Paljonko luvat Ruotsin valtion maille maksaa?Entä keskimäärin yksityismaille?Tarkoitus mennä syksyllä seisojan kanssa sinne.Oisko vinkkejä hyvistä maista Haaparanta 300km säteellä.Kannattaako yleensä lähteä Suomen kanalinnustuskauden päättyttyä?
kanalinnustus ruotsissa
3
1491
Vastaukset
- Nainen ja ase..
Hei! Kyllä kannattaa!! Valtion lupa vuodeksi, jonka saat postista maksaa vajaa 250SKr ja paikalliset luvat 200-400SKr/vuosi tai 50-150SKr/päivä. Riippuu aleesta. Lintukanta Ruotsissa on todella hyvä ,pohjoisessa siis ja metsoja löytyy enemmän kuin osaa kuvitella. Näin ainakin niillä alueilla missä itse liikun. Olenkin aika vasta muuttanut pohjois ruottiin juuri näiden harrastusten vuoksi, mehtopaistia syödään koko talven ja kesän aina pyhäisin ja jää vielä ylikin. Tietenkin riippuu vähän koirasta saatko niitä ylös tai hyvälle hollille. Mun seisoja osaa sen homman no vähän kuin spesialsist mettolle joten saalista tulee todella hyvin. Ylämailla tietenkin löytyy riekkoa, metsojakin löytyy paikka paikoin alueelta missä on todella hyvät maastot kävellä ja näkyvyyttä pitkästi eikä tartte taistella risukoissa. Ei muuta kun sinne vaan, kkysy Vili Pohjolasta mihin seudulle myyvät lupia, en suosittele kuitenkaan ostamaan sitä kautta, vetävät välistä useamman satasen.
- Nainen ja ase...
http://www.fjallen.nu/6index.htm
Tsekkaa tuosta- Nainen ja ase...
Gällivaren alueelle ei taida saada enään lupia jos ei ole paikallinen tai Ruotsalainen "metsälle kutsuja" kuvioissa. Näistä muista alueista en niin tiedä, olettaisin että sama lakiuudistus koskee koko Ruotsia pian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826