Naiset ei halua tutustua, eivät lähde kahviseuraksi eivätkä seuraa takaisin instagramissa tai reagoi kommenteihin siellä millään tavalla 😡 Töitäkään täällä ei ole ja tänne oli pakkomuuttaa koska omat vanhemmat laittoi maksetun omakotitalon myyntiin noin 30 vuoden asumisen jälkeen toisella paikkakunnalla🥺😡🙄
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Siellä Kajaanissakin naisilla on mielenkiintoisempaa tekemistä kuin istua kahvilla jonkun tuntemattoman kanssa ja koittaa keksiä kädet hikoillen jotakin puhuttavaa, muuta kuin sää ja Orpon hallitus. Mutta hyvää jatkoa vaan ja onnea yritykselle! 👍
- Anonyymi00002
Eli olet peräkammarin poika, joka elää äidin helmoissa. Semmoiset eivät meitä kiinnosta.
- Anonyymi00019
Nyt meni pahasti pieleen. Olen aika tuore elkeläisnainen yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, en pk-seudulta. 😁 (Eka vastaus).
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Nyt meni pahasti pieleen. Olen aika tuore elkeläisnainen yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, en pk-seudulta. 😁 (Eka vastaus).
Nyt meni eka vastaajalla, siis minulla puurot ja vellit sekaisin. 😂😂😂
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aika kova oot valehtelemaan.
- Anonyymi00003
Ahdistele vaan aktiivisesti lisää naisia , siitä se lähtee.
- Anonyymi00004
Aloittaja etkö tiennyt että Kajaanissa on monta kertaa enemmän miehiä kuin naisia joten suurin osa naisista ovat varattuja tämän takia kun naisia ei ole paljoa Naiset loppuu kesken. Ei kannata ainakaan mennä iskemään naisia ulos kun suurin osa on jo parisuhteessa ja todella vähän sinkkuja. Itse lopetin ajat sitten naisen haut ja aloin kehittämään itseäni ja tekemään asioita josta nautin kuten harrastukset jne
Tulee vastaan se nainen sitten kun tulee ei kannata väkipakoin etsiä - Anonyymi00005
Tule stadiin! Täällä on pideltävä kaksin käsin sepaluksesta kiinni, ettei toinen toistaan kauniimpi missi raasta housuja jalasta julkisella paikalla. Jätä se Kajjjaani persujen möyrimiskentäksi. Ei se ole normaaleja ihmisiä varten.
- Anonyymi00006
Suurimmaksi osaksi Kajaanissa naiset ovat keskustalaisia ja persuja ei niille vähäosainen kelpaa eikä muukaan mielenterveys ongelmainen taikka työtön. Waste of time!
- Anonyymi00007
Jep harkinnut että muutan pois mutta kaikki rakennettu tänne joten iso prosessi olisi. Naiset on täällä hiljasia ja jotkut täysin kylmiä ei kaikki mutta paljon sellasia on täällä suurin osa pakit aina saa kaikilta
- Anonyymi00017
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep harkinnut että muutan pois mutta kaikki rakennettu tänne joten iso prosessi olisi. Naiset on täällä hiljasia ja jotkut täysin kylmiä ei kaikki mutta paljon sellasia on täällä suurin osa pakit aina saa kaikilta
Eihän se ole jaupungin vika.
- Anonyymi00010
Eipä nuita erota miehistä nykyään. Perseetkin yhtä isot ja rinnus pullottaa. Pukkeutuvatkin kuin miehet ennen piukkapöksyjä.
- Anonyymi00011
Ok. Itse en myöskään pidä miesmäisistä naisista varsinkin jos on miesten aloilla töissä niin se on turn off. Aasialaiset iha hyviä niin femiinisiä ja siroja sekä pienikokoisia
- Anonyymi00012
Sille ei mahda mitään jos naama värkki ei kiinnosta
- Anonyymi00013
Onneksi on meikit keksitty. Nainen näyttää hyvältä meikattuna, muuten on kuin harmaa hiirulainen.. 🐀😵
- Anonyymi00014
Nykyäänhän miehiä sanotaan rumiksi joidenkin naisten keskuudessa mutta ottaisivat itse pois ne puuterit ja meikit niin olisivat itse sellasia
- Anonyymi00022
Tähän on pakko kertoa menneiltä vuosilta Kalevan toimittajan juttu. Mies toi ravintolasta kotiinsa yöksi naisen, jolla pushUpit, stayUpit jne. Nainen riisuutui eikä mahtunut enää sänkyyn..........😂
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476