Vaatii uuden tasokkaamman salin rakentamista tasokkaammalke väelle.
Vastaukset 8
- Anonyymi00002
Neuvokset voivat rakennuttaa omilla rahoillaan itselleen arvoisensa salin.
- Anonyymi00012
sulle on kaikki jännää, joka ketjussa sitä mantraasi hoet
- Anonyymi00004
Punikista tuntuu kuunnellessaan työväentalon salissa eespäin eespäin- hoilotusta, ettei muualla elämää olekaan. Punikki erehtyy!
- Anonyymi00006
Mitä se sitten haittaa.
- Anonyymi00008
Lakkitehtailijoiden suku luulee omistavansa koko kaupungin.
- Anonyymi00009
Näin mitätön kaupunki on helppo omistaa.
- Anonyymi00010
Tuollaiseen pitäisi olla tasokkaampi yleisö kuunteluun . Tavis karjulle ei kannata fyrkkaa tuhlata ,ostakaa kuulolaite käppänälle
- Anonyymi00011
jyväsjärvi täytetään ja sinne oopperapalatsi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3111211Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 88951
- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh14638- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587