.... tällainen tapaus tällä kertaa.
https://yle.fi/a/74-20239808
Että sitten ....
11
73
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kehitysmaassa sattuu ja tapahtuu, taas.
- Anonyymi00002
Onko suomikin sitten kehitysmaa, kouluampumisia myös suomessa.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onko suomikin sitten kehitysmaa, kouluampumisia myös suomessa.
Eihän tällä palstalla kerrota suomen tapahtumista tämä on pattaya thaimaa palsta, mutta kommenttisi ole odotettavissa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Eihän tällä palstalla kerrota suomen tapahtumista tämä on pattaya thaimaa palsta, mutta kommenttisi ole odotettavissa.
Oli odotettavissa että aloittajalla tulee muutama tippa onnenpissaa vaippoihin kun kuulee tästä tapahtuneesta. Yllättävän kauan kuitenkin kesti ennen kuin sai aikaiseksi tämän "mulla mukavaa" aloituksensa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Oli odotettavissa että aloittajalla tulee muutama tippa onnenpissaa vaippoihin kun kuulee tästä tapahtuneesta. Yllättävän kauan kuitenkin kesti ennen kuin sai aikaiseksi tämän "mulla mukavaa" aloituksensa.
Vastaus on lahkolaisten linjan mukainen
- Anonyymi00006
Kukahan kumma, Kumpi vai Kampi, on.... taas vääntänyt, noin nerokkaan näppärän aloituksen.
- Anonyymi00008
Minkä ihmeen takia mun tulisi olla kiinnostunut onko lautasella kaalia tai jotain muuta, ei kiinnosta pätkän vertaa, mutta siinähän rakkailla onkin tärkeää puuhaa käydä tuota vänkää.
Mulle on täysin yhdentekevää mitä kyseisellä lautasella on.
Mutta tänään mulla on mukavaa, oikein onnen ja ilonpäivä, kun kuulin kouluampumisesta kehitysmaassa. - Anonyymi00009
Asiaa voi pohtia myös vakavasti ja asianmukaisesti, vaikka ei tiedäkään asian taustoja.
Uhrien määrä lisääntynyt alkuperäisestä uutisesta.
https://yle.fi/a/74-20239808
Lapsi siis isovanhempien kanssa asuva. Missä äiti ja isä? Onko äiti toisella paikkakunnalla palveluammatissa ja on kasvattanut oman lapsensa lähettämällä rahaa isovanhemmille?
Miksi lapsi vihasi isovanhempiaan että nirhasi heidät ensin?
Mikä vaikutus on ollut wifillä, joka tuntuu olevan välttämättömyys?
Kysyikö kukaan koskaan lapselta, että mitä sulle oikeasti kuuluu?- Anonyymi00010
Kyrvånsyylållå kyselyikä.
- Anonyymi00011
Äippä oletettavasti Pähkinärinteessä. Tai ainakin kaltaisensa.
- Anonyymi00013
"Lapsi siis isovanhempien kanssa asuva. Missä äiti ja isä? Onko äiti toisella paikkakunnalla palveluammatissa ja on kasvattanut oman lapsensa lähettämällä rahaa isovanhemmille?"
Äiti pankkineitinä Phukessa palvelemassa pallomahoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va481394Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831269Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai275916- 78888
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200868- 43859
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br228806- 113772
- 62709
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu10647