KSML: "Mies kävi naisen kimppuun lenkkipolulla Kajaanissa lauantaina, poliisi tiedottaa. Poliisin tiedotteen mukaan kyseessä oli raiskauksen yritys.
1990-luvulla syntyneen naisen kimppuun kävi yllättäen noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies."
Tapaus oli toki Kajaanissa, mutta tekijä kuuluu samaan avaruusinsinöörirotuun, joita täälläkin liikkuu metsissä.
Metsäinsinööri asialla?
11
<50
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Mullilehti: "24-vuotiaalle miehelle yli neljän vuoden vankilatuomio lapsenraiskauksista Jyväskylässä"
Ei mainittu minkä alan erikosinsinööri oli.- Anonyymi00002
Mullin mallin toistaa jälleen
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mullin mallin toistaa jälleen
Gullin mallin näyttää Jassef
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Gullin mallin näyttää Jassef
Ja gullin tyhjennyksen hoitaa Thaikku!
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja gullin tyhjennyksen hoitaa Thaikku!
Ei edes rahasta sulle onneton
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei edes rahasta sulle onneton
Ja sinulle ei edes säälistä. 😂😂😂
- Anonyymi00005
He sovittelevat kikkeliään toisen peppuun . Vihreää siirtymää sanoi Sanna
- Anonyymi00008
Mikseivät Suomeen tulleet ja sittemmin Suomipapasta eronneet Thainaiset ja nämä sotilaskarkurit kohtaa? Ai niin... eivät elätä!
- Anonyymi00009
Typerää olla pitämättä turvasumutetta tai muuta "tarvittavaa välineistöä" mukana,mikäli yksin lähtee lenkkipoluille tiukoissa trikoissa..
- Anonyymi00012
Sinuun ei kukaan kajoa rapamaha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a490979- 57628
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233530Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.73489Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440