Uusia yrittäjiä mustamaalataan ja annetaaan negatiivinen kuva . Jouluna loppuu..
Mutta kun sen yrittäjän kassa ei ole sen yrittäjän palkka.
Yrittäjällä on velvollisuuksia. Nytkin tekemässä konkurssia on kiinteistö alan firma . joka sijoitti kuorma-autoon ja kaivinkoneeseen. Ja veroja on maksamatta yli 10t edestä.
yrittäjät jämsäs
7
158
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Ja munkin purija siinä taas pätemässä
- Anonyymi00002UUSI
Oletko muuten harkinnut psykiatrin vastaanotolle menemistä?
Alan ammatti-ihmisenä tuo munkki-pakko-oireesi kuulostaa perin sairaalta tapaukselta. - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko muuten harkinnut psykiatrin vastaanotolle menemistä?
Alan ammatti-ihmisenä tuo munkki-pakko-oireesi kuulostaa perin sairaalta tapaukselta.Kertoo itse munkin purija joten hanki lobotomia
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kertoo itse munkin purija joten hanki lobotomia
Ei, vaan mielenterveysalan ammattilainen, sinun on saatava tuohon hokemiseen apua. Se on kyllä hoidettavissa, ja pääset pakko-oireistasi eli munkista ja Jämsän portista lopullisesti eroon. Sen jälkeen voit elää aivan normaali ihmisen elämää...
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei, vaan mielenterveysalan ammattilainen, sinun on saatava tuohon hokemiseen apua. Se on kyllä hoidettavissa, ja pääset pakko-oireistasi eli munkista ja Jämsän portista lopullisesti eroon. Sen jälkeen voit elää aivan normaali ihmisen elämää...
Kertoo itse munkin purija joten hanki lobotomia
- Anonyymi00006UUSI
Taidan tietää mistä kiinteistöhuoltofirmasta on kyse. Mutta onko viestiketjun alottaja ihan varma mikä asia on henkilökohtaista omaisuutta ja mikä on firman? Nämä rahat on varmasti eri rahoja. Eikös OY niin toimi?
- Anonyymi00007UUSI
Niin luulet tietäväsi hehehee hohohoo juuh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a429896- 56559
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä163511Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63401