä hänen esihenkilöönsä eli ylilääkäriin?
Lääkärin vaihto
17
220
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ilmota ittes jämpsän porttiin puremaan munkkia ei ne lekurit tuhlaa resurssejq tyhjästä valittajaan
- Anonyymi00002
ok, mä ilmotan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
ok, mä ilmotan.
Jännää kääkk
- Anonyymi00004
Eikös se ole ihan helppoa, kun seuraavan kerran aikaa varatessasi ilmoitat, että et mene samalle, aikaisemmalle lääkärille enää.
- Anonyymi00005
Vaan menet jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi00006
Kuulemma ei ole muita, hän on ainoa? Näin kerrotttiin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuulemma ei ole muita, hän on ainoa? Näin kerrotttiin.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00007
Täytyy mennä maanantain lääkäri ajalle hänelle ja jos asenne hänellä ei muutu ilmoitan lääkärin vaihdosta ja olen yhteydessä hänen esihenkilöönsä.
Kyseessä on potilaan eli minun oikeusturvaan liittyvä asia.
Eli oikea syy eikä mikään riitatilanne.- Anonyymi00011
Asiakkaassa vika jos tohtori on naama näkkärillä
- Anonyymi00008
Ja itsemääräämisoikeudesta, johon lääkkeetkin kuuluvat.
- Anonyymi00019
Minulla on oma kanta hoitotahdossa merkintä ja sitä lääkärin pitää kunnioittaa, muutenhan koko hoitotahto olisi aivan turha.
- Anonyymi00009
Lääkärit ja poliisit kuuluvat samaan ryhmään. Joko he ovat tosi asiallisia, fiksuja joustavia ja kaikin puolin miellyttäviä tai sitten täysiä kusipäitä joilla vaan oma pikku vakanssi on noussut päähän.
- Anonyymi00012
Vaan sinä oletkin toivoton tapaus edes konitohtori ei voi auttaa
- Anonyymi00013
onko lääkäri j alkava,sitten en ihmettele yhtään
- Anonyymi00014
Ei ole J.J
Tämä on auvilan psykiatrilääkäri.
Maanantaina ratkeaa vaihdanko hänet johonkin toiseen esim.novan tai tampereen vastaavaan.
Harmi kun en saanut ketään kaverikseni oikeusturvani takia, mutta yritän pärjätä ilman tämän kerran, täytyy lähteä vaan kylmästi pois jos hän alkaa mulkkuileen. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole J.J
Maanantaina ratkeaa vaihdanko hänet johonkin toiseen esim.novan tai tampereen vastaavaan.
Harmi kun en saanut ketään kaverikseni oikeusturvani takia, mutta yritän pärjätä ilman tämän kerran, täytyy lähteä vaan kylmästi pois jos hän alkaa mulkkuileen.Kannattaa hankkia lobotomia
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ei ole J.J
Harmi kun en saanut ketään kaverikseni oikeusturvani takia, mutta yritän pärjätä ilman tämän kerran, täytyy lähteä vaan kylmästi pois jos hän alkaa mulkkuileen.etälääkäri/psykiatri. Tietokoneen ruudun välityksellä asioidaan. Täytyy olla jämsänkin tilanne todella ohkanen jos oikeasti ei ole kuin yksi joka hoitaa asioita, otettu varmaan halvin mikä on markkinoilla ja siltä hän vaikuttaakin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587