On se hienoa, että Elomessut ovat taas Verkatehtaalla. Toki niiden alkupaikka, uimahallin parkkiksella oli vielä parempi, mutta tämäkin käy.
Puolueiden teltoista sen verran, että kumma kun demulit haluavat olla erillään, vaikka kaikki muut puolueet ovat omassa pikku korttelissaan.
Elomessut ovat taas oikealla paikalla
15
125
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Käsittämätön kirjotus. Millä tavalla on parempi paikka ja miksi silti huonompi kuin joku muu paikka. Perustele. Ainakin huonosti parkkitilaa nyt
- Anonyymi00005
Koska sinä et tule sinne.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Koska sinä et tule sinne.
Kävin molempina päivinä.
- Anonyymi00002
Taidan vetää mietintäkessut
Minne kuuluu elomessut
Järjellä tehdä mielipide
Johon liittyy tunneside
Nuoruuteen on kaipuu syvä
Muistoissa paikka aina hyvä - Anonyymi00003
Huono paikka kun ei parkkipaikkoja ja pieni mutta onneksi vähän väkeä. Olisiko viimeiset messut.
- Anonyymi00004
Ei tarvi noissa kekkereissä pyörähtää, siellä mitään tarpeellista nähtävää ole. Näissä tilaisuuksissa tökkää jo savumuikun hajuun koko homma, yök!
- Anonyymi00006
Yhdellä myyntipisteellä voisi käydä, mutta parkkipaikka liian kaukana yhden purkin takia.
- Anonyymi00007
Samaan mieltä. Nyt oli paremmat messut kuin viime vuonna. Soittokunta oli todella hyvä. 🤗
- Anonyymi00008
Surkea kokonaisuus. Näytteilleasettajia oli vähän koska varsinkin paikallisilta vaadittiin kovia hintoja, mitä ei kannattanut maksaa.
- Anonyymi00010
Kylläpäs kannatti. Olin myymässä ja loistotulos.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kylläpäs kannatti. Olin myymässä ja loistotulos.
Et muuten ollu.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et muuten ollu.
Kyllä olin. Liittymämyyjänä lauantaina.
- Anonyymi00013
Kyllä Elenia areena oli paras paikka. Nämä muut ahtaita ja pieniä. Täytyy olla tyhmä joka muuta väittää.
- Anonyymi00014
Aivan sama missä nämä lakumyyjät ovat.
- Anonyymi00016
Näin on samat torvelot menee kuitenkin minne vaan pyörimään typerä hymy naamalla. Oi vitsi hyvät messut jee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431