Otan aktiivisesti osaa kotikaupunkini asioihin ja jollekkin keskustelun aloitukseni
ovat näköjään liikaa. Alkaa mt-potilaaksi nimettely ja muistutetaan lääkkeiden
ottamisesta. Minua asia ei haittaa, mutta toivosin ylläpidolta jonkinlaista tasa-
puolisuutta kyseisessä asiassa, minun hauskat viestit poistetaan, mutta tuo
kyseinen henkilö saa vaan jatkaa tuota mt-potilaaksi nimettelyä, olen tehnyt
vaikka kuinka monta ilmoitusta asiasta, mutta mt-potilas kommentit ovat yhä
keskustelussa.
Olen yrittänyt lähettää palautetta Suomi24:le koko ajan tulee palvelin virhe
5
60
Vastaukset 5
- Anonyymi00003
Sama. Eivät haluapalautetta.
- Anonyymi00004
Mt-ongelmat saattavat olla läheinen aihe ylläpidolle.
- Anonyymi00005
Sama juttu. Tämä vika on ollut jo yli vuoden.
Seksipalstalla ovat häiriköt poistattaneet useita asiallisia ja suosittuja keskusteluja ja kun on pyytänyt niiden palauttamista, niin tulee tuo palvelinvirhe ilmoitus.
Ilmeisesti he haluavat lopettaa koko keskustelun kun moderointikaan ei toimi ollenkaan ja häiriköt ovat vallanneet seksipalstan kokonaan ja siellä esittelevät "voimiaan" ilmoittamalla asiallisia ketjuja poistoon.
Se osoittaa kyllä hyvin kuinka vähän ylläpitoa kiinnostaa mikään, kun he eivät keskustele, eivätkä kommentoi edes täällä.
On varmaan aika laittaa taas iltalehdelle ja iltasanomille uutisaihetta tästä sivustosta kun ei ylläpitoa muuten kiinnosta. Hyvä esimerkki oli se kun jotkut hakkerit spämmäsivät nämä keskustelut täyteen mainoksia useiden viikkojen aikana ja ylläpito vähät välitti asiasta, ennenkuin toimittajat tulivat kysymään että mitä ylläpito oikein sekoilee. Pitää varmaan ottaa yhteys myös mainostajiin koska ylläpidolla olisi velvollisuus huolehtia sivustosta ja sen toiminnasta.- Anonyymi00006
Lisään tähän vielä että tällä hetkellä seksipalstalla on pitkä ketju huumeidenkäyttäjien ja välittäjien viestejä, jossa annetaan eri "koodeilla" tiedot lähetyksistä ja muusta vastaavasta.
Sitä ei ole poistettu mistää perusteluista huolimatta vaikka ketjussa ei ole yhtään ainoaa viestiä joka kuuluisi itse palstan aiheeseen! Mutta sen sijaan seksipalstalle kuuluvat aiheet ja suositut ketjut joissa on ollut paljon keskustelua, lähtee hyvin helposti. Joko ne poistuvat suoraan tai sitten ketju suljetaan.
Viimeisin niitti näiden keskustelujen arkkuun on ilmeisesti Googlen tarjoama moderointibotti, joka tiettyihin koodisanoihin perustuen, poistaa myös sellaiset ketjut jotka eivät ole mitään vihapuhetta tai vastaavaa saastaa. Tuo botti myös jakaa hyvin auliisti banneja, vaikka minkään valtakunnan sääntöä ei ole rikottu.
Epäilen että juuri tuo botti on ollut se taho, joka on noiden kokonaisten ketjujen poistamisen takana, koska on käytännössä mahdotonta muuten saada ketjuja poistettavaksi pelkällä ilmoituksella ja koska botti ei ymmärrä noista huumeidenvälittäjien koodisanastosta mitään.
Pitää tuosta ilmoittaa noille medioille ja he saavat tehdä asiasta julkisen kun ylläpitäjä näyttää suosivan tuollaista toimintaa. - Anonyymi00007
Tilanne on täysin ylläpidon vastuuhenkilön tahtotilan ja moraalin mukainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t961168Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83903Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237880- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75717Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34632- 58609
- 41580
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30555