Mun pitäis lähtee cityy opiskelee kosmetologisks, mut mä tarvin vuokravakuuksii ja sellasii rahaa. Vittu oikeesti, pari tonnii!!
Jos mä tulisin sun luo, ja sä saisit tehä mulle mitä vaa seksijujttui, ni, mitä sä tekisit mulle, ja mitä sä maksaisit siit.
Ei tää mun eka kerta olis seksii, mut eka kerta et mä saan siit rahaa.
Mä en keksi mitä muutakaa mä voisin tehä, jos mä en saa niit rahoi, ni sit mä oon vaan jumis jossaa vitun Karkkilas koko vitun elämäni. Mä teen mitä vaa, et pääsee pois.
Mää oon 18vee mä oon 148 sentii ja 32 kiloo, mullon iha minitissit, ja mä sokeroin mun pildee nii, et seo on iha poslari.
Jos mä tulisin sun luo, ja sä saisit tehä mulle mitä vaa seksijujttui, ni, mitä sä tekisit mulle, ja mitä sä maksaisit siit.
Ei tää mun eka kerta olis seksii, mut eka kerta et mä saan siit rahaa.
Mä en keksi mitä muutakaa mä voisin tehä, jos mä en saa niit rahoi, ni sit mä oon vaan jumis jossaa vitun Karkkilas koko vitun elämäni. Mä teen mitä vaa, et pääsee pois.
Mää oon 18vee mä oon 148 sentii ja 32 kiloo, mullon iha minitissit, ja mä sokeroin mun pildee nii, et seo on iha poslari.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Ota yhteyttä
KiK kiertokanki
150€
Kanta-häme
Se saa olla sun mielipide.
Mä katson silti tämän kortin.
Kivan kokoinen Tyttö
Sut pitäis saada muuten vaan vakkariksi 😉
32 kiloo, haloo.
Saako hintaa kysyä?
Jos voin panna kurkkuuun niin, että silmämeikit valuu, ja sitten ratsastat paljaalla kyrvällä niin, että tulen pilluun, niin saat 300
200e? Oon kyllä aika iso sieltä.
Oot pedo Jari kakskytkaks kesäkuuta
ei haittaa mulla on iso ja paksu kulli, niin saan kyllä lauettua sun sisään
saat mun mällit sisään, niin voit synnyttää 9kk päästä eikä tarvitse opiskella, kun alat äiskäksi
Kiinnostaa, maksan kyllä jos tää on aito ilmoitus.
Mies 42
miten suhun saa yhteyden koska oon myös karkkilassa joten matka ei olisi ongelmana? ja voisin maksaa sulle seksistä oon 49 vuotias ja komeakin
mää panen ,mut paljaal 200