Kajjjaani on paska kaupunki

Anonyymi-ap

Naiset ei halua tutustua, eivät lähde kahviseuraksi eivätkä seuraa takaisin instagramissa tai reagoi kommenteihin siellä millään tavalla 😡 Töitäkään täällä ei ole ja tänne oli pakkomuuttaa koska omat vanhemmat laittoi maksetun omakotitalon myyntiin noin 30 vuoden asumisen jälkeen toisella paikkakunnalla🥺😡🙄

18

168

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Siellä Kajaanissakin naisilla on mielenkiintoisempaa tekemistä kuin istua kahvilla jonkun tuntemattoman kanssa ja koittaa keksiä kädet hikoillen jotakin puhuttavaa, muuta kuin sää ja Orpon hallitus. Mutta hyvää jatkoa vaan ja onnea yritykselle! 👍

• Anonyymi00002

Eli olet peräkammarin poika, joka elää äidin helmoissa. Semmoiset eivät meitä kiinnosta.

• Anonyymi00019

Nyt meni pahasti pieleen. Olen aika tuore elkeläisnainen yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, en pk-seudulta. 😁 (Eka vastaus).

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Nyt meni pahasti pieleen. Olen aika tuore elkeläisnainen yhdestä Suomen suurimmista kaupungeista, en pk-seudulta. 😁 (Eka vastaus).

Nyt meni eka vastaajalla, siis minulla puurot ja vellit sekaisin. 😂😂😂

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Aika kova oot valehtelemaan.

• Anonyymi00003

Ahdistele vaan aktiivisesti lisää naisia , siitä se lähtee.

• Anonyymi00004

Aloittaja etkö tiennyt että Kajaanissa on monta kertaa enemmän miehiä kuin naisia joten suurin osa naisista ovat varattuja tämän takia kun naisia ei ole paljoa Naiset loppuu kesken. Ei kannata ainakaan mennä iskemään naisia ulos kun suurin osa on jo parisuhteessa ja todella vähän sinkkuja. Itse lopetin ajat sitten naisen haut ja aloin kehittämään itseäni ja tekemään asioita josta nautin kuten harrastukset jne

Tulee vastaan se nainen sitten kun tulee ei kannata väkipakoin etsiä

• Anonyymi00005

Tule stadiin! Täällä on pideltävä kaksin käsin sepaluksesta kiinni, ettei toinen toistaan kauniimpi missi raasta housuja jalasta julkisella paikalla. Jätä se Kajjjaani persujen möyrimiskentäksi. Ei se ole normaaleja ihmisiä varten.

• Anonyymi00006

Suurimmaksi osaksi Kajaanissa naiset ovat keskustalaisia ja persuja ei niille vähäosainen kelpaa eikä muukaan mielenterveys ongelmainen taikka työtön. Waste of time!

• Anonyymi00007

Jep harkinnut että muutan pois mutta kaikki rakennettu tänne joten iso prosessi olisi. Naiset on täällä hiljasia ja jotkut täysin kylmiä ei kaikki mutta paljon sellasia on täällä suurin osa pakit aina saa kaikilta

• Anonyymi00017
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Jep harkinnut että muutan pois mutta kaikki rakennettu tänne joten iso prosessi olisi. Naiset on täällä hiljasia ja jotkut täysin kylmiä ei kaikki mutta paljon sellasia on täällä suurin osa pakit aina saa kaikilta

Eihän se ole jaupungin vika.

• Anonyymi00010

Eipä nuita erota miehistä nykyään. Perseetkin yhtä isot ja rinnus pullottaa. Pukkeutuvatkin kuin miehet ennen piukkapöksyjä.

• Anonyymi00011

Ok. Itse en myöskään pidä miesmäisistä naisista varsinkin jos on miesten aloilla töissä niin se on turn off. Aasialaiset iha hyviä niin femiinisiä ja siroja sekä pienikokoisia

• Anonyymi00012

Sille ei mahda mitään jos naama värkki ei kiinnosta

• Anonyymi00013

Onneksi on meikit keksitty. Nainen näyttää hyvältä meikattuna, muuten on kuin harmaa hiirulainen.. 🐀😵

• Anonyymi00014

Nykyäänhän miehiä sanotaan rumiksi joidenkin naisten keskuudessa mutta ottaisivat itse pois ne puuterit ja meikit niin olisivat itse sellasia

• Anonyymi00022

Tähän on pakko kertoa menneiltä vuosilta Kalevan toimittajan juttu. Mies toi ravintolasta kotiinsa yöksi naisen, jolla pushUpit, stayUpit jne. Nainen riisuutui eikä mahtunut enää sänkyyn..........😂

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1271
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      888
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      794
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      632
    6. 32
      625
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43