Ihanat naapurit, onko hyvä mielesi kun olet käynyt poissa ollessani penkomassa kotiani aina jää jäljet... seuraavan kerran kun tulet tule rehellisesti... keitän kahvit terv. kaupunkilainen
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Näitä on paljon, kyttääjia
- Anonyymi00010
Kyllä totta puhut, mutta aina kyylääjättää jälkensä, minä jätän tiettyjä juttuja näkee että on siirrelty.
- Anonyymi00002
OK.
- Anonyymi00003
Eihän toisen kotiin voi mennä, ilman lupaa tee ilmoitus(jos on tietoo kuka ketkä käy ja onhan naapurit joilta kysellä, tosi on aina jää jäljet omatunto käy varmaan kuumana.
- Anonyymi00004
Riistakameraa vaan pihaan, saa mennä sitten näyttämään ketä Karstulan juntteja siellä pyörii.
- Anonyymi00005
Jotkut on niin viksuja ettei tee sukulaisista ilmoitusta mutta näkyy epärehellisyys. avoimet ovet pitäkää kiinni.
- Anonyymi00006
No onko asunto sinun nimissä silloin on rikos jos menee ilman lupaa. onko uteliaisuus vaan niin suurta... laita valvonta.
- Anonyymi00007
Mitä silmät ei nää.. lähettävä tutkimaan onkohan Auer asialla, en myönnä mitään.
- Anonyymi00008
Ei tälle voi kun. nauraaa.... hekoeheko olet utelias.
- Anonyymi00009
Nyt elämässä eteenpäin.. on varmaan tehty ihan tietämättömyydessa. kotietsintä nyt lopettakaa asian vääntäminen. eletään sovussa ihan jokainen jipiiiiii.
- Anonyymi00011
Kyttääjiä, kurkkijoita riittää. Best oli trampoliinin varkaus, kyytiin vaan. Tiedetään kuka oli. Varas.
- Anonyymi00012
Rotta, Rotta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "260951Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458