Kävin yöllä suojelu rahoja keräämässä koskettomalla,ajoin pääkatua ylöspäin kun huomasin joku eläin poukkoilee vastaan,sivuuttaessamme ällistyin,se mikään elävä ollut,risuista/heinistä muodostunut metrinen pallo jota tuulenpuuskat fantastisesta säntäilyttivät etelään päin,mikähän enne lie.humoristinen,tuottoisa reissu kokonaisuutena.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Jaahas peukku petellä tyhjät tynnyrit kolisee taas guupassa
- Anonyymi00002
lavan sekoilut jatkuu,kirjoitan näistä kirjan ja luovutan keski-suomen museolle
- Anonyymi00004
Peukkari tietää
- Anonyymi00003
Lava ei ymmärrä, että se ei voi kirjoittaa tyhmänä, ettei kukaan tunnista häirikköä .
- Anonyymi00005
Kertoo itse häirikkö
- Anonyymi00006
Hyvä aloitus synkkään sitiin sadepäivälle.
- Anonyymi00007
Vielä viittii kommentoida omiaan..
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vielä viittii kommentoida omiaan..
Mitäs kommentoit
- Anonyymi00009
"Lava" on suuri häirikkö, oli se sitten suolahdesta tai jostain muualta!
- Anonyymi00010
Se on se änekoski ilmiöeläin,noijen tuntomerkki en perusteella
- Anonyymi00012
Lavan avauksia
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Lavan avauksia
Jonkunhan on avattava tie tulevaisuuteen
- Anonyymi00014
suojelurahat kannattaa kerätä,ettei tule pulipenkillä taas köntsät housuun
- Anonyymi00015
Kumpiko on sun Mekka,pankkarin vai kovalan huussit..miesten vaiko naisten..
- Anonyymi00016
Lava koluaa noita ulkohuussien takaluukkuja ihan harrastuksena, säälittävä tapaus.
- Anonyymi00017
Sinähän se paskapylvään vartija oot,kiinni kun sieltä jäät,kukaan ihminen ei sinuun koske,tukkirekan kuormaimella ulos nostetaan,palokunta sitten auttaa altaaseen hautumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260941Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458