Uskomatonta kuinka oma pieru saa ihmisen hyvälle mielelle. Mitä pidempi puhallus, sitä enemmän se alkaa naurattaa pieraisijaa itseään. Nukkumaan käydessä peiton alla päästetty pitkä turina saa oikein hekottamaan itsekseen. Täydessä hississä päästetty suhnu tekee pokerinpidon tosi vaikeaksi, tekisi miele revetä nauramaan. Kokeile itse.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Pienistä ilontähteistä elämä koostuu.
- Anonyymi00002
..ja kakkakikkareista.
- Anonyymi00003
Ja mikä parasta, siinä ihminen nauraa itselleen.
- Anonyymi00006
Nauhoitettiin muksuna c- kasetille pieruja. Oli kivaa. Vois soittoääneks pistää jonkun. Pari klassikkoa jäi. Onko pieru uniikki niinku sormenjäljet tai lumihiutale? Aina pieru on kovempi, hiljaisempi, pidempi, lyhyempi, kurahteleva tai kireähkö
- Anonyymi00029
Soittoääneksi vaan omat pierut. Kassa jonossa voi olla muillakin hauskaa kuin itsellä.....riippuu kummasta se pieru oikeasti sillä hetkellä vinkaisee. Sinusta vai kännykästäsi. 😂
- Anonyymi00008
Siinä on useimmiten parasta se pieraisupaikka. Toinen on sen pituus. Mitä pidemmäksi puhallus venyy, sitä makeammin alkaa naurattaa. Yksi parhaista on myös se kun itsekseen hississä päästää voimakkaan leijan ja sitten poistuttuaan huomaa hetken kuluttua hienon ladyn kipittävän hissiin. Sieltä se ei hevin haihdu.
- Anonyymi00009
Oma piekku ei naurata jos tulee pötkö pöksyihin.
- Anonyymi00010
Multa tuli äsken ihan hirveen hajuinen krapula cacca 🤮🤑
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Multa tuli äsken ihan hirveen hajuinen krapula cacca 🤮🤑
Aiotko istuttaa syyshortensioita, vai mihin sitä multaa tarvitset?
- Anonyymi00012
Älä tule paha kakka, tule hyvä kakka
- Anonyymi00013
Itselläni on tuo pieru ongelmana naisten kanssa lemmiskellessä. Olen sössinyt monta hyvää suhteenalkua siihen kun siinä vatkatessa alkaa pierettää ja sitten naurattaa, eikä sille voi mitään.
Miesten kanssa ei niinkään ole sitä ongelmaa, kun siellähän on tulppa. Jos nyt hieman sivusta viheltää, niin ei se haittaa poikien kesken. - Anonyymi00016
Mäbpieraiaen mun naisen vieressä ja otan hänet peittoni alle, enkä päästä pois. Hän tykkää lanttulaatikko- laktoosi pieruistani
- Anonyymi00017
Oletko kauankin ollut venäläisen eukon kanssa?
- Anonyymi00018
Lihavaa naista painellessa lähetyssaarnaajassa sellainen päästää melko poikkeuksetta vinkaisevia pieruja. Siinä pitää vaan tukahduttaa nauru erilaisiin kurluttaviin ääniin.
- Anonyymi00023
Pieren 24/7 niin kovaa että kaikki naapuritki muuttanu pois.
- Anonyymi00024
On se hyvä näinä kovina aikoina, että edes pieru naurattaa. Positiivista. 😁👍
- Anonyymi00025
Eduskunnassakin voisivat kyselytunnilla päästellä leijoja ilmoille. Tunnelma vapautuisi mukavasti ja väliin voisi joku kepulainen päästellä oikein äänekkään sianpierunkin. Kyllä Tuppurainenkin nauraisi makeasti.
- Anonyymi00026
Juu, kreivi Aaatelikroitsi, rkp, voisi päästää kimakan tyttöpierun, kun tekee naisministerin hommia.
- Anonyymi00028
Heh. .
Salasuhnu se vasta naarattaa. Kokemusta on. - Anonyymi00030
Myös hajuton pieru naurattaa, kun sen osaa päästää tunteella ja rytmikkäästi.
- Anonyymi00035
Virtsaaminen punakaartin niskaan se vasta nautinto on.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2941071Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50928- 106899
- 101849
- 78843
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2561Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11518