Valitaan Piippa eduskuntaan,ainoa pätevä ihminen sinne.
Vastaukset 9
- Anonyymi00003
Samaa mieltä,lähden heti vaalityöhön jos vaan ehdokkaaksi lähtee.
- Anonyymi00006
Miten se nyt sinne pääsisisi kun ei edellisissä vaaleissakaan saanut kuin muutaman äänen. Vai oliko ne jo toissa edelliset vaalit...
- Anonyymi00009
Tarkoitit varmaan muutamaa tuhatta.
- Anonyymi00007
Voi voi eihän vaaleja tarvi edes käydä jos noin pätevä ihminen.
- Anonyymi00008
Äkissä ei ole muuta hyvää kuin hautaustoimisto
- Anonyymi00010
En tunne tätä Piippaa, kuka on? En haluaisi äänestää näitä "hakkaraisia", jotka istuu edustamassa hyvän liksan perässä, tai "Vornasia" keillä on tapana kulkea ladattu ase taskussa. En myöskään huolisi esim tota edellistä kommentoijaa, jolla ei tunnu olevan muuta asiaa kuin "äitisi on".. melko turhia ihmisiä..
- Anonyymi00013
Piippa on suolilahden haltija. Pulipenkillä suomi24 kokoontuminen.
- Anonyymi00011
Olen kans huomannut nämä "suolilahti" ja "äänetön koski" kommentoijat. Olisi kiva tavata kasvokkain ja kuunnella onko noilla oikeasti jotain järkevää sanottavaa, vai onko oikeasti niin, että ihminen on niin keskenkasvuinen että tuollainen on ainoa ulosanti mitä pystyy sanomaan..
- Anonyymi00012
Samaan sakkiin mahtuu aloittajakin kun mitään perusteluita hyvyydelle ei antanut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2941199Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3051119Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83877
- 101869
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559