Katselin eilen digiboxiin tallennetu kotimaisen elokuvan "Kankkulan kaivolla".
Siinä Tippavaaran vanhaisäntä vahvistaa kähisevällä äänellään radioreportterin (Hannes Häyrinen) kyselyyn viinan perhe-elämälle koituvista haitoista totemalla, että viina tuhonnut monelta kodin, juuri äskettäin naapurissa räjähti pontikkapannu, ja koko huusholli tuhoutui.
Että sellaista näkyy tapahtuvan 2020-luvun loppupuolellakin. Eikös se tippavaara olekin jossain Pohojanmaantien varressa?
Viina on tuhonnut monelta kodin
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
On viina antanutkin monelle kodin.Pikkasen kun muistelee .
Kyllä tämä sisäpolitiikka joka suosii "Ketojen"rakentamista Kaupunki-Kuntiin vie
ihmiseltä pohjan elää,omavaraisesti.Pitäisi pikkaisen ajtella miten siellä pikku kylissä oikein tullaan toimeen. Tuolainen 1200 ihmisen Kylä-Kunta ei siellä Kunnalisveroilla
jotka kertyy eläkeläisten veroista ja naapuri-kuntien avustuksista. - Anonyymi00002
Kankkujen välissä oleva kaivo on tosiaan tuhonut monen miehen elämän
- Anonyymi00003
Tippavaaraan pieni polku vei, jossain itäsuomessa Kiteelläpäin, kirkasta tiputettiin kuusen alla.
- Anonyymi00004
Purra & Orpo myyvät viinaa kansalle aamusta iltaan 24/7. - Huumattu kansa ei paljon valita ja välitä mitä hallitus häärää, kunhan viinaa saa helposti.
- Anonyymi00005
Onneksi on vastavoima vihervassareiden hölmöyksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459