Taivaspaikka

Kaikki forssalaiset pääsevät taivaaseen, koska he elävät helvetissä. Kaikki tyhmiä olette totta kai. Mää, sää, sisse meni sinne, ja si. Typerää sakkia olette kaikki. Ihan oikea stadilainen, ei vorssasta poijaat.
7142
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Sitten kannattaisi muuttaa Forssaan jos noin olisi, vaan ei ole. Muutenhan voisi ajatella että mitä enemmän kärsit maan päällä sitä varmemmin pääset taivaisiin kuoltuasi. Päinvastoin. Kun otat Herran Jeesuksen vastaan vapahtajanasi alkavat vaikeudet ja ongelmat niin Forssassa kuin muuallakin. Ihmiset kun suurimmaksi osaksi palvelevat tämän maailman ruhtinasta, sitä jonka nimeä he niin halukkaasti tunnustavat. Maailma ja sen ruhtinas ei omiaan vihaa vaan vain valkeuden lapsia. Muuten uskon että et ole varsinaisesti niin sanottu stadilainen. Kenties siellä joskus käynyt tai joskus asunut mutta ei semmoinen vielä ihmisestä stadilaista tee.

1Äänestä
  • Ikävää nää jeesusviestit, hyi

1Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Ikävää nää jeesusviestit, hyi

Ei lainkaan. Jos tuntuu vastenmieliseltä niin silloin elät edelleen synnin kahleissa saatanan tuon perkeleen talutusnuorassa.

1Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei lainkaan. Jos tuntuu vastenmieliseltä niin silloin elät edelleen synnin kahleissa saatanan tuon perkeleen talutusnuorassa.

Epämiellyttävä kommentti. Synnin kahleet perkeleen talutusnuora. Anonyyminä on helppo huudella. Ja teet itse syntiä tuomitsemalla ihmisiä, mikäs tuomari sinä olet?

2Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Epämiellyttävä kommentti. Synnin kahleet perkeleen talutusnuora. Anonyyminä on helppo huudella. Ja teet itse syntiä tuomitsemalla ihmisiä, mikäs tuomari sinä olet?

Jos tuntuu vastenmieliseltä.. minusta Jeesusviestit ei tunnu vastenmieliseltä lainkaan. Rakastan Herran kuritusta ja rakastan Jeesusta sieluni pelastajana. Synnittömyydestä ei puhuttu mitään.

Äänestä

Joo myönnän että ollaan kaikki typeriä mut how the fuck tatilainen tänne muuttaa ja vieläpä jää tänne parkumaan? Itse en jäis jos ois muuta tarjolla.

Äänestä

Älä ole surullinen, vaikka itse et ole forssalainen.
Luaja on luonut vain tietyn määrän meotä forssalaisia.
Ole ylpeä omista juuristasi, äläkä katkeroidu!
Minä en mene taivaaseen, koska Forssa on taivas maan päällä, kun osaa oikein katsoa.
Itse aion mennä kirjastoautolla helvettiin niinkuin siinä biisissäkin lauletaan.
Go Forssa ja forssalaiset.
Mei ollaan ihan hyvää porukkaa.

2Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Kaikki forssalaiset pääsevät taivaaseen, koska he elävät helvetissä. Kaikki tyhmiä olette totta kai. Mää, sää, sisse meni sinne, ja si. Typerää sakkia olette kaikki. Ihan oikea stadilainen, ei vorssasta poijaat.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu