Siis voiko undulaatti oppia puhumaan??????
meillä unskit on ollut viikon ja rohkaisen niitä.
Aina kun ne laulaa minä sanon "hyvä Tähti"tai"hyvä Tuisku"(unskien nimet ovat Tuisku ja Tähti)Oppivatko ne sanomaan sen???????????????
voiko undulaatti
5
491
Vastaukset
- Anniina
Undulaatit voivat oppia puhumaan, mutta tämä ei ole mikään asia, joka kaikkien undulaattien tulisi osata, jotkut undulaatit ovat lahjakkaampia ja toise vähemmän lahjakaampia.
Yleensä undulaatti valitsee itse sanan minkä se matkii, mutta onhan näitäkin tapauksia joissa se on alkanut matkimaan kun sille on kauan jotain tiettyä sanaa jauhettu.
Eli toisin sanoen lintusi joko oppivat tai ei oppivat, suurin osa undulaateista ei osaa matkia mitään, kun taas jotkut matkivat niidenkin edestä, kannattaa odottaa parasta, mutta kuitenkin tyytyä jos ne eivätkään opi mitään. Kannattaa aluksi koittaa opettaa yksinkertaisempia vihellyksiä tai vain jotain helppoja sanoja, kuten "hei" tai "moi".- -K-
Kyllähän ne undulaatit puhumaan voivat oppia.
Tässäpä linkki josta löytyy juttua ja puhenäytteitä suomalaisesta puheliaasta undulaatista: http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=News&file=article&sid=98&mode=flat&order=0&thold=0 - Se tyttö
-K- kirjoitti:
Kyllähän ne undulaatit puhumaan voivat oppia.
Tässäpä linkki josta löytyy juttua ja puhenäytteitä suomalaisesta puheliaasta undulaatista: http://www.papukaijayhdistys.fi/modules.php?name=News&file=article&sid=98&mode=flat&order=0&thold=0Yleensä yksinelävät undut oppivat puhumaan paremmin. Mutta eikös ole aika kova hinta?
- jassu
VOIVAT! yleensä urokset oppivat helpommin puhumaan kun naaraat. mutta kyllä naaraatkin voivat oppia. KAKSI VINKKIÄ: 1.JAUHA PÄIVÄSSÄ SANAA UNDULLE NOIN 200 KERTAA JOKA PÄIVÄ 2.AINA KUN UNDU SANOO SANAN PALKITSE SE HERKULLA.
- Anonyymi
Minulle on tulossa undulaatteja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441840- 431782
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631480- 681325
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2191248- 721148
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791143Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää331020- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps108918