Tositarina.
Olin ystäväni ja tämän miehen luona kylässä ihan päiväsaikaan. Ystäväni lähti käymään lähikaupassa, ja jäin hänen miehen kanssa kaksin. Toin miehelle yhdet farkut, joiden lahkeita olin vähän lyhentänyt. Istuin sohvalla, ja mies tuli iloisena näyttämään että lahkeet on juuri sopivan mittaiset. Mies päätti kuitenkin siinä edessäni riisua nämä farkut ja hänen päälleen jäi t paita, takki ja boxerit. Jostain ihmeen syystä vetäisin miehen takin reunasta ja miehen alapää oli todella lähellä kasvojani, sillä istuin edelleen siinä sohvalla. Mies katsoi minua silmiin ja totesi että ”kiitos”. Päätin laskea miehen boxereita alaspäin, ja sieltä paljastui pienehkö, vähän heräilemässä oleva kalu. Ajattelemattani sen enempää, otin miehen peniksen suuhuni. Mies sanoi hiljaisella äänellä ”lopeta” mutta perään ”jatka, tuntuu aivan taivaalliselta”. Elämäni ensimmäisen kerran suhinotto tyydytti myös itseäni, varmaan siitä kokemastani jännityksestä, mikäli miehen vaimo saapuukin keskenkaiken paikalle. N 10min kohdalla mies sanoi ettei halua tulla suuhuni, eihän kukaan ota lastia suuhunsa. Mutta jatkettiin, ja sitten ovi kävi. Vaimo onneksi menee suoraan keittiöön viemään ostoksia, ja me jatketaan, mies oli siinä pisteessä ettei kauaa enää kestä, joten eihän sitä kesken voin jättää. Mies lopulta laukeaa suuhuni ja vaimo ei asiaa onneksi nähnyt. Vietettiin mukava ilta, välillä hieman miehen kanssa toisiamme kiusoiteltiin. Illan tullen kun olen lähdössä kotiin, mies lähtee samaa matkaa käymään ystävänsä luona hakemassa olutta. Tultiin mun kodin ovelle, ja mies jatkaa matkaa kohti ystäväänsä. Hetken päästä ovikello soi, mies on oveni takana. Hän ilmoittaa heti että tyydytystä kaipaa varmasti joku muukin kun hän, ja näin ollen päädyttiin vauhdilla sänkyyn, ei suuseksin pariin vaan ihan yhdyntään, ja itseasiassa useammankin kerran. Varattu mies, josta sain jatkossa seksiseuraa lähes päivittäin, eikä vaimo edelleenkään tiedä.
Ystävän miehelle tyydytystä
Anonyymi-ap
0
2561
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561