Passat farmarin takaoven ovipaneelin irroitus

Anonyymi-ap

Onko jollain kokemusta ovipaneelin irroituksesta. Saan taka- ja alaosan auki, mutta en etuosaa. Montakohan kiinnitysniittiä etureunassa on? Passatin manuaali ei mainitse tätä.

4

<50

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Passateja on tehty useamman vuosikymmenen ajan ja tuskin kaikissa on samanlaiset ovipaneeleita. Kyllä ne sieltä löytyy kunhan oikein yrität. ATK on myös hyvä apuväline.

• Anonyymi00002

No tämä on vm 2011. Pitäisi löytää joku, joka on sen kerran tehnyt. Irroitusrautaa pitää käyttää, mutta varoa liiallista voimaa..

• Anonyymi00003

Lähtihän se irti. Mutta nyt pitää purkaa alta vielä aika paljon, että pääsee lukkomekanismiin kiinni.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Lähtihän se irti. Mutta nyt pitää purkaa alta vielä aika paljon, että pääsee lukkomekanismiin kiinni.

Kantapään kautta, mutta menihän se. Jos jonkun pitää irroittaa v. 2011 (ja oliko 2018 asti) takaoven paneeli, niin minä voin sitten kertoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe