Oltiin kaverin kanssa 16,v nuoria kokemattomia poikia. Kaverin sisko oli 14,v ja hänen ystävä 15. Saatiin houkuteltua tytöt kanssamme kesämökille jossa oli tarkoitus tutustua seksin saloihin. Kaverin siskon olemus oli kuin aikuisella naisella. Isot tissit ja upea pylly . Toinen tytöistä vaikka oli vanhempi oli laiha eikä tissejä eikä pylly näyttänyt naiselta vaan nuorelta tytöltä. Riisuiduttiin ja mentiin kaikki parisängylle ja aloitettiin suutelulla ja koiteltiin tyttöjen tissit ja pillu. Kullit oli kunnon seisokissa ja alettiin nussimaan. Tytöt neuvoivat meitä että ei saa laskea sisään vaan vetä ulos kun tulee. Tunsin kuinka spermaa valuu sisään mutta en sanonut mitään vaan nautin pillusta joka todella nautti kullista. Kaverin partneri makasi jännittyneenä eikä näyttänyt nauttivan ja huusi lopeta ja otti vaatteensa ja meni ulos. Minä nussin ja spermaa valui sisään kun olin niin kiihottunut ensimmäisestä pillu kokemuksesta. Tunsin että kohta laukean ja vedin ulos. Kaveri sanoi että hän haluaa kokea oikean pillun joka haluaa seksiä ja nousi siskonsa päälle ja tuönsi kullinsa sisään ja alkoi nussimaan. Älä laske sitten sisään muista se sanoi siskonsa. Hämmästyin kun he nussivat varmaan kymmenen minuuttia ja kumpikin nautti ja suutelivat ja kaveri otti kovettuneet nännit suuhun ja nuoli ja imi niitä. Siskonsa hengitys katkeili ja huohotti ja sai orgasmin ja samalla veljensä laukesi ja laski kaikki sisään. Hyvä mietin ei syytetä minua jos tulee raskaaksi. Myöhemmin nussittiin kolmestaan usein ja laskettiin aina sisään. Ei tullut raskaaksi mitä ihmettelen vieläkin. Tuli heti raskaaksi eka panolla kun kohtasi tulevan miehensä 17 vuoden ikäisenä. Kyllä meillä oli hyvä tuuri kun ei tultu isäksi aikoinaan.
Luetuimmat keskustelut
- 1181620
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101196
- 681134
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a417865- 76839
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792