Kävin yöllä suojelu rahoja keräämässä koskettomalla,ajoin pääkatua ylöspäin kun huomasin joku eläin poukkoilee vastaan,sivuuttaessamme ällistyin,se mikään elävä ollut,risuista/heinistä muodostunut metrinen pallo jota tuulenpuuskat fantastisesta säntäilyttivät etelään päin,mikähän enne lie.humoristinen,tuottoisa reissu kokonaisuutena.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Jaahas peukku petellä tyhjät tynnyrit kolisee taas guupassa
- Anonyymi00002
lavan sekoilut jatkuu,kirjoitan näistä kirjan ja luovutan keski-suomen museolle
- Anonyymi00004
Peukkari tietää
- Anonyymi00003
Lava ei ymmärrä, että se ei voi kirjoittaa tyhmänä, ettei kukaan tunnista häirikköä .
- Anonyymi00005
Kertoo itse häirikkö
- Anonyymi00006
Hyvä aloitus synkkään sitiin sadepäivälle.
- Anonyymi00007
Vielä viittii kommentoida omiaan..
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vielä viittii kommentoida omiaan..
Mitäs kommentoit
- Anonyymi00009
"Lava" on suuri häirikkö, oli se sitten suolahdesta tai jostain muualta!
- Anonyymi00010
Se on se änekoski ilmiöeläin,noijen tuntomerkki en perusteella
- Anonyymi00012
Lavan avauksia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470