Vuonna 2024 ostettu Electrolux LKI64402sw -induktiolattialiedessä on kosketushäiriöongelmaa vajaan 2v päässä ostosta: Edessä on perinteiset nappulat, josta levyt laitetaan päälle, mutta levy ei mene päälle kun vääntää. Lattialiedessä on takuu voimassa.
Soitin liikkeeseen, josta hella ostettiin. Sieltä sanottiinkin, että myyjä ei enää ota yhteyttä huoltoliikkeeseen vaan asiakas itse soittaa Electroluxin asiakaspalveluun. Hella maksoi 949e + 212e 60kk vapaaehtoinen vakuutus. = 1161e! Myydessään hellaa myyjä ei kertonut liikkeessä, että käytännössä asiakas kuitenkin itse hoitaa yhteyden Electroluxin huoltoon eikä he. Asiakaspalvelua ei siis saa vielä tonnilla.
No, soitin Electroluxin huoltoon/asiakaspalveluun pe klo 11.50. Odotin 13min eikä vastattu. Mietin, mitä jos asiakkaalla ei ole aikaa/ei voi soittaa muuna aikana kuin vain tämän kerran? Eikä sieltä soiteta takaisin. "Kiitos soitostasi! Kaikki linjamme ovat varattuja. Ole hyvä ja odota. Palvelemme sinua mahdollisimman pian", sanotaan vaan puhelimessa. Minusta tuntuu, että ei siellä taida olla kuin yksi linja...
25min myöhemmin soitin Electroluxin asiakaspalveluun uudestaan. Taas piti odottaa jotain 8min ennen kuin vastataan. Lopulta siellä vastasi nuori mies, joka kyllä osasi asiansa, oli asiakaspalveleva ja miellyttävä. Hän avasi huoltotilauksen meille lähimpään huoltoliikkeeseen, josta odotan ensi viikolla yhteydenottoa. Huoltoliikkeen kanssa sovitaan vasta varsinainen korjauspäivä. Electroluxin asiakaspalvelun mukaan huoltomies tulee korjaamaan hellan paikan päälle meille ja vaihtaa täällä osat.
Electroluxin asiakaspalvelun puhelinautomaatti sanoo muuten soitettaessa melko hassusti: "Mikäli et halua puheluasi nauhoitettavan otathan meihin yhteyttä nettisivujen kautta." :D Mitä, jos haluan soittaa eka? Tarkempaa osoitetta ei kuitenkaan sanottu. Enkä tiedä miks ei voi vaan sanoa sille, joka vastaa, että laittaa nauhoituksen pois/peruu itse sen nauhoituksen jostain?
Siis mulla vaan ärsyttää kun asiakkaan pitää itse hoitaa kaikki ja asiakaspalvelu on monessa paikassa niin huonoa! Haluan, että asiat tehdään asiakkaan puolesta! Se on palvelua. Tai sitten radikaali palkkojen alenema vaikka -1000e kuussa pois kun töitäkään ei tehdä.
Ps. Meillä oli myös Elecrtoluxin imuri. Se hajos heti takuuajan jälkeen v.2026. Ei mee enää nappulasta päälle ja johtokin kääriytyy itsestään takaisin imuriin kesken käytön. Ei ostettu enää Electroluxin imuria. Nyt Miele.
Electrolux LKI64402sw -induktioliesi
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Mitähän jos lukisit myyjäliikeelle mitä laki hommasta sanoo.
- Anonyymi00002
Mitä jos ostaisi älylieden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487