Kaikki forssalaiset pääsevät taivaaseen, koska he elävät helvetissä. Kaikki tyhmiä olette totta kai. Mää, sää, sisse meni sinne, ja si. Typerää sakkia olette kaikki. Ihan oikea stadilainen, ei vorssasta poijaat.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Sitten kannattaisi muuttaa Forssaan jos noin olisi, vaan ei ole. Muutenhan voisi ajatella että mitä enemmän kärsit maan päällä sitä varmemmin pääset taivaisiin kuoltuasi. Päinvastoin. Kun otat Herran Jeesuksen vastaan vapahtajanasi alkavat vaikeudet ja ongelmat niin Forssassa kuin muuallakin. Ihmiset kun suurimmaksi osaksi palvelevat tämän maailman ruhtinasta, sitä jonka nimeä he niin halukkaasti tunnustavat. Maailma ja sen ruhtinas ei omiaan vihaa vaan vain valkeuden lapsia. Muuten uskon että et ole varsinaisesti niin sanottu stadilainen. Kenties siellä joskus käynyt tai joskus asunut mutta ei semmoinen vielä ihmisestä stadilaista tee.
- Anonyymi00003
Ikävää nää jeesusviestit, hyi
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ikävää nää jeesusviestit, hyi
Ei lainkaan. Jos tuntuu vastenmieliseltä niin silloin elät edelleen synnin kahleissa saatanan tuon perkeleen talutusnuorassa.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei lainkaan. Jos tuntuu vastenmieliseltä niin silloin elät edelleen synnin kahleissa saatanan tuon perkeleen talutusnuorassa.
Epämiellyttävä kommentti. Synnin kahleet perkeleen talutusnuora. Anonyyminä on helppo huudella. Ja teet itse syntiä tuomitsemalla ihmisiä, mikäs tuomari sinä olet?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Epämiellyttävä kommentti. Synnin kahleet perkeleen talutusnuora. Anonyyminä on helppo huudella. Ja teet itse syntiä tuomitsemalla ihmisiä, mikäs tuomari sinä olet?
Jos tuntuu vastenmieliseltä.. minusta Jeesusviestit ei tunnu vastenmieliseltä lainkaan. Rakastan Herran kuritusta ja rakastan Jeesusta sieluni pelastajana. Synnittömyydestä ei puhuttu mitään.
- Anonyymi00002
Joo myönnän että ollaan kaikki typeriä mut how the fuck tatilainen tänne muuttaa ja vieläpä jää tänne parkumaan? Itse en jäis jos ois muuta tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591290
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571218Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331142- 1011034
Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71030- 54912
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.6833Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista32818Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it197710- 71689