Nyt kun kaikkialla muualla tiukennetaan työtahtia ja henkilökuntaa vähennetään, niin Jämsä Infran väki jatkaa entiseen malliin. Ihan esimerkkinä Oinaalan urheilukentällä lorvailevat henkilöt. Kolme "työmiestä" koettaa saada ajan kulumaan kahvitunnista lounaaseen ja edelleen iltapäiväkahville toinen toistaan laiskemmalla tavalla. Tekemistä kyllä olisi, mutta kun ei nappaa.. Entäs ne tienpaikkaajat lava-autolla ??? Kahdestaan totta kai liikutaan ja heitetään lapiolliset bitumia asfaltin kuoppiin. Viereiset kuopat jätetään tietysti täyttämättä. Sitten kello onkin jo 10:20..."jaahas, eiköhän lähdetä tästä syömään"...ei V###U! Tästäkö teille oikein maksetaan?
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Äänestä vaaleissa jotain muuta kuin vihervasu-sdp tä. Ei välttämättä koske aloittajaa koska tuntuu että hän tajuaa. Monet muut ei. Nuo lorvailevat ihmiset syö teidän rahanne. Eikö sillä ole mitään väliä? Lisää veroja vaan???
- Anonyymi00004
Laiskoja paskamahoja tosiaan. Heidän loisimistaan ihmetellään kuulemma Kiinassa asti.
- Anonyymi00015
onko pystyssä,sano toki hiukan
- Anonyymi00006
Ei pettänyt Oinaala tänäänkään. 10:20 ovet säppiin ja autoilla lounas tunnille...tai voi se venyä kahdeksikin.
- Anonyymi00008
Onko kaupungilla minkäänlaista työnjohtoa, joka valvoisi työn tekemistä ? Kävisi edes autolla ajaen katsomassa ja tarkastamassa nuo teiden paikkaukset. Ihan naurettavaa leikkimistä. Ollaan tekevinään jotain, mutta juosten kustua onn kaikki. Itse tekisin edes sen vähän sillä lailla, että kehtaisi lapsille näyttää tuo tehneensä. Kehtaavatkohan nuo tien paikkaajat?
- Anonyymi00011
Se on kumma juttu kyllä tuo teiden paikkaus. En ymmärrä miksei käytetä routaverkkoja asfaltin alla kun vedetään uutta pintaa. Ihan niin kuin hyvin hoidetuilla hiekkateillä käytetään. Sen takia niitä joudutaan naurettavasti paikkailemaan joka kesä. Ja teiden kunto senkuin rapistuu.
- Anonyymi00014
Ja munkki-ääliöllä olemattomiin aivoihin! Eikö niin?
- Anonyymi00016
Pelätkää kaikki kun tulee hyvinvointialueelta määräys työllistää kaikki paikalliset pitkäaikaistyöttömät.-Eiks oo kauhiita? (no ei tuu niil ei oo rahaa)
- Anonyymi00018
Miksi sitten ette itse hankkiudu kyseisiin töihin, kun pääsee niin helpolla ja palkka vaan juoksee? Vai pitäisikö olla nyt vaan hiljaa ja olla tyytyväinen, että joku noitakin töitä tekee?
- Anonyymi00019UUSI
En ole halukas maksamaan tekemättömästä työstä. Vaikka eläkkeellä olenkin, niin veroja maksan ja verorahoilla nuo loisii mukamas töitä tehden.
- Anonyymi00020UUSI
Ja sinä puret munkkia yhteiskunnan rahoilla
- Anonyymi00021UUSI
No verorahoilla ne makaisi kotisohvalla myös. Niin eikö se ole parempi, jos heittävät pari lapiollista hiekkaa vaikka joka toinen tunti.
- Anonyymi00022UUSI
siis ihan hyvin vois rantahiekkaan kaivaa glory hole,siis eikö niin,sano toki...
- Anonyymi00023UUSI
Kummelitädin duunareita.
- Anonyymi00024UUSI
jöpöttääkö,siis toki hiukan...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741220- 71768
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50622
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri21554SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht346546- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469