Hei !
Millaista seutua Äijälä on ? Olen sinne suunnitellut muuttoa. Eikös sinne lähettyville rantaan ole suunnitteilla jotain uutta rakennusaluetta.
äijälä
14
4626
Vastaukset
- on Sumiaisissa
ja kylttien mukaan jopa maalaiskunnan Väinölässä. Todellinen Äijälä sijaitsee Äijälänjoen kaupungin puoleisella suulla Viherlandian laiturin ympäristössä. Luonnonläheinen paikka toistaiseksi mutta ei enää asuntorakentamisen jälkeen. Vierellä muhii turvevoimalan säteilyä aiheuttava tuhkapommi joka vuorataan puolimetrisellä savikerroksella ja perustetaan parkkipaikka sen päälle. Itse en ostaisi kyseiseltä uudelta asuinalueelta asuntoa juuri voimalan läheisyyden ja uuden voimalan laajennussuunnitelman vuoksi. Koulu on Pohjanlammella asti koska Jokivarsi lopetetaan. Maalaiskunnan puolelle ei ole asiaa koska yhteistyötä ei käytännössä ole koska kunnan koulut ovat homeessa ja paikat ovat ääriään myötä täynnä. Muuta Muurameen, tai Laukaaseen- siellä on tilaa.
- Rahanhimo
Itsekään en muuttaisi turvevoimalan lähettyville, puolestani sen saisi purkaa rumentamasta kaupunkia ja saastuttamasta sitä. Pitkä piippu levittää sontaa koko kaupungin alueelle. Ennemmin ostaisivat osuuden ydinvoimalasta.
Kysyjä varmaan kuitenkin tarkoitti sitä maalaiskunnan Väinölää koska asuntoja myydään äijäläntien varrelta maalaiskunnan puolelta, siinä on koulut ja muut vieressä.
Kaupungin puolelta siitä ei tosiaan kannata ostaa koska kaikki palvelut on keskustassa asti, siitä on jotain kuusi kilometriä autolla ja varmaan päälle neljä kävellen. - sormi pois
Rahanhimo kirjoitti:
Itsekään en muuttaisi turvevoimalan lähettyville, puolestani sen saisi purkaa rumentamasta kaupunkia ja saastuttamasta sitä. Pitkä piippu levittää sontaa koko kaupungin alueelle. Ennemmin ostaisivat osuuden ydinvoimalasta.
Kysyjä varmaan kuitenkin tarkoitti sitä maalaiskunnan Väinölää koska asuntoja myydään äijäläntien varrelta maalaiskunnan puolelta, siinä on koulut ja muut vieressä.
Kaupungin puolelta siitä ei tosiaan kannata ostaa koska kaikki palvelut on keskustassa asti, siitä on jotain kuusi kilometriä autolla ja varmaan päälle neljä kävellen.Äijälästä. Kuusi kilsaa keskustaan autolla on 2 km liioittelua. Otanpa esimerkiksi Nenäniemen tai Ristikiven. Järkyttävän pitkä matka keskustaan - aivan sama kuin asuisit jossain perähikiällä- kuten Kaakkolampi. Taksikyyti vähintään 20 € riippuen vuorokaudenajasta. Olevinaan ns. parempaa asuinaluetta- kysyn missä muussa suhteessa kuin kustannuksissa ?
- Anonyymi
Milloin Rauhalahden voimalaitos suljetaan lopullisesti??
- Anonyymi
Laukaaseen heh heh 😂 🤣 Ei kukaan vähänkään järjen omaava sinne tuppukylään
- Anonyymi
Täällä äijäläntien rivarissa asuu mies munaton joka kyttää kadunreunan autoja ja laittelee lappuja lasiin joku reppana nyhverö sääliksi käy
- Anonyymi
Kannattaisi vedellä avaimenperällä autonjen kylkiin pitkiä jälkiä, niin oppisivat pysäköimään.
Äijälässä on äijä meiningi.
- Anonyymi
Nokkaan se saa kun kiinni jää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nokkaan se saa kun kiinni jää
Joku äitinsä nussia ei kannata nähdä vaivaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku äitinsä nussia ei kannata nähdä vaivaa
vieläkös ks toimittaja/niin kaunis puolisonsa kännissä tappele öisin ja häiritsee naapureita äijäläntien päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkös ks toimittaja/niin kaunis puolisonsa kännissä tappele öisin ja häiritsee naapureita äijäläntien päässä
kyllä edelleen ja yö aikaan päivällä ei kuulu mitään ja verhot kiinni 24/7 jos saakin pataan kesken päivån ei kukaan näe
- Anonyymi
Minä en voisi kuvitellakaan asuvani Jyväskylän keskustassa, sieltä on liian pitkä matka Vaajakoskella.
- Anonyymi
Voimalan juurella ei luulisi kenenkään haluavan asua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19746- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511