Tositarina.
Olin ystäväni ja tämän miehen luona kylässä ihan päiväsaikaan. Ystäväni lähti käymään lähikaupassa, ja jäin hänen miehen kanssa kaksin. Toin miehelle yhdet farkut, joiden lahkeita olin vähän lyhentänyt. Istuin sohvalla, ja mies tuli iloisena näyttämään että lahkeet on juuri sopivan mittaiset. Mies päätti kuitenkin siinä edessäni riisua nämä farkut ja hänen päälleen jäi t paita, takki ja boxerit. Jostain ihmeen syystä vetäisin miehen takin reunasta ja miehen alapää oli todella lähellä kasvojani, sillä istuin edelleen siinä sohvalla. Mies katsoi minua silmiin ja totesi että ”kiitos”. Päätin laskea miehen boxereita alaspäin, ja sieltä paljastui pienehkö, vähän heräilemässä oleva kalu. Ajattelemattani sen enempää, otin miehen peniksen suuhuni. Mies sanoi hiljaisella äänellä ”lopeta” mutta perään ”jatka, tuntuu aivan taivaalliselta”. Elämäni ensimmäisen kerran suhinotto tyydytti myös itseäni, varmaan siitä kokemastani jännityksestä, mikäli miehen vaimo saapuukin keskenkaiken paikalle. N 10min kohdalla mies sanoi ettei halua tulla suuhuni, eihän kukaan ota lastia suuhunsa. Mutta jatkettiin, ja sitten ovi kävi. Vaimo onneksi menee suoraan keittiöön viemään ostoksia, ja me jatketaan, mies oli siinä pisteessä ettei kauaa enää kestä, joten eihän sitä kesken voin jättää. Mies lopulta laukeaa suuhuni ja vaimo ei asiaa onneksi nähnyt. Vietettiin mukava ilta, välillä hieman miehen kanssa toisiamme kiusoiteltiin. Illan tullen kun olen lähdössä kotiin, mies lähtee samaa matkaa käymään ystävänsä luona hakemassa olutta. Tultiin mun kodin ovelle, ja mies jatkaa matkaa kohti ystäväänsä. Hetken päästä ovikello soi, mies on oveni takana. Hän ilmoittaa heti että tyydytystä kaipaa varmasti joku muukin kun hän, ja näin ollen päädyttiin vauhdilla sänkyyn, ei suuseksin pariin vaan ihan yhdyntään, ja itseasiassa useammankin kerran. Varattu mies, josta sain jatkossa seksiseuraa lähes päivittäin, eikä vaimo edelleenkään tiedä.
Ystävän miehelle tyydytystä
Anonyymi-ap
0
1204
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013398Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721083- 451026
- 70845
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit80748- 94687
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50680Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k30625- 48604
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.94567