Minulla on Alvar Aallon käyttämä nenäliina! Aion vuokrata Säynätsalosta näyttelytilan ja asettaa sen esille. Olen jo lähettänyt Japaniin esitteitä.
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Onko se pesun jäljiltä vai arvokkaampi käytetty?
- Anonyymi00003
Lobotomian jäljiltä
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Lobotomian jäljiltä
sulla äo nolla
- Anonyymi00004
Minä löysin koetalonsa takapihalta huusin räystään alta pyyhkimiseen käyttämänsä sanomalehtipaperin palasen, olisikohan silläkin kysyntää Japanissa?
- Anonyymi00005
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00006
Nenäliina on käytetty, se on hieman liistrautunut ryppyyn, mutta selvästi näkyy kirjaillut nimikirjaimet A A. Se on minulla vitriinissä ja vakuutusyhtiölle on arviointipyyntö vakuutuksesta.
- Anonyymi00009
Se olisi voinut toki olla "Anonyymit Alkoholistit"- järjestön nenäliina, mutta sieltä saamieni tietojen mukaan he eivät käytä silkkisiä nenäliinoja.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se olisi voinut toki olla "Anonyymit Alkoholistit"- järjestön nenäliina, mutta sieltä saamieni tietojen mukaan he eivät käytä silkkisiä nenäliinoja.
Holisti tietää
- Anonyymi00011
Solisti on yleensä koko orkesterin pomo ja tietää ainakin laulujen sanat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2851164Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2861028Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 106889
- 101839
- 74818
- 108692
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11508